tirsdag 1. september 2009

DET STORE KUPPET ER I HUS

Det store kuppet er i hus, og det passet mye bedre enn det forrige pga plassen.. Jeg liker dette
bordet utrolig godt pga kulene på kanten, og de lekre bena.. MEN noe familiebord er det ikke..
*
Vi får plass til tallerker på det, men mor må fylle middagstallerken på kjøkkenet.. Hurra!! Jeg får være enda mer servitør enn tidligere..
Ja ja.. hva gjør man ikke for at det skal være mest mulig koselig??
*
Bordet er grunnet, malt med eggehvit olje maling 2 strøk, pusset med en stor flat dings som pusser rett og gnidd inn med grå lasur til slutt!!
*
Vinduene til huset kom i dag, MEN selvsagt hadde det stooore sitronvinduet blitt skadet under frakt, så det er på vei tilbake igjen til fabrikk.. arg.. Det blir 2. gang nå som det er noe feil med det, så jeg tenker: ALLE GODE TING ER TRE!! og gleder meg atter en gang til det kommer om en stund igjen... Blir spennende å få satt inn de vinduene som kom da..
*
Vi har valgt sort høyglans dobbeldør som ytterdør, så den skal settes inn helt til slutt så spesielt lekkert med spondør inntil den tid er det vel ikke, men veldig veldig lurt sier mannen min..
( går det ikke bare ann å plastre den sorte litt når det skal bæres ting inn og ut tenker nå jeg da... ) hoho

post signature

12 kommentarer:

  1. Bordet vart kjempefint, GRATULERER!
    Ha ein koselig kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Evig optimist du :)) Herlig :)))
    Javisst er alle gode ting 3 og neste gang passer vinduet ;)
    Bordet ble bare sååå lekkert !!!
    Nydelige ben ja og de knottene gjorde hele susen :))

    Ha en fin kveld min kjære :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Lekkert bord altså. Tror jammen meg jeg har buffe`n som hører til det bordet jeg gitt.. Har vært på utkikk etter en spisestue i samme stilen.. Men ikke så mange å få tak i gitt.

    Håper alle gode ting er tre, og at det nye sitronvinduet deres er helt fri for lyter og at dere får det raskt;).

    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  4. Så flott det ble. Et kupp ja!!!!!
    Skulle gjerne hatt den sjenken du skulle gi bort også, men bor desverre litt langt unna jeg da:-(

    Klem

    SvarSlett
  5. Fantastisk hva man kan forvandle med litt maling!!
    Bordet ditt blei knallbra!!!
    Kjempefint.

    SvarSlett
  6. Er det ikke typisk! Vi bestilte nettopp polert skifer til gangen, men tror du vi fikk polert?! Neida, det var såkalt natur som kom...Godt vi ikke skulle legge den med en gang - da hadde jeg nok blitt mer irritert, ja! Selvfølgelig ikke noe problem å gjøre noe med det, men slikt skal jo egentlig ikke skje.

    Hva gjør man ikke for å få det som man vil ;oD Har man først funnet noe man liker og gjerne vil bruke er det ikke noe problem å ofre noe annet - som i ditt tilfelle plass;o). Særlig hvis resten av familien ikke har noen innvendinger...Bordet ble veldig fint. Skjønner godt at du elsker det!

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei vennen!
    Så nydelig bordet ble :-D
    Gleder meg til å se bilder av huset, selvfølgelig typisk at det ble noe galt med det ene vinduet igjen. Men som du sier, alle gode ting er 3 :-)

    Ha en flott kveld!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  8. Nydelig altså. Jeg har også bord med kuler rundt kanten. Og det er sååå flott :)

    Klem

    SvarSlett
  9. bordet er som et smykke,
    det passet perfekt hos dere,
    helt herlig!
    tenker du er fornøyd!
    klem til deg

    SvarSlett
  10. Bordet ble kjempeflott hos dere! Det med å forsyne seg på kjøkkenet er nå bare en vanesak! Ønsker deg en riktig god kveld!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  11. Nydelig bord!!!
    Ps..har sendt deg en award:) ligger til deg inne på bloggen min:)

    SvarSlett
  12. Sååååå fint det ble:)
    Lekre farger sammen, så friskt og lett!

    Gleder meg jammen til å se den døra, skjønner godt at du vil ha den på plass NÅ (helst igår?) jeg kjenner meg igjen der:)

    Natta:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥