torsdag 3. september 2009

EN HELT FANTASTISK BLOGG!!




God morgen damer!

*
I går oppdaget jeg en ny følger på bloggen min, alltid like moro at noen vil henge seg på!!
Jeg pleier som regel å kikke inn og ønske de velkommen til meg, og snoke litt rundt..
Det er jo da noen ganger at det er blogger som virkelig skiller seg ut, og treffer akkurat MIN smak!!!
Nemlig slik som denne bloggen - klikk her ( jeg har lånt litt bilder som du kan se over.. )
Helt nyyydelig!!!
*
Du mååå ta deg tid til å kikke litt på denne tyske bloggen!! Den er helt skjønn.. Jeg skjønner ikke
tysk, men du kan oversette hvis du setter på google oversetter ( dette kan dere sikkert.. )
Oversettingen er iallefall utrolig morsom, og ikke helt perfekt!! ENJOY!!!
*
To Lille Hus: I had to show your beutiful blog to fellow Norwegian bloggers, and I hope you dont mind!
It is truly one of the most fantastic blogs I have ever seen, with tons of inspiration and nice pictures... ENJOY!!!

post signature

7 kommentarer:

  1. Den så jo fantatisk ut!! Takk for tips:)

    SvarSlett
  2. der var det jammen mye fint å se på:) takk for bra tips. mange morsomme oversettelser ja, hihi!

    ha en fin dag

    klem fra karianne

    SvarSlett
  3. MYE fint der ja. Det var mye fint her også :)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Hei, å takk for kommentar på min blogg!
    Jeg skal desverre ikke bygge Minde. Et flott hus! Kan tenke meg dere gleder dere til å få flytte inn:-) Jeg jobber som kundekonsulent og selger i Blink Hus, så jeg driver bare litt reklame for våre flotte hus!
    Så arti å få følge byggeprosessen deres. Skal gå inn å se mer litt senere. Nå er det middagstid:-)
    Klem J.

    SvarSlett
  5. Nydelig slagbenk! Det står høyest på min ønskeliste over ting til huset/kjøkkenet...

    SvarSlett
  6. Hei Tommine
    Her kommer en trønder rekende på ei fjøl...fant bloggen din via, via..osv:-)

    Du verden så mye fint du viser og for ett hus dere bygger! dån!!!!
    Og det kjøkkenbordet du hadde fått tak i wow sier jeg bare!!

    Da får du ha en koselig kveld og takk for titten

    SvarSlett
  7. Ja her var det mye fint.
    Må inn å sjekke denne bloggen ;)
    jeg har flere utenlandske blogger jeg er innom, skjønner ikke ett ord hehe, men ser sååå mye flott :)

    Klem,Kari

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥