fredag 25. september 2009

Litt shopping og snart helg


Hei hopp!!
Endelig fredag, og jeg har ikke engang rukket å legge ut vintage bilder.. Det kommer i løpet av helgen.. Jeg har vært på jobbreise i Fredrikstad ( for en utrolig koselig by..) så henger litt etter..
*
Jeg har shoppet to stoler til nyhuset og jeg vet jeg akkurat hvordan jeg skal plassere de. Nydelige lamper har jeg også kjøpt som passer perfekt!! Ha en riktig god helg alle dere, og takk for søte mail! Sjekk også innom bloggen Charm Design her og se de fantastiske undre hun gjør med møbler hun kjøper på finn.no! HoHO.. den som kunne noe sånt ja..
*
Min helg skal brukes på huset og hjemmekos, och kanskje
Anna Anka hadde blitt stolt!!
HoHo
Skulle vært mulig å lagt den damen under juletreet i år..
Ikke fritt for at hun står på mange menns ønskeliste ( jeg ler meg i hjel.. )
Høstferie neste uke for alle barn og noen voksne, kanskje også på Anna!!!
Heldige er dere iallefall!!

post signature

10 kommentarer:

  1. De stolene er rett å slett lekker!!! Heldiggris ;) Kjempefin lampe også!
    Ha en fin fredag!

    Karina

    SvarSlett
  2. Så fine stoler :-)
    Ha en kjempefin helg vennen.

    Anna Anka er vel ikke helt vell bevart! Haha, så 2 første episodene av serien på tv3.se igårkveld :-p Hohoho!

    Klem J

    SvarSlett
  3. flotte stoler.
    Ja den bloggen var ikke dum:-))
    Takk for tipset.

    ha en flott helg

    SvarSlett
  4. Ja, er det ikke fint i Fredrikstad? (Hjembyen min og naboby med der jeg bor nå). Var du i Gamlebyen også eller? Det er der det virkelig er fint syns jeg!
    Lekre stoler og lampe, som alt annet du plukker deg ut! Du er en stilsikker dame;)

    Anna Anka (bare hør på navnet!!!!): jeg finner ikke ord!

    SvarSlett
  5. Helt vidunderlig lekre stoler du har kjøpt :)))
    Og lampa da... Sukk... Lekker !!!!

    Tror jeg må ha gått glipp av noe her hehe.. Anna Anka ???
    Lurte føsrt på om kalle anka hadde fått en ny søster hahahaha :))))

    God helg til deg søta :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Utrolig flotte stoler!!!!

    God helg til dere.

    SvarSlett
  7. Lekre lekre stoler! Jeg vil også ha! :)

    Gøy å shoppe til nytt hus sant? Anna ja... Har ikke rukket å se noe på det enda jeg, men skjønner jo at jeg må det nå. :)

    God helg! Kos deg masse.

    Klem A

    SvarSlett
  8. Nydelig og lekkre stoler og lampa den falt jeg pladask for! Ha en herlig helg. Linda

    SvarSlett
  9. Utrolige flotte stoler du har kjøpt deg! Og lampa var lekker!!! Du får det nok floott i det nye huset ja! Følger med husbyggingen deres på bloggen din med stor fornøyelse :)

    God helg videre!

    Klem

    SvarSlett
  10. Ooooohh!!! Heldige du! Sånne ønsker eg meg også!
    Riktig god helg!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥