mandag 14. september 2009

FRIDAG & 50 000 BESØKENDE



I dag har vi jentene fri her i huset.. Fri fra jobb og fri fra barnehage.. Veldig deilig..
Vi sov lenge, og skal i dag bare kose oss... Rydde litt ute, spise litt av alt vi bakte forrige
mandag, glede oss til Mikael kommer fra skolen, og sykle rundt kvartalet..
*
Det er lenge siden vi har hatt så slapp dag som vi skal ha i dag.. Huset er fortsatt i ryddig stand,
så jeg benyttet sjansen til å ta bilder... Soverommet vårt har jeg vel ikke vist frem før, så
her er bilder.. Det er ikke så stort, men vi har valgt å la Mikael få det største rommet.. Vi tilbringer ikke så mye tid her... Skulle ønske det var tid til myyyye mer.. Tv på soverommet
bruker vi kun til barnetv i helgene.. Det er koselig!!
Sengeteppet er fra en av mine favoritt butikker: Mosaic i Askim.
Nettsiden finner du her..
*
Plutselig ser jeg jo nå at jeg runder snart 50 000 besøkende og DET må jo feires! Mange nye bekjentskaper, masse nye ideer, og mange mange søte hilsner gir dere meg!! Jeg koser meg på bloggen min og ikke minst på alle dere andres!!
*
Legg igjen en hilsen under dette innlegget, så er du med i trekning av en gave, som jeg ikke helt vet hva er enda, men det blir kjøpt på Hadeland Glassverk!! Lykke til!!!
*

post signature

93 kommentarer:

  1. Wooow 50 tusen! Gratulerer :)!!

    Nydelige bilder fra hjemmet ditt ....:)

    Klem Hilde :o)

    SvarSlett
  2. WOW du , gratulerer med flotte utrolig høye besøkstall!! Ikke rart med den flotte bloggen din da!! Jeg blir veldig gjerne med på trekning!!

    Soverommet deres er jo bare rålekkert da!!

    SvarSlett
  3. Det er ikke rart det er mange besøkende på denne bloggen :) Mange fine bilder, og spennende med husbygging!
    Gleder meg til å følge med videre....

    Line

    SvarSlett
  4. Så innbydende og lekkert soverom, her kan jeg tenke meg dere sover godt:)Sengteppet var bare alldeles vakkert. Hvor har du kjøp det??

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Grattis med det høye besøkstallet !!!
    jeg skjønner godt at du er populær, så lekkert som du har det :))) Og flink til å skrive er du og !!!
    Nydelig soverom du har !!!

    Ha en fin dag og kos deg med jentene :))
    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 50 000 besøkende - det er jo helt fantastisk! Dere har et nydelig hus – for ikke å snakke om det lekre huset dere skal flytte inn i snart.. Du er flink!! Jeg har ønsket meg Minde huset siden 2006 og neste måned begynner vi å bygge det - HURRAA!!! Hilsen Lise

    SvarSlett
  7. Ohlala! I'm in as well!
    Fint rom! :) Gleder du deg til mer skapplass? Det gjør jeg!!! Hos meg er det et evig kleskaos... Er så møkka lei det der...

    SvarSlett
  8. Hei Tomine :-) Så nydelige bilder fra soverommet deres. Det var jo kjempefint! Har også TV på rommet, men blir lite brukt. Blir vel mer kos når lillejenta vokser til og kan se barnetv!

    Gratulerer med 50.000!!!! Ikke rart så fin bloggen din er!

    Jeg ønsker å være med på trekningen!
    Ha en flott uke :-D

    klem

    SvarSlett
  9. God mandag:-)

    Gratulerer med så mange besøkende, men som det sies tidligere er det jo ikke noe rart, så flott bligg som du har!

    Tusen takk for at du deler bloggen med deg:-) Jeg synes at det er kjempespennende å følge bloggen!

    Ha en nydelig uke.

    Med vennlig hilsen
    Nina i Stavanger
    dessverre uten blogg!

    SvarSlett
  10. Det forrundrer meg ikke at du har så høye besøkstall, bloggen din er kjempeflott!! Gleder meg til å følge deg og husbyggingen videre :)

    Og jeg blir gjeerne med på trekning ;)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med så mange besøkende! Følger med her så ofte jeg kan, men har hatt bloggtørke en stund, og har det enda...
    Nydelig soverom dere har! Lykke til med visning og salg!

    Klem

    SvarSlett
  12. Så fine bilder fra hjemmet deres. Gleder meg til å se hvordan dere får det i det nye huset:)

    Hilsen Augustsnuppe, Yvonne.

    SvarSlett
  13. Gratulerer med så utrolig mange besøkende! Imponerende! Det er en fryd å lese bloggen din, med mange flotte bilder fra det vakre hjemmet ditt. Likte også veldig godt det sengeteppet, og lurer som Otelie på hvor du har kjøpt det...
    Ønsker deg og dine en deilig fridag!

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  14. Wow! 50.000 er mye! Gratulerer :)
    Og her ser jeg frem til å runde 5000... Jaja. Du har en nydelig blogg. Keep up the good work!

    SvarSlett
  15. ja her e det sikkert godt å sove...velpleid rom,....å sengeteppe likte jeg så godt att...vakkert....gratulerer med mange besøkende....ha en flott og vakker mandag

    SvarSlett
  16. Gratulerer med 50000, skjønner godt de tar turen innom her. En flott og utrolig lekker blogg =)
    Jeg er blitt fast følge fra idag ;)

    SvarSlett
  17. Hei og gratulerer med 50 000 besøkende! en fantastisk inspirerende blogg som har blitt en av mine favoritter:)Har akkurat solgt hus selv og flyttet, så vet alt om det! Lykke til- håper det blir solgt fort!
    Mvh Kristin, som dessverre ikke har egen blogg

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med 50 000 besøkende! Du har en flott blogg! Fine bilder fra soverommet:)

    Klem Anette

    SvarSlett
  19. Heisann.
    Gratulerer så mye med 50000 besøk! Imponerende!

    Kjempekoselig soverom dere har! Delikat og nydelig:)
    Spennende med trekning:) Jeg blir gjerne med.

    Ha en fin dag.
    Klem Linda

    SvarSlett
  20. Gratulerer med jubileet. Jeg vil gjerne være med i trekningen.

    SvarSlett
  21. Håper dere får en koselig dag:) Jeg vil gjerne være med i trekningen og GRATULERER deg med 50.000 besøkende. Lykke til med de neste 50.000:)

    Klem fra Kristine og Jonathan (som er veldig stolt av RL t-shirtene sine:))

    SvarSlett
  22. Hei hei!

    Gratulerer med 50000! Du har en flott blogg som jeg stadig vekk må innom!

    Ha en fin fin fridag.

    Mvh Anja. (uten blogg)

    SvarSlett
  23. Gratulerer med så mange besøkende, blir vel fort 50000 til tenker jeg!! Du har en utrolig fin og inspirerende blogg, gleder meg til hver gang du oppdaterer!!

    Klem fra Audhild

    SvarSlett
  24. Koselig soverom,
    og masse gratulere med 50 000 besøkende.
    Skjønner det godt jeg.
    Du har en super blogg og et vakkert hjem!
    Klem

    SvarSlett
  25. For et lekkert soverom!
    Gratulerer med så mange besøkende! Så gøy!

    Klemmer Malin

    SvarSlett
  26. Måtte vise eplefjerten bloggen din i går. Vi var på boligmesse og snoket blant husleverandørene. Hihi, helt uten kur for den huslidenskapen vet du ;o)

    Skulle hvertfall hilse og si dere har det kjempefint hjemme og at huset dere bygger er RÅ flott! Versegod, da har jeg gjort det. Og som du vet, jeg er jo hjertens enig ;o)

    Hjertelig til lykke med de første 50.000 det er fordoblet seg før du aner det. DET er jeg villig til å vedde på.

    Ha en knallfin dag. Her skinner solen!

    SvarSlett
  27. Hei,

    Gratulere med de 50 000, flott blogg og nydelig hus. Gleder meg til å følge bygginga av nyhuset.

    Mvh. Hilde B. (uten blogg-men veldig interiøtinteressert....)

    SvarSlett
  28. Hei:)
    Gratulerer med alle besøkende på bloggen. Du har en utrolig koselig blogg, som jeg ofte bare må innom. masse flotte bilder og inspirasjon:) artig å følge med på husbyggingen:)
    Jeg er gjerne med i konkurrasen:)
    Ha en koselig mandag:)
    Klem Rachel

    SvarSlett
  29. Hei :)

    50 000 er jo helt fantastisk!
    Gratulerer så mye :)

    Jeg blir gjerne med i konkurransen. Så spennende med overraskelse :)

    Ha en kjempe fin uke.
    klem C

    SvarSlett
  30. Wow, 50 000 besøkende også oppdager jeg deg først nå^^,)
    Du har en nydelig blogg og ett lekkert hjem.
    Ser at dere bygger blink-hus, lekkert:O) Må være gøy og bygge selv. Kanskje vi bygger en vakker dag hvis vi finner den rette tomten.
    Gratulerer med alle besøkende, jeg kommer snart på besøk igjen:O)
    Ha en fin dag.
    Klem fra Anita:O)

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 50 000 besøkstreff. Det viser berre at bloggen din er kjekk å lese :-)

    SvarSlett
  32. Gratulerer med SÅ mange besøkende!! Det er en kjemprfin blogg du har, så det er ikke rart mange vil besøke deg ;)

    SvarSlett
  33. gratulerer med sååå mange besøkende,du har virkelig en utrolig flott blogg..
    klem victoria

    SvarSlett
  34. 50Tusen!! Rååbra!
    Kjempefin blogg, og jeg er titt og ofte innom å myser litt.. selv om jeg ikke alltid er så flink til å legge igjen spor etter meg..
    Ha en fortsatt fin fridag, de er til for å nytes :)

    SvarSlett
  35. Gratulerer du!!!
    Høres ut som en herlig dag,så godt med sånne innimellom!!
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  36. For et nydelig soverom du har!!! Og gratulerer så mye med 50 000!!! Så deilig med fri dag da!! Jeg har forsåvidt hatt det selv, men en tur til Ikea gjør at man blir mer sliten enn opplagt:P Men det er verdt det hehe. Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  37. Hei,
    kjempetrivelig blogg.alltid like inspirerende å stikke innom hos deg. gratulerer med jubileet! hurra-hurra!
    masse hilsener fra Tove i Levanger (har ingen blogg ;-O)

    SvarSlett
  38. Gratulerer med 50.000 besøk. Koselig blogg i et koselig hjem! Klem fra Hanna

    SvarSlett
  39. Heidu! :)

    Du har så utrolig flott blogg, jeg er innom hver dag og blir stadig inspirert! Du skriver så fint og legger ut så fine bilder, at jeg skulle ønske jeg var en knøttliten del av din koselige familie! :) hehe.

    Ha en fantastisk kveld!

    Camilla.

    SvarSlett
  40. Gratulerer så mye.Lett å forstå at så mange følger med,jeg titter innom hver gang jeg er på.Fin fin Blogg.

    SvarSlett
  41. For et nydelig soverom. Virkelig inspirerende.

    mistin

    SvarSlett
  42. Velfortjent! Nydelig blogg; alltid hyggelig å "besøke" deg og koselige kommentarer legger du igjen også! Vil gjerne være med på konkurranse!
    Klem

    SvarSlett
  43. Hei & hurra for 50.000 besøkende!!!

    Vakkert hjem!

    Klem til deg

    SvarSlett
  44. Gratulerer med så mange besøkende:)
    Kjmepe koselig soverom!!

    SvarSlett
  45. Gratulerer! Vel fortent!

    SvarSlett
  46. WOW gratulere med 50.000 så gøy! Blir gjerne med på trekning :)

    koselig soverom har dere også. Men hadde ikke trodd noe annet, du har en nydelig stil ellers i huset også :)

    SvarSlett
  47. Så lekkert dere har det, kan ikke skjønne noe annet enn at folk vil sloss for dette huset her...

    Så gøy med 3 peiser i huset, tok lang tid før jeg fant den jeg ville ha, er egentlig litt for stor for min lille stue, men jeg bare måtte...

    Selvfølgelig kunne jeg tenkt meg kakkelovn, eller en tøff peis med STOR peishylle, men det har jeg iallefall ikke plass til...Har du sett peisen til Glassveranda, den stilen må jo være helt perfekt til ditt nye hus???

    SvarSlett
  48. Gratulerer såååååååå mye med 50 000 besøkende :o) Bloggen din er veldig fin og gir med masse ideer og inspirasjon :o) Lykke til med salg av hus og bygging av nytt hus :o)

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  49. Gratulerer Tomine- 50.000 det er jo fantastisk!
    Tusen takk for bilder av soverommet deres, det var utolig koselig.
    klem Yvonne

    SvarSlett
  50. Wow! 5o.ooo! det är värt att fira det. :-) Ha en fin dag! Kram Alexandra

    SvarSlett
  51. Heisann! Takk for koselig tilbakemelding:) Ja kannen var et skikkelig kupp på Fretex faktisk.. Langt mellom slike skatter:( Ja høst har jo sine sjarmerende sider også, masse levende lys, innkjøp av noe snadder te og så krype under det myke teppet! Men jeg slipper jo heldigvis noen "luftepauser".. Hadde ikke vært like fristende med høst da nei.... Ha ein fiiine dag, stor klem

    SvarSlett
  52. Så gøy at så mange kikke innom deg!! Men du har jo utrolig mye fine bilder og innlegg, så det er ikke så rart :)

    Kjempe fine rom i dag også!!

    Hege

    SvarSlett
  53. Hei!
    Gratulerer med 50000!! :)
    Og for et nydelig soverom!!

    Ha en fin dag :)

    -Stine

    SvarSlett
  54. Gratulerer. Jeg titter ofte innom her.

    SvarSlett
  55. gørrmisunnelig på ditt vakre og RYDDIGE soverom:) 50 000 er knallbra jo!!

    SvarSlett
  56. GRATULERER med 50 000!! Fin blogg:)

    SvarSlett
  57. Heisann! Klart jeg vil være med på trekningen din! La ut en giveaway selv på bloggen min i dag, bli med hvis du vil :)

    Må også bare kommentere på lille Tomines rom, rett og slett nydelig!

    SvarSlett
  58. Wow. 50.000. Gratulerer! Ikke rart så mange er innom bloggen din. Den er jo kjempekoselig, og så er det så morsomt å følge med på husbyggingen. Jeg vil veldig gjerne være med på trekkningen din, og krysser fingre for harde livet ;)
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett
  59. Kjempefint soverom! Gøy med trekning da, jeg er med! :)

    SvarSlett
  60. Wow! For et antall besøkende! Gratulerer så masse. :)))

    Lekkert soverom dere har, delikat og flott. Og rommet til Tomine er nydelig. Fint for meg at det er mange småbarnsmødre på blogg - da får jeg tips. Snart (før jul) skal vi innrede til Hedda (og guttejenta storesøster). Godt med inspirasjon!

    Vi blir gjerne med i trekningen! :)

    SvarSlett
  61. Du har utrolig god smak, og du gjør et hvert rom så vakkert!! Gratulere med 50 tusen :)

    SvarSlett
  62. Grattis med så mange besøk. Skjønner godt at folk kommer innom her jeg. Du viser jo sååå mye flott. Kjempe god smak har du!!!!
    Takk for koselig kommentar hos meg. Gleder meg veldig til å komme igang med butikken nå ja. Til Oslo om to uker, for å hjelpe til med ny butikk på Karl Johann, blir spennende.

    Klem

    SvarSlett
  63. Gratulere med 50.000 treff!

    Jeg vil gjerne være med på trekning ;-)
    Og takk for en koselig blog!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  64. Så gøy- gratulerer med de 50 000!!
    Og veldig fortjent
    - du har en kjempe-lekker blogg:-)
    Jeg vil være med på trekningen!
    Følger med på husbyggingen din også
    - spennende!
    Ha en fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  65. Wow! 50 000 !! Og likevel held du same stilen og har det same gode lynne når du skriv som i byrjinga. BRA:) Me like!

    Klem frå Anita

    SvarSlett
  66. Gratulerer fra meg ogsaa .. trekning hos deg .. ja takk.. :))

    50000 er jo helt magisk da... wow :)

    SvarSlett
  67. Hei
    Gratulerer med 50000. Alltid koselig å gå inn på bloggen din hvor det alltid er flotte innlegg. Gleder meg til å se huset ferdig.

    Klem, Mette

    SvarSlett
  68. Klart jeg prøver meg her og;) vært borte en stund fra bloggen også får jeg meg en surprise når jeg er tilbake, johoo!
    Gratulerer med 50000 (!), skulle bare mangle med en så fasinetende blogg!

    Ha en fin kveld;)

    drømmeverden

    SvarSlett
  69. KJEMPE FLOTT BLOGG DU HAR ,JEG JOBBER OGSÅ MED OG FÅ OPP EN EGEN BLOGG :) FLOTT INSPIRASJON Å GÅ INN PÅ SIDEN DIN....KLÆM LINDA

    SvarSlett
  70. Hei og gratulerer med så mange besøk.
    Det er ikke overraskende at så mange er innom, du har en kjempefin blogg og veldig fine bilder. Spennende å følge byggingen. Lykke til med husbygging og hus-salg.

    Hilsen fra Fru H ( dessverre ingen blogg)

    SvarSlett
  71. Fantastiske bilder fra hjemmet deres!!!

    Ha en fin helg!!
    Klem

    SvarSlett
  72. Ikkje verst.. ;-)
    Men så har du ein kjekk blogg..

    Gode tips og flotte bilete fargar vår kvardag når vi kjem innom deg.
    God søndag!

    SvarSlett
  73. Oi så mye flotte bilder du hadde her!!
    Likte måten du utnyttet plassen på soverommet med Malm-kommodene!!:)

    Og så 50.000 da.. WOW! Jeg er oppe i 5000 og er superfornøyd med det;)

    Og jeg GLEDER meg til å se flere bilder fra det nye huset deres! Fysøren det blir nok lekkert ja!!

    SvarSlett
  74. Wow, det var mange besøkende! Gratulerer! :-)

    SvarSlett
  75. Gratulerer med 50 000 beøkende. Du har en kjempefin blogg, en favoritt jeg må inn å kikke på hver dag. Lykke til videre med husbygging og blogging:-) Hilsen Torill

    SvarSlett
  76. Dette tar helt av ser jeg! Har ikke blogget på 5 uker så nå gleder jeg meg til å rulle ned over bloggen din! Lykke til videre med dennne flotte bloggen din! ;-)

    KLEM

    SvarSlett
  77. Må si du har det veldig delikat og flott hjemme hos deg!!!og ryddig;)))
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  78. Så kjekt med så mange besøkende, det er jo seff fordi bloggen din er så fin! Jeg er med:)

    Tonje ♥

    SvarSlett
  79. Heisann:)

    Gratulerer med 50 000 besøkande!

    Det er veldig kjekt å komme innom bloggen din, her er det alltid mykje flott å sjå:)

    SvarSlett
  80. gratulerer med så mange besøkende, må nok innom hit igjen ja.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  81. Hei..
    Jeg vil gjerne være med i trekningen..
    Vil også fortelle deg at du har en utrolig inspirerende blogg. Er her hver dag..

    SvarSlett
  82. Gratulerer med 50 000! Ikke verst det nei ;)

    Er gjerne med i trekningen jeg ja :)

    klem

    SvarSlett
  83. Miriam B Fjeldbergoktober 02, 2009

    Gratulerer så mye med 50 000 besøk, det er stort:) Men jeg skjønner godt at du får så mange treff. En nydelig blogg, Som jeg har tittet innom titt og ofte i det siste. Tenkte jeg kunne ligge igjen en liten lyd fra meg denne gangen og med det samme prøve lykken på denne trekningen:)

    Hilsen Miriam

    SvarSlett
  84. Gratulerer med 50000!
    Skjønner det forøvrig godt - du har en lekker blogg som jeg stadig må innom! :)

    SvarSlett
  85. Gratulerer med så mange treff! Ikkje rart, for bloggen din er så vakker:)
    Hiv meg på i siste liten, eg:)
    Ha ein herleg oktoberdag!

    SvarSlett
  86. Gratulerer med 50 000, snart 60 000 besøkende :)

    Jeg vil gjerne være med i trekningen!

    Ha en fin dag!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  87. Gratulerer så masse :) Jeg vil gjerne være med i konkurransen så klart :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  88. 50 000 er jo helt utrolig!
    Jeg har ikke blogg selv lenger, men leser bloggen din fast. Og du og du for et lekkert hjem du har!
    Skulle gjerne hatt en slik sofa, men så var det det med plassen da.

    Ha en strålende fredag.

    Mvh
    Vibeke

    SvarSlett
  89. Wow, gratulerer med 50 ooo besøkende!
    Utrolig flott blogg du har....jeg følger med;)

    Ha en fantastisk fredag:)

    SvarSlett
  90. jaaaa.. jeg fant innlegget!! Og forter meg masse mens jeg skriver : Gratulerer med 50.000 besøk.. det er jo helt rått!!
    Og jeg vil gjerne med med :)

    Klem Hege

    SvarSlett
  91. Hei Tomine
    Takk for utrolig flott inspirasjon i din blogg. Jeg er en ivrig følger av din blogg og nettbutikken din så klart.
    Lykke til med de neste 50.000 besøkende:-)

    Klem Eplerosa(Marianne)

    SvarSlett
  92. Så fint soverom:)
    Gratulerer med 50.000 besøkende!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen din;)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem:)

    SvarSlett
  93. Godt nyttår! Og gratulerer med 50.000 besøkende.
    Bloggen din er flott. Jeg er innom hver dag:-)
    Anita

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥