onsdag 26. august 2009

Slutt på rulling??!!


God morgen!
... i går var rørlegger på huset å la inn sluk på bad og vaskerom, og min flinke flinke mann la ru panel slik at det skal kunne legges membran der idag!!
Alt hva "vi" lærer under denne prosessen!
*
Jeg tenker mer på hvor bilder og skap skal stå, og ikke minst alt jeg kan henge opp av klær..
Pr. i dag har vi faktisk ikke et eneste hengeskap, så jeg "ruller" alle mine tunika og kjoler pent ned i skuffene mine. Vi har en stor skyvedør garderobe nå, men den er for smal til å henge hengere i, så der er det bare jeans og gensere..
*
Derfor er jeg nå på jakt etter innmat til "Walk-in" Closet.. Ikea har vel masse smart vil jeg tro..
For jeg skal nemlig henge opp alt!!! Jeg tror jeg bærer preg av at jeg ikke har hatt hengere i hus på flere år.. ser for meg både truser og sokker hengene pent på rekke og rad... hoho..
Eller hva med en lekker skohylle.. Det hadde vel vært drømmen... Ha en fin dag alle..
*
Vinduene er atter en gang forsinket, og kommer 31. august!!
DA er endelig utsiden ferdig!!!

post signature

13 kommentarer:

  1. Hei Kjære deg!
    Herlige bilder du viser, syns det er så kult med vegger dekt av bilder og speil :-)

    Kan ikke dy meg i å skryte av garderobene til IKEA.. Vi kjøpte oss selv garderobeskap der, hele 3 meter!! :-) Er super fornøyd, og man kan innrede det akkurat slik man ønsker og det koster ikke skjorta. Vi bet ca 8500,- for vårt og hadde det vært bohusskap så hadde vi måtte bet nærmere 20.000,- :-O Syns også det er en kvalitet på det som det bør være. Ta en titt her: http://www.joridkvam.com/2009/06/garderoben-ferdig-endelig.html Dette er PAX-serien!

    Ha en strålende dag! Nå har jeg nettop sendt mannen med toget og han er på tur på nordsjøen!

    Klem J

    SvarSlett
  2. Høres ut som et perfekt klesskap hehe !! :)

    Jeg bruker bare noen reoler til klær jeg ....vi har bodd i huset i 3 år og ikke fått klesskap enda !! Hehe.....

    Ikea har sååå mye flotte løsninger. Når jeg ser bilder av sååå perfekte klesskap der alt ligger perfekt brettet og på rekke og rad, ja da får jeg jammen lyst på sånt et klesskap jaaa :)

    SvarSlett
  3. Skjønner godt du snart er ferdig med rulling. :)

    Det blir bra å kunne henge opp alt!

    Ha en flotters dag snuppa.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Klesskap med masse hengere er deilig, skjønner godt du skal ha mange av de ja!!

    Håper du har tid til et lite bloggtreff i Drammen,sjekk bloggen min!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg:)

    Fyttikatta så flott huset deres blir! Knallfint assa. Heldiggriser:)

    Tenkte kanskje jeg skulle lage en knapp med link til bloggshoppen din på min side jeg.. er det ok eller?

    Klem veronica

    SvarSlett
  6. Skal si det går unna med husbyggingen deres,ARTIG;) i dag har jeg stjålet noen bilder fra bloggen din, altså dem søte vintage bildene du legger ut;)reulatet kan du se på dagens blogginnlegg hos meg, skrev også at de var fra bloggen din, litt reklame er da greit å ha når du er så snill og deler slike herlige ting med oss GRATIS;) Ha en fin kveld....klemmer fra MONJA

    SvarSlett
  7. Hei!
    Jeg elsker bloggen din, med masse fine bilder.
    Vi er nok litt i samme situsjon som dere. Bare et par hakk bak. Vi skal kanskje bygge nytt hus, men først må vi få solgt det vi har.
    Mangler også garderobeskap, så i vårt nye hus skal vi ha ett rom med bare skap. Tror det blir ca. 6-7 meter med skaper på det rommet. Og jeg tror det må bli Ikea-innredning.
    Lykke til videre med husbyggingen.

    Hilsen "skap-løs"

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder du viser oss.Ha en fin uke

    SvarSlett
  9. Hei.
    Jeg har skohyller fra bunn til topp i Pax skap fra Ikea i gangen. Veldig praktisk. Blir ihvertfall mindre sko på gulvet. Oppe i skyvedørsgarderoben har jeg brukt skroget fra ikea skap og har bl.a. 100 cm brede trådkurver. De er så praktiske og rommer mye. Trenger vel noe som skal ligge i hyller du og (he-he). Lykke til med garderoben. Hadde hyllene mine vært ryddige skulle jeg lagt ut noen bilder på bloggen min. Har så mange jern i ilden for tiden - får se hva jeg får gjort i helgen.
    Helgehilsen fra Britt Eva.

    SvarSlett
  10. Hei!
    Bildene du viser frem er nyyydelige- tenk å ha en hel vegg med speil! Så fint at pakken er framme, var alt helt? Prøvde å pakke det godt inn :) Ha en fortsatt finfin kveld, gleder meg til å se hvordan det nye hjemmet blir. Følger med her inne vet du!

    Varme høstklemmer fra Stine

    SvarSlett
  11. you have wonderful blog

    greets from germany
    Annie

    SvarSlett
  12. for en fantastisk blogg du har!!! Legger meg til som følger jeg:)

    SvarSlett
  13. Flott blogg og fine bilder. Så morsomt å kunne planlegge garderobe fra bunnen av. Du burde ikke henge opp riktig alt, da, for noen plagg har jo best av å ligge slik at de ikke strekker og drar seg. Men ellers er det deilig å kunne henge opp ting. Jeg har funnet ut at det er smart å sortere etter farge, for da blir det enklere å kombinere når jeg skal kle på meg.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥