mandag 24. august 2009

SØYLENE PÅ HUSET


.. Hei hopp, og god morgen!
I dag er det en frisk og rask husfrue som sitter forann PC..
Jeg hoppet i seng kl 2030 i går, og sov i 12 timer sammen med Lillegull!!
Veldig deilig.. Helgen har vi brukt til å isolere i 2 etg. på huset!!
Barnebursdag til vår nye nabojente ( som vi kjenner godt fra før ) og ikke minst
jentetur til Gave & Interiør messen igjen i går!! FOR et sted!! Så masse fantastiske ting,
og så flott utstillt..
Jeg ville igrunn ha ALT!!!
*
Søylene på huset har kommet opp, og vi synes det ser bra ut.. jeg ønsker å flytte de
to ytterste søylene litt mer mot midten, så jeg skal opp å snakke med snekkerne nå for
å høre om det lar seg gjøre.. Vinduene kommer onsdag, DET er virkelig noe jeg ser frem
til.. Da er liksom fasaden på huset ferdig..
*
Nå er det videre på barseltreff hos gode venner.. Kos dere alle
sammen i dag, og i kveld er det endelig tid for meg til å ta en blogg runde!! GLEDER MEG!!

post signature

17 kommentarer:

  1. Det blir såååå fint! Kos deg på barsel.
    R@@

    SvarSlett
  2. beunderer huset dere får....kommer til å bli så pent...ha en vakker dag i sør

    SvarSlett
  3. wow !! For et hus !!! Søyler...åååå heldig :)

    SvarSlett
  4. Åhhhhh! for ett utrolig flott hus dere bygger!! SUkk! Og de stolene du har bestilt er sååå fine! SÅnne vil jeg også ha! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Så flott det blir!
    Gleder meg til å se når vinduene kommer, for jeg regner med at du legger ut bilder av det etterhvert! :)
    Kos deg på barseltreff!

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei Tomine :-)
    Herlig at man kan legge seg å sove i så mange timer! Dagen derpå blir så god da, når man er opplagt!

    Søylene var nydelige! Syns det er så fint, og huset deres kler det!!

    Håper du får en flott dag og uke. Nå skal vi på Steinkjer og shopping til lillemor i magen! :-)

    Kos og Klem

    SvarSlett
  7. Guud så lekkert !!!!
    Ser jo ut som et mansion huset ditt :)))
    Skikkelig flott og de søylene var nyyydelige :)

    Ha en fin dag du og.. Kos deg..
    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Så fint så fint!
    Når er innflyttingsdatoen?
    Det er jo litt farlig å gå på sånne messer, for faren er jo nettopp den at man vil ha alt..!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  9. WOW
    Det er jo ikke et hus dere bygger dere, men et slott... ;-)
    RÅLEKKERT!!!
    Sånn hus vil jeg å ha!
    Kos deg i kveld
    Klem

    SvarSlett
  10. For et staselig bygg!!
    Nydelig med søyler ved inngangen!
    kos deg på barseltreff;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  11. Heisann=)

    Flotte blogger du har! Blir spennende å se hvordan huset ditt blit innvendig da vi selv har planer om å bygge dette huset om tid og stunder! Lykke til med resten av forberedelsene oh ha en fin sensommer/høst=)

    Lisa Marie

    SvarSlett
  12. For et herlig hus. Blir alldeles nydelig og de søylene var smashing. Er du fortsatt fornøyd med at du valgte slette? Det ble iallefall lekkert! Håper det er greit at jeg har linket til deg fra min blogg.

    Håper du hadde det topp på barsel. Jeg fikk en flott t-shirt i posten i dag, tusen takk for enestående service..

    Caroline

    SvarSlett
  13. Gud bedre, så utrolig flott hus dere får!!!

    SvarSlett
  14. Så flott det blir!! Synes det har gått så fort hos dere! Nydelig med søylene!! Og så moro at dere fortsatt treffes i barselgruppe!!
    Hørtes herlig ut å sove så lenge... ;-)

    Klem fra Gry

    SvarSlett
  15. sÅ LEKKERT :O) Du har så god smak, og flink til å velge det rette , så det blir delikat og elegant. nydelig ,nydelig NYDELIG :o)
    Mvh Laila

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥