tirsdag 11. august 2009

HVEM ER JEG??!!



..gOd mOrgen alle.. og takk for så masse mail og koselige kommentarer jeg fikk igår..
Dere er alle så søte..
*
I går hadde jeg over 600 besøkende på en dag!!
Det er helt utrolig at så mange finner veien til min blogg...
*
Ekstra moro er det når jeg snubler over blogger som har tatt seg tid til å skrive litt om min blogg.. Som feks. Hummadeedledee.. !!?? som spør: HVEM ER TOMINE? is she German? Swedish? Or from Netherland.. hoho ( da måtte jeg hatt tresko da?? )..

ja for hvordan skal de vite når de selv sitter i USA?? Da er det jo så kjekt å legge igjen en liten kommentar, for moro er det iallefall, når noen langt "over there" skriver så fine ord om min lille blogg her oppe i lille Norge... Du kan se innlegget på bloggen hennes her!!

HA EN FIN DAG JENTER!!

post signature

14 kommentarer:

  1. Nei,så utrolig moro dette var da:-)
    Kjendis....

    SvarSlett
  2. heisann.
    Jeg fant bloggen din via NiB.
    Så artig å få slik respons fra andre siden av dammen. Skikkelig stas. Flott blogg har hun også.
    Har vært innom deg flere ganger men ikke lagt igjen spor. Men nå har jeg lagt meg som følger. Det er utrolig mye pent og inspirerende her inne.
    Ha en fin fin dag. =))

    SvarSlett
  3. Så koselig!! Men så har du jo en flott blogg også da ;o) Du får legge til google translate, slik at hun kan forstå hva du skriver!!

    Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  4. Wooow, sååå mange på en dag !!! :)

    Du har en kjempeflott blogg så ikke så¨rart ;) !!

    SvarSlett
  5. Hei hei!
    Så gøy..ikke rart med den fine bloggen og butikken din:) Kjempe artig å lese om hun i USA da.. i like! Konkurranse hos meg om du vil være med:)
    Ha en underbar dag...
    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  6. Såå moro :))
    dette fortjener du så absolutt min venn :)
    600 på 1 dag er myyye :)

    Klem,kari

    SvarSlett
  7. Så kjekt:-) Har lagt ut til skryt om Lille Tomines på bloggen min i dag, det fortjener du.

    SvarSlett
  8. Dearest Tomine, I don't know if you can translate this, but your home is just beautiful! I've linked to you in a post on my blog, sharing your wonderfully warm & welcoming design style with my readers & friends. We have similar plans for our own home in the future - oh, how you inspire me!

    Blessings, Deb

    SvarSlett
  9. Oh, I wish I knew what your post and these comments said!!! I hope that my blog post about you has been favorably received..... it was meant in the most complimentary of ways!

    Blessings, Deb

    SvarSlett
  10. Så gøy med så hyggelig omtale fra en blogger "over there"! Gratulerer :)

    Gratulerer også med 600 besøkende på bloggen i går! Det er ikke verst altså:) Her er vi ikke i de høyder enda, men tallene sniker seg overraskende fort oppover og det er jo kjempegøy å se at det er mange som leser bloggen!

    Ha en fin kveld!

    Klem Lycheli

    SvarSlett
  11. åååå så gøy,men ikke rart da, at så mange titter innom her, og hit vil man jo også komme på besøk, igjen,og igjen;) Min teller er ikke i nærheten av dine tall...hehe..men er da alikevel glad for de besøkende jeg har;)alt er jo bedre enn ingenting:) Ha en god natt. Varme bloggklemmer fra Monja:)

    SvarSlett
  12. hyggelig med omtale , og du har en fin blogg,

    SvarSlett
  13. Så kul! Du har en fin blogg så jag förstår det! :-) Kram Alexandra

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥