torsdag 13. august 2009

ET LITE PUST I BAKKEN




.. nå er sommeren virkelig på hell med skolestart på mandag og alle her i huset er
tilbake på jobb igjen..
Samtidig bygger vi jo hus nå, og det krever mye jobb.. masse skal komme
på plass og vi skal ta valg jeg håper vi kan leve med i mange år..
Huset hvor vi bor i dag skal snart legges ut for salg, og jeg har en god del jobb der også.. phu
*
dette krever enormt mye tid, mer enn jeg hadde trodd, og jeg vil gjerne være verdens
beste mamma hver dag som går for mine to små, så da rekker jeg desverre ikke alt..
Mine to håpefulle går forann alt, selv i dette husbygger"kaos"
Nå har jeg blogget siden april det er jo så moro, men nå er jeg liksom litt tom for bloggelinjer kjenner jeg.. 33000 besøkende siden da er jo helt fantastisk!! Jeg takker og bukker!!
*
det er så mange av dere som bygger hus eller pusser opp, og jammen har jeg fått
mange ideer av dere alle.. Fantastisk flinke damer, de fleste med en snill husbond
som hjelper til med det som skal skrues eller sages.. Noen av dere jentene gjør jo
til og med sånt selv, så at det er en gjeng med driftige damer rundt om i Norge, det
er det ingen tvil om..
*
vel.. mine innlegg vil nok ikke komme like hyppig som før, men fremskritt på huset vil
jeg gjerne vise.. det er moro, og noe jeg setter pris på at andre viser så jeg bidrar gjerne
Så når jeg sitter i mitt nye hus med masse deilige klønete feilgjorte ting, og forhåpentligvis
vårt perfekte hus, da skal jeg atter en gang gå igang med blogging av detaljer og hverdagsbilder..
*
Tusen takk for alle søte hilsner og mail som jeg får av dere alle..utrolig at så mange gidder
å bruke tid på min lille blogg..
Lille Tomines blogshop går så mye bedre enn forventet, det er utrolig moro, men tar jo også
litt tid..
*
Så nå skal jeg være mamma, hustru og husbyggerfulltid, så skal jeg stikke innom litt sånn i ny og ne når det har skjedd noe spennende med huset!
*
ØNSKER DERE ALLE EN RIKTIG GOD HELG
( fredagsbilder vil fortsatt komme på bloggen )
~Stor klem til dere alle~

14 kommentarer:

  1. Ikke rart du har hatt så mange besøkende! Du har en inspirerende og nydelig blogg!

    Skjønner at det er viktigere ting her i livet og som tar mye tid. Noen ganger er det deilig med en blogg pause også. Men jeg gleder meg iallafall til å følge deg:)



    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. forstår deg godt :) husbygging tar tid, og familien er første pri!!-uansett!!

    bloggverden er her og ventar på deg :) gledar meg til husoppdateringar :)....og til fredagsbilda :)

    god helg til deg og :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  3. Nydelig blogg du har :)Masse inspirasjon!!
    Skjønner godt at du er travel for tiden!
    Gleder meg til din neste oppdatering, er innom på din fine blogg hver dag!

    Lykke til, klem og god helg!

    Anne

    SvarSlett
  4. Blogg når det passer deg og ikke når du føler du må. ♥

    SvarSlett
  5. Lykke til med alt sammen!!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  6. Alltid like hyggelig å besøke bloggen din, og bloggshoppeen er helt topp, legger nok litt flere bestillinger etterhvert:)

    Veldig spennende å følge husbyggingen deres!

    God helg til deg også!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  7. Lykke til meg alt! Vi er her uansett vi og gleder oss uansett for små glimt i din verden! Ha en fin fredag:D Klem fra Linda

    SvarSlett
  8. Lykke til med hverdagene! Vi skal også til å bygge, grugleder meg.. ikke bare bare med tre unger osv. Men spennede da!

    SvarSlett
  9. Kos deg med familien din og husbyggingen! Det er viktig at bloggingen blir gøy, og ikke en plikt. Vi følger med deg vi vettu. Ha en deilig helg! :)

    SvarSlett
  10. Alle skjønner nok at det er travelt å bygge å selge hus du!! Å klær åssa da!!

    Jeg gleder meg til innleggene dine jeg, samme når de komer!! Fredagene er jo eget lørdagsgodt for oss det!! Tusen tusen takk for at du deler.

    Stor helgeklem til deg fra meg!!!

    SvarSlett
  11. Hei! Vet hva du mener ;o), er litt i samme båt selv, med slutt på permisjon, skolebarn og (litt)jobb utenfor hjemmet også - blir nok ikke blogging så ofte fremover...
    Lykke til med husprosjektene, følger med videre jeg også! Gleder meg til flere bilder fra deres nye hjem! Bloggshopen din må jeg også prøve etterhvert...

    klem fra meg i natten...

    SvarSlett
  12. I just found your blog and love it already! Looking forward to your updates whenever they come : )

    xox from Kentucky, US
    Susan

    http://confessionsofasineater.blogspot.com/

    SvarSlett
  13. Hei :) Full forståelse for avgjørelsen din, vet hvor slitsomt det er å bygge hus, enda vi hadde ikke hadde barn i 04. Kommer til å følge deg på det du deler, også håper jeg at du får overskuddet ditt tilbake. Ingenting i livet er mere viktig en barna og familien vår.
    Ta vare på deg selv og dine. Stoor klem

    SvarSlett
  14. Lykke til!
    Ein treng ta vare på det ein har!
    God helg!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥