lørdag 1. august 2009

HOHO!!! VI STIKKER!!



... oh yes we do!!
Nå skal vi reise bort på minicruise, nå gidder vi ikke være hjemme lenger..
Nå kan regn være regn, og blåst være blåst!! Color Festival - here we come!!
*
Noen som har reist med den båten? Håper iallefall ungene koser seg..
NOE måå vi iallefall finne på...Denne ferien har vært litt tung synes jeg. Imorgen er det faktisk 4 uker med regn og regn og bittelitt sol innimellom!!.. jaja...
*
Vi gleder oss iallefall til å finne på noe annet.. Så da blir det en liten bloggpause fra meg!! Ønsker dere alle en fin fin helg..
SJEKK OGSÅ UT LILLE TOMINES BLOGSHOP FOR RALPH LAUREN KLÆR TIL DAMER

post signature

11 kommentarer:

  1. God tur :)
    I dag kom solen tilbake i hovedstaden. Får håpe den blir lenge lenge :)

    SvarSlett
  2. God tur :)))
    Koos deg øøhhh... dere ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Vi har vært på Color Magic og ungene mine har kost seg skikkelig på den turen. Aqualand, disko selv for småttingene, barnekino og så er det gøy å se seg rundt og ta heisen :-)
    Mine unger er rastløse, men de spør stadig om ikke vi kan dra på Color Magic igjen snart (de er 4 og 7 år)

    SvarSlett
  4. Glemte å skrive- God Tur!

    SvarSlett
  5. Godt tur, kos dere masse. også får du skrive om hvordan det er på den båten når dere kommer tilbake ( vi vurderer en tur med den selv, i midten av august etter dåpen og stress:) ).

    og du- så deilig å høre det ikke bare er jeg som er liste"gal", alle ler nemelig bare av meg. og jeg tørr faktisk å påstå at med dine bilder, så er du hakket verre, men det var jammen ikke en dum ide;)

    god tur da.

    klem Camilla

    SvarSlett
  6. God ferie til dere også. Jeg har sendt deg mail. men du har kanskje ikke sett den?

    Hva feiler Tomine lille? Ikke den sleske svinesyka vel???

    Stor klem di r@@

    SvarSlett
  7. Hei!
    Nå har vi fått kjolen av deg, og du og du hvor fin den var! Satt kjempefint på!
    Tusen hjertlig takk til deg, så snill du er;)
    Vi dro til Kiel med den båten for noen år siden, vi syns den var kjempefin. Men da hadde vi ikke barn, så har ingen erfaring med det. Vi har snakket om å ta turen igjen.
    Svigerforeldrene dro når det var storm, og den store lysekrona i resturanten bak i båten (legg merke til den hvis dere skal spise der) slang fra side til side. Så de lå sjøsyke hele turen. Men krysser fingrene for pent vær for dere!
    God tur, og en spesiell hilsen fra en fornøyd liten jente her med ny kjole:)

    SvarSlett
  8. også glemte jeg å spørre- men hvor finner du alle de fine bildene du alltid legger ut.
    (faller meg VELDIG i smak kjenner jeg;) ).

    klem camilla

    SvarSlett
  9. Hei, stolen på soveromsbildet i dette innlegget er akkurat det jeg er på jakt etter til vinterhagen min. Vet du hvor den kommer fra?
    Camilla

    SvarSlett
  10. kommer meg ikke inn på lille tomine ang se hva du selger av klær..tips ??

    SvarSlett
  11. kommer meg ikke inn på lille tomine ang å se hva du selger av klær...tips ??

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥