mandag 17. august 2009

JEG VANT IGJEN!!




Hei alle dere... jammen er det deilig å våkne opp til en mail som forteller
at jeg har vunnet IGJEN!!! og denne gang fra den søte bloggen
Stines blogg!! Denne gaven gleder jeg meg så til, så ta en tur inn på
siden hennes å se gaven her... En nydelig blogg med masse flotte detaljer...
( sjekk ut bordekkingen... )
*
SØYLENE til huset kom på fredag, (helt rette og fine..hurra!!)og takstein
legges for fullt.. nesten alle vinduer er satt inn, og min kjære har straks
beiset huset 2 strøk.. DET er virkelig godt å være ferdig med det..
*
I dag har vi fri, nå er det straks skolestart, så dagen i dag skal vi virkelig kose oss.
Sol har vi også fått!!! ØNSKER DERE EN FIN DAG, OG EN DEILIG UKE!!

post signature

1 kommentar:

  1. Gratulerer så masse! Du har virkelig vinnerlykke om dagen! Vurdert å tippe lotto??

    Ha en herrlig dag!!

    Klem!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥