onsdag 5. august 2009

SORT HØYGLANS KJØKKEN






.. valgte vi for 3 år siden når vi bygde dette huset.. Vi har aldri angret...
*
Det har aldri vært så dystert og så "trendy" slik at vi ble lei som mange sa... Jeg synes det har passet dette huset godt..Vi har jo helt sort bad også, så det har vært gjennganger her..
Det eneste er jo at det krever en del puss, spesielt med en liten tass i huset...
Jeg synes den hvite porselensvasken passet veldig godt mot det sorte, og myker opp litt.. Vi bestemte oss aldri for fliser over vasken, så vi beholdt panelen..
*
: alt i alt har vi vært mer enn fornøyd... og jeg kjenner jeg gruer litt for å bytte stilen helt.. fra sort høyglass til hvitt tre...
*
Nå har vi bestilt kjøkken fra Mosaic i Askim, og de har gjort en fantastisk jobb..
Tegninger over det nye kjøkkenet kan du se her!

post signature

15 kommentarer:

  1. Fantastisk fint kjøkken dere allerede har - og fantastisk fint kjøkken dere får i det nye huset! Blir spennende å følge med på :)

    SvarSlett
  2. Du og du, her var det bare å trykke på ett og ett bilde og drømme seg bort!
    Jeg er også svak for kontrasten og lunheten mørke farger gir sammen med lyst, må si du har fått det gjennomført!
    Gleder meg til å se det nye kjøkkenet deres også:)

    SvarSlett
  3. Åj åj.. det nye kjøkkenet blir rett å slett "sjitlækkert"!!!! Det gamle er knall det også, men jeg er meget svak for det lyse og lette ;o) Du har veldig god smak, så det blir spennende å følge med ;o)

    SvarSlett
  4. Oi oi oi...
    såå lekkert !!! dette kan du virkelig og du har en sånn utrolig god smak. Alt er så gjennomført og stilig !!!
    Ditt nye kjøkken er bare nyydelig og jeg gleder meg til å se bilder når det er kommet på plass :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Hei hei
    Ser lekkert ut spør du meg. Kunne godt hat et slik jeg.
    Å vasken er flott. Det er en av tingene som jeg virkelig har lyst til å bytte ut her i huset. Klem :)

    SvarSlett
  6. Hei hei!Kjempe lekkert..Fint at ikke alt er hvit bestandig;) Nydelig var det!Ønsker deg en fin dag!
    Klem fra Lotta

    SvarSlett
  7. Kjempe stilig. Vi har hvithøyglans og er veldig fornøyd med det. Svart er også kjempe fint :)
    ha en god dag!
    (konkurranse på bloggen min forresten)
    Klem

    SvarSlett
  8. Synes det sorte kjøkkenet deres er veldig flott jeg også - og det kommer det nye til å bli også! Fav. detaljen er hesten på hylla, ser ut som noe fra Covent Garden, jeg trekkes automatisk mot ting derfra;o), lommeboka og samboeren er ikke alltid like enige men men (dessuten synes han at de har mye fint...:oD) sort er en undervurdert "farge", har spisestuemøbler i sort, det eneste jeg har å utsette på dem er at de er matte - men det kan som kjent gjøres noe med, les; males - og at støv synes bedre. Men da blir ihvertfall støvtørkingen gjort!

    nå er det snart avgang til Oslo på bytur, vesla må bare våkne først! Vi er på ferie hos mine foreldre! Ønsker deg en fortsatt god dag! klem

    Vurderer å sende en forespørsel m/ønsket kjøkkenløsning på mail til Mosaic, ser jo at de er flinke til å etterkomme kundens ønske (og jeg/vi vet hva vi vil ha). Foreløpig har vi fått noen tegninger fra Huseby, en start men ikke mer enn det!

    SvarSlett
  9. Kjempefine bilder:) Har forkjærlighet for store ting og synes hesten din var magnifique. Har fulgt deg en stund, og liker spesielt å følge med på husbygging og planlegging. Gleder meg til fortsettelsen...

    SvarSlett
  10. Stilig!! Synes kontrasten med det sorte kjøkkenet mot den hvite vasken var meget lekkert!!

    Ønsker meg egentlig en slik vask selv, får se litt på det når vi skal begynne på kjøkkenet. Men siden det er det rommet i huset vårt som er nyest så er det lengst ned på vår to-do-list.

    Lykke til videre med det nye huset deres! Skal bli spennende å se hvordan det nye kjøkkenet blir seendes ut. Har jo sett tegningene, og de ser riktig så flotte ut, så gleder meg til å se de ordentlige bildene:)

    Ønsker deg en riktig fin dag!

    Klem Silje

    SvarSlett
  11. nydelig kjøkken med mange fine detaljer. Elsket blonder rundt den gamle bibelen og der gav du meg en ide:) fotomontasje er bare knallkjekt ja:) Ønsker deg en nydelig dag:) håper lillegullet ditt og blir bedre snart da, kjedelig når de små er syke:) klem monica

    SvarSlett
  12. Å, det blir lekkert. Det gamle var også kjempefint. Det kan dere sikkert få solgt - eller kanskje dere vil innrede vaskerom med det.

    SvarSlett
  13. Hei..
    Det kjøkkenet der VIL jeg ha!!!! Det var rett å slett DRITlekkert!!! Modig av dere å velge det, da dere gjorde det, men tror nok jeg ville gjort det samme i dag jeg da... Ihvertfall etter jeg har sett dette!! I WANT..

    SvarSlett
  14. Så lekkert med sort høyglans! Det er noe jeg abselutt drømmer om selv men aldri har turt, men etter å ha sett dette, skal du ikke se bortifra at jeg bytter ut sigdal med ikea. Nå som dere skal flytte snart, kanskje du vil dele litt mere av det gamle huset? Har en følelse at det er utrolig lekkert og gjennomført. :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥