onsdag 2. september 2009

Jeg måtte bare...



Jeg måtte jo bare vise søylene når de står riktig (iallefall i mine øyne..) Myyye bedre synes jeg.
Plattingen som er støpt skal selvsagt støpes større i samme bue som veranda, så søylene skal ikke stå der og slenge litt utenfor..
*
En venninne ble med meg opp for å se de feilsatte søylene for en stund siden. Jeg roper og hyler og uffer meg over de 30 cm som er feil... " De ødlegger heeeele fasaden på huset" sa jeg.. "Det ser ut som de er satt opp skeivt"...
Søte lille Fru . C kommenterer da: " Jammen henger du opp i mye rart, - men søyler som henger UTENFOR plattingen DET er liksom ok???
*
Men det var før hun visste at det skulle støypes mer der.. hoho.. For jeg har jo nemlig en plan da.. Og jeg vil jo gjerne at det skal bli som planlagt!!
*
I går hadde jeg 870 besøkende innom bloggen!! Det er helt overveldene med alle koselige mail og kommentarer jeg får, og ikke minst å se at så mange besøker meg.. Tusen tusen takk!!

!!Ha en deilig dag dere!!

post signature

18 kommentarer:

  1. Oi, for et fantastisk hus! Kan tenke meg du gleder deg til å flytte inn:) Når skal det stå klart??

    SvarSlett
  2. Lekkert!!!! Får jo ikke noe mindre lyst til å bygge samme hustypen som dere da, etter å ha sett dette, og da er dere ikke ferdige en gang;o).

    SvarSlett
  3. Väldigt fint hus! Grattis till så många besökare. Kram Alexandra

    SvarSlett
  4. Helt enig med du! Det ble mye bedre ;-) Øye for detaljer har du vennen!

    Ikke rart du har så mange besøkende, det er joe n fryd å komme hit hver gang og du får bestandig meg til å smile av innleggene dine fordi du skriver så herlig :-)

    ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  5. wow! what a wonderful house!
    gorgeous!!! i love it!
    hugs,
    barbara

    SvarSlett
  6. For et lekkert hus!
    *misunnelig*

    SvarSlett
  7. Detaljer er viktig og det er jo greit når dere har så villige snekkere!!

    Dette blir bare en drøm for de fleste dette!! Skulle bare ønske jeg hadde råd å rive hele huset her og bygge nytt jeg....

    SvarSlett
  8. Og jeg er ikke misunnelig, trallallallala ;)
    Sååå lekkert !!!!
    Detaljer gjør ALT og dette kan du :))))

    Stor klem fra meg :)

    SvarSlett
  9. Flott blir det..
    Til lykke med innsspurten..

    SvarSlett
  10. Huset deres blir fantastisk! Hvordan er omgivelsene rundt? Et slikt hus fortjener jo en gedigen hage - eller skal vi si parkanlegg.

    SvarSlett
  11. Jeg må si jeg simpelthen elsker bloggen din og det nye huset ditt! Du bygger drømmehuset mitt!! Hehe.
    Uansett, jeg leser daglig bloggen din og den har vært med på å inspirere til å lage min egen blogg! Takk for gode innlegg og en kjempebra blogg! :)

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  12. Å, så utrolig lekkert hus. Skjønner godt at du klager om ikke ting er som du tenker at de skal være. Man skal jo ha det riktig hi hi.

    SvarSlett
  13. Hello,
    a wonderful house... fantastically!!!

    greeting
    Annie

    SvarSlett
  14. Hei!!
    Fantastiske hus dere bygger!
    Kan tenke meg at du gledere deg til å bli ferdig :)
    Vi skal igang med å bygge neste år, endelig!
    Men nå er det butikken som er første pri.
    Hehe :)

    Stine

    SvarSlett
  15. Sukk... huset blir bare sååå stilig og jeg blir mer og mer missunelig..;) hihi.. Suger til meg inspirasjon, er ganske likt slikt jeg ser for meg mitt drømmehus!!
    -Hege

    SvarSlett
  16. Hei!
    Kan jeg VÆR SÅ SNILL få en invitasjon til å
    lese bloggen din, nå etter at den
    ble stengt?:-) Bare må følge med på
    huset og innredningen, er jo
    helt hektet :-)

    Hilsen Therese

    SvarSlett
  17. Føler meg som en skikkelig "titter" nå, men jeg måtte bare bla gjennom etiketten Husbygging. For et fantastisk hus! Har dere tegnet selv eller er det virkelig et ferdighus? Vi har også bygd...i mindre skala, og kan se for meg jobben dere har hatt dersom dere som oss har holdt i alle tråder selv.
    Alt ser ut til å være på stell! ;)
    -mvh Hege Beate-

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥