onsdag 30. september 2009

Hva skal man ha på seg??



Hei alle dere!

Hver eneste dag på morgenkvisten er jo det store spørsmålet "WHAT TO WEAR"?? iallefall for meg..
De siste årene har jeg liksom sklidd helt ut av motebildet, så jeg klamrer meg fast til de trygge gode gamle plagg som henger i skapet..( jeg er ikke helt på sleng enda så det er ikke såå ille, eller er det in igjen kanskje???.. )
De få gangene jeg er på shopping er det stort sett møbler og ting til hus og heim som blir med hjem, for ikke å snakke om klær til barna.. Noen motemagasiner er det slettes ikke snakk om siden jeg kjøper alle interiørblader du vet om og alle de du ikke visste om så tenker jeg det holder... og nå føler jeg også presset for å kjøpe interiørbøker å ha som et slags stilleben noensteder... De er jo så flotte!!!
*
Nå skal det sies at jeg ikke akkurat er en fargeklatt i gata når jeg kommer, som tidligere nevnt; jeg er sånn sort/hvitt jeg... Men det er vel sånn at jeg akkurat klarer å snike meg unna selvutnevnte Fashion Police rundt omkring.. men bare nesten..
*
Når bloggere viser frem de siste innkjøp som feks fra Chill så er jeg jo helt med.. Jeg har faktisk
hørt om det.. og ikke minst Odd Molly... MEN... det er jo så tregt når ALLE skal gå i det samme...
plutselig en dag kom min reddende engel!! En egen stylist bare et klikk unna i denne cyber verden : Søte Hilde fra Bloggen Carma ( som du finner her ) legger ut dagens antrekk som hun har på seg, inspirasjonsbilder og masse masse herlige klær fra butikken hennes som befinner seg i Trondheim..
*
Best av alt: hun sender til hele landet!
*
Så når jeg har litt tid å fly i butikker kan jeg fortsatt kikke på lysestaker og nips.. for nå har jeg Hilde som hjelper meg med det andre!!
hoho... I LOVE!!! Ha en deilig dag, og lykke til med antrekket.. kanskje du finner noe i skapet som ligner på dagens antrekk fra Carma.. så før du vet ordet av det er du faktisk en Carma light!!



post signature

4 kommentarer:

  1. Huff.. Jeg kjenner meg sååå igjen !!!
    MÅ ha mye nytt tøy nå og ser så mye fint, men finner det ikke i butikkene når jeg skal ha det...
    Skal jammen gå innom den butikken å kikke ;)

    Ha en fin dag vennen..
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Klær? Hva er det? Haha. Er helt elendig på det der om dagen...
    Ha en fin dag Carma light! :)
    Klemmers

    SvarSlett
  3. Uff ja, dette var virkelig kjent. Er så opptatt av interiør at man nesten glemmer seg selv^^,) Handler litt innimellom, men det er jo mye morsomere å se på lysestaker og nips, hehe.
    Skal ta turen innom.
    Klem Anita:O)

    SvarSlett
  4. Så koselig av deg!! Setter stooor pris på dette og godt at vi kan ha hverandre til hjelp i en travel hverdag;))

    Lykke til med garderoben;)) Til alle travle mødre og ikke mødre!

    Stoooor klem fra Carma Hilde

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥