onsdag 16. september 2009

SNAKKER VI VID VINKEL??!!


ja ja.. bær over med meg.. hoho.. siden jeg er så himla godt i gang, så viser jeg bildene fra
badet!! Jammen er det moro med vid vinkel.. får jo med alt da!!
*
Ser det er en del diskusjoner på diverse blogger ( utenlanske også ) om skittkasting..
Jeg mener det: Hva i alle dager er det som rører seg i hodet på folk som får seg til å gjøre sånt??
Blir virkelig helt matt. Det er hentydninger til det ene og det andre og kritikk på en sånn måte at jeg blir helt skamfull !! Er ikke dette en blogg som er din personlige side?? Som DU LAR andre få lov å ta del i?? Hvordan kan noen da tro at DE skal bestemme hva som skal stå der eller ikke?? Eller hvilke bilder som legges ut eller ikke??!!
*
Hvordan kan enkeltmennesker ta seg så til de grader til rette og stå som bøddel over andre menneskers valg og følelser??!! Og i tilegg klare å skrive en sur og mobbende kommentar på det??!!
Dette er helt utenfor min fatteevne, og jeg kan bare ikke forstå at noen er oppdratt sånn...
*
Det har iallefall ikke mamman min lært meg, og ikke mine barn heller!!
Vi har respekt for andre, for da får vi respekt selv også!!
Ha en fin dag!!

post signature

27 kommentarer:

  1. Godt skrevet, så enig! Syns det er synd at de får bloggere til å slutte å blogge. Wow for et lekkert bad!!!!!!!!!!!!!!!!!

    God dag til deg og dine. Hilsen Hilde

    SvarSlett
  2. Først, for et lekkert bad:) og så....VELDIG ENIG I DET DU SKRIVER, ang det å rakke ned på andre, og slenge sure kommentarer...hva er poenget, hva er greia??? Tror mye av det, handler om ren, og skjær misunnelse...det er ofte, roten til at enkelte ikke klarer å styre seg, og dermed må slenge rundt seg med mindre pene gloser. Lite gjennomtenkt, og lite hyggelig....men sånn er det nå engang...DESSVERRE!!! Takk for kommentar på bloggen min...når jeg tittet på den, så jeg jo at den ikke var fra Jacadi, de har jo hvite lapper, med blå skrift på merket inne i kjolen, denne så ut til å ha en svart...hvis ikke jeg så helt feil:)det kan jo tenkes...mener kanskje å ha sett dette merket på Junior, på Sandvika....kan det stemme?????de hadde i såfall veldig mye fint....vi bor som sagt i liten by, så handler mye klær når jeg først er i de større byene, eller på reiser i utlandet:) Men andre ord, jeg er en periode shopper...men da handler jeg til gangs også:)ha en fin dag....klemmer

    SvarSlett
  3. Heelt enig med deg !!!!
    Det er utenfor min fatteevne at noen skriver sånt !!!

    Bildene fra badet ditt er bare LEKRE !!!!!!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Det skjønner ikke jeg heller! At det går ann!!!
    Det er ikke lov til å være "bedre" enn naboen vettu.
    Janteloven herjer om dagen. Det er helt tydelig.
    Jeg gir så langt f i den loven! Blir kvalm av slike mennesker kjenner jeg...
    Jaja, nok om det.

    Badet ditt er bærre lækkert slik som resten.
    Vi skal kopiere trykkern på veggen. ;)

    Ha en fin dag snuppa.

    SvarSlett
  5. Jeg er så enig med deg, vi får vel bare si det sånn at det kan ha noe med misunnelse og gjøre, eller at folk rett og slett har for god tid... Det er ubegripelig at enkelte bare ikke klarer å la være..

    Jeg elsker bloggen din og badet ditt var helt nydelig!! Om du har tid sjekk ut min blogg;) hildecarma.blogg.no, her finner du en verden av moter!

    Strålende dag til deg og dine!!

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så nydelig bad du har!! *sukk* Lekkert og elegant vil jeg påstå!! :-D Og vidvinkel er noe jeg skal invistere i selv. Så fine bilder når man får med "litt" mer enn med vanlig linse.

    Ja, du sier noe der. At folk kan kritisere, dømme, slenge dritt og mobbe er helt ufattelig! Det har heller ikke mamma'n min lært meg!! Er jo et trist tilfelle blant oss bloggjenter her i norge også da Gjertrud og Living White har valgt å slutte å blogge pga stygge kommentarer og mobbing! Det er trist det....

    Håper du får en fin dag videre!
    Klem J

    SvarSlett
  7. å for et lekkert bad,så enig med deg i dette med negative kommentarer,at de gidder legge energi i det,men sier ganske mye om dem syntes nå jeg,å innerst inne har de det grusomt,for et liv.
    fra sylvia

    SvarSlett
  8. The contrast of white/black is a bit too strong for me personally, but however it gives a very luxurious and rich ´ambiance´.

    SvarSlett
  9. Vil eg gjerne få sei i mot på di betraktning om kommentarar eg da (ser alle andre er enige...) Har vi laga ein blogg med åpent kommentarfelt så må vi vel la dei som er uenige også få lov å utrykke dette? No kjenner eg ikkje til andre enn ei spesiell sak der det var familiekrangel inne i bildet, men det er mulig dette med skittkasting er mykje meir utbrett enn eg er klar over? Sjølv savnar eg litt kritiske kommentarar eg da. Er det noko eg kunne gjort annerledes osv.... Min lille blogg har i alle fall plass også til dei som er uenige... sjølv om mi oppfattning er at folk ikkje tør (ikkje eg heller for den sakens skyld ;-D)

    SvarSlett
  10. Rålekkert bad som resten av ditt!!!

    Jeg skjønner ikke at ikke folk bare kan la vær å lese det de ikke liker jeg.....Det er bare tydeligvis veldig dårlig oppførsel bland mange mennesker idag!!

    SvarSlett
  11. Einige med du!
    Går ut i frå at det er dette flotte badet du har tenkt å forlate...hmmm då gledar eg meg til å sjå det nye! ;o)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  12. Utrolig lekkert bad dere har! Og helt enig i det du skriver! Det er synd at blir sånt. Men dessverre er det mange missunnlige mennesker der ute som bruker tiden sin på å være uforskammet! Hvis man ikke liker en blogg så er det jo bare å gå videre til neste, istedenfor å legge igjen stygge kommentarer! Helt unødvendig og utrolig frekkt spør du meg! Ha en fin kveld. Linda

    SvarSlett
  13. Lekkert bad!

    Helt enig. Fatter ikke hva som er vitsen med sånne negative kommentarer. Hvis det er noe man ikke liker, så klikk deg videre liksom. Værre trenger det faktisk ikke å være.

    Ønsker deg en god lillelørdag! :)

    SvarSlett
  14. Lekkert bad!

    Syns det som har skjedd med Living White nå er helt ille, hvilken verden lever vi i sier jeg bare...?
    Vi får holde sammen og støtte hverandre vi "normale":)

    SvarSlett
  15. Nydelig bad! Er det granitt?

    SvarSlett
  16. Hilsen skal du faa med Tyrkisk pc og godt humör.
    Signerer alle andre ang dette med skittkasting til bloggere.. har fatt noen selv ang rettskriving.. men bryr meg katten og sletter ... har ikke doktorgrad i skriveleif jeg desverre.

    Men bloggen din og mange andres gjör meg GLAD.. veldig glad.

    Det er unikt aa kunne staa opp se i bloggene til bloggvennene mine... FAA İdeer.. inspirasjon.. impulser.. og DRÖMMER...

    Tenk saa vakkert livet egentlig er :))

    Onsdagsklem til alle fra meg .. og jeg har allerede flyttet inn i nyehuset ditt... vunnet i lotto aa kjöper det gamle.for det er jammen meg dödslekkert.. og UNİKT da selvsagt ::))

    SvarSlett
  17. Nydelig bad, elsker at du har vært så tøff med tanke på å kjøre sort. Det er jo bare rålekkert!

    Når det kommer til dine meninger om å mene om andre sine blogger så kunen jeg ikke vært mere enig med deg. Liker du ikek det du ser eller leser, ja så la vær da. Vi må alle stå for våre egne valg, men la nå alle få ta de valgene selv, så lenge de er voksne nok til å gjøre dette.
    Flott innlegg!

    SvarSlett
  18. WOW... Lekkert bad du har.Kan tenke meg det blir ett lekkert bad i ditt nye hus også;) Jeg gleder meg til å få se.

    Ja,huff. SKjønner ikke helt vitsen med å lage misstemning.Ikke rart det er krig i verden-

    Ha en flott kveld videre
    Klem*

    SvarSlett
  19. fyyy søren...GIVE ME! helt nydelig

    SvarSlett
  20. Helt enig, godt sagt!!:)

    Klem L

    SvarSlett
  21. Hehe...først av alt: Du er faktisk litt sånn svart/kvit du, som du sjølv seier;)
    Det ser eg når du viser fram huset ditt. Og for eit flott hus! Kunne aldri vist fram den bittelille leiligheita vi bur i no, medan vi ventar på det o'nye-huset...Men du har jo det allereie KNALLFLOTT! Gler meg til å sjå nyehuset!

    Og tilslutt: heilt einig. Nokre bør skjerpe seg...eller bli vaksne?

    Klem frå Anita

    SvarSlett
  22. Nydelig bad!! Sikker på at du vil flytte?!;-)
    Var innom en svensk blogger for en stund siden som bestemte seg for å slutte å blogge - hun var blitt anmeldt(!) pga noe reklamegreier på bloggen sin. Dette kunne selvfølgelig ikke den som anmeldte komme særlig langt med, men alt var for å ødelegge og lage livet surt for denne svenske bloggeren... Er det mulig???

    Ha en fin torsdag!
    Klem

    SvarSlett
  23. Helt enig med det du skriver, at noen gidder å kaste bort tid på å skitkaste!? Vi skriver om det vi ønsker, det skal iallafall jeg fortsette med:)

    Du har en nydelig blogg iallfall!

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  24. "Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter, and those who matter don’t mind". (Theodor Seuss Geisel)

    For et nydelig bad du har!! :)

    Jeg synes det er aller mest spennende å lese blogger som har bilder fra eget hus, enten det er interiørdetaljer de viser oss, små ting, eller hele rom, bilder fra naboens hus, venners hus, blogger som er skrevet av folk med egne idéer, egne meninger, egne opplevelser og som skriver egne tekster. Dette gir mangfold! Vi kan ikke alle blogge om det samme bildet vi fant på Ikea, det blir jo meningsløst! Det er jo nettopp det enorme spekteret her i Blogglandia som gjør bloggene så spennende! :))

    Janteloven... den er gått helt ut på dato og fungerer ikke i det heletatt i dagens konkurransesamfunn. I dag MÅ du tro på at du "er" noe! Tror du ikke selv på det, så er det i hvertfall ingen andre som kommer til å tro på det! "He is able who think he is able!" (Buddha) (Jeg har begravd Janteloven for mange år siden og erstattet den med Buddha-Dharmaen! :) -Mye mer positivitet!! :)) Det finnes dessverre noen bitre mennesker som lar frustrasjonen sin gå ut over alt og alle, jo flere disse sårer, desto mer tilfreds blir de. Trist å høre om at disse nå også har oppdaget interiørbloggerne.

    Takk for meget hyggelig kommentar på Glassveranda, og ha en riktig fin uke! :))

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  25. Det er ikke mulig! Hvordan gikk det til da? Jeg har funnet ut at det er lurt å være nedom huset hver dag når snekkerene er der for å følge opp. Og med!
    Nåde de som gjør noe mer mer feil hos oss.
    Får du endret det da?

    Nå skal jeg sjekke ut det stedet utenfor Stavern. Jeg tror hver husmor har godt av en tur!

    SvarSlett
  26. Oj oj oj, for et lekkert bad! Stilig med det sorte :) Helt enig med deg når det kommer til mobbing på bloggene, eller mobbing generelt.
    Klæm Susanne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥