tirsdag 15. september 2009

TOMINES ROM


Hei hopp dere!!
FOR en respons jeg fikk på inlegget i går!! moro! Dere er alle så snille og søte
og til dere anonyme: veldig kos at dere tar dere tid, og for noen hyggelige mail dere sender meg!
Jeg setter stor pris på hver eneste en.. rart at min lille blogg skulle bli besøkt av så mange..
*
I dag har vi gipset armen til Mikael - igjen!! Dette er 3 gang nå.. Han datt jo i vannet på leierskole, så da ble den tatt av også! MEN: jeg sier det igjen: alle gode ting er 3!!
*
Bilene er av rommet til Tomine.. Lite men søtt.. Jeg har ved siden av sengen hengt opp en gardinstang slik at alle kjolene hennes henger der.. Ikke lett å få brukt et slikt hjørne til noe.. Tegnebordet og stolene er for fotografens skyld tatt bort.. Her har vi hatt mange timer med dukkeleking og lesing!
*
Det nydelige teltet har en venninne laget.. og det er spekket med fantastiske detaljer, som ikke kommer til sin rett på grunn av høyden på taket!! Men ... det kommer...

post signature

20 kommentarer:

  1. SÅ FINT DERE HAR DET HJEMME! Det må jeg si, får masse masse inspirasjon, og jeg skulle ønske lommeboken ikke sa stopp for nå vil jeg ut å shoppe;)

    Hvis alt går etter planen så skal vi kanskje pusse opp et rekkehus etterhvert, og da trengs de nye ting (sier jeg;) ), så jeg skla flittig bruke alle bildene du legger ut her, både fra deres hus og de andre du legger ut.

    flink er du.

    klem

    SvarSlett
  2. å ja, forresten: tusen takk for koselig hilsen til emmas 6mnds innlegg:)

    SvarSlett
  3. For et herlig barnerom, den sengen var jo helt himmelsk, kan tenke meg hun koser seg der =)

    SvarSlett
  4. Så koselig jenterom. Skulle gjerne sett klærne du har hengt opp, det hørtes veldig fint ut!

    takk for koselig hilsen på bloggen min :)

    SvarSlett
  5. For et vakkert lite jenterom!
    Kjempe moro å ordne for små prinsesser!

    Vakkert!

    Klem Malin

    SvarSlett
  6. Hiimla mange besøkende du har då :))) Koselig det!!

    Sååå koselig rom daaa:)

    SvarSlett
  7. Hei på deg!
    Så nydelige bilder fra tomines rom! :-D Jeg suger til meg all inspirasjon jeg kan få og elsker bilder fra rom!! :-D

    Håper alt går bra med den 3 og forhåpentligvis siste gipsen til lillegutt! :-D

    Ha en fin ettermiddag!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  8. For et nydelig prinsesserom!!
    Vakkert og delikat:)

    Ha en fin tirsdag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  9. Hei igjen :) har sendt deg mail, men nå gir jeg snart opp *ler*
    Kan jeg kontakte deg på noen annen måte?

    SvarSlett
  10. Hello!
    I discovered your nice inspiring blog some days ago through Belle-Blanc and it´s a pleasure to have found you! :)
    I keep following you. So, your little daughter´s name is Tomine? She has a wonderful ´barnas rom´! I discovered that you have the same cupboards in your bedroom as we do :)
    Best greetings from Belgium,
    Marjolijn

    SvarSlett
  11. Hei!
    Bloggen din er virkelig en inspirasjon! Moro å følge med:)
    Rommet til jenta di er bare helt nydelig, særlig det teltet var helt fantastisk. Er på utkikk etter et nytt til tulla vår, hun har helt lik sengen til datteren din.
    Så igjen, takk for all inspirasjon!
    :)
    klem

    SvarSlett
  12. Koselig barnerom Tomine har:)
    Ha en finfin dag:)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  13. Det var et koselig pikerom må jeg få si.Flott måte å oppbevare kjolene på,men hvordan er det med støv på klærne når de henger framme?Er vel ikke bare hos oss støv kan forekomme? he,he

    SvarSlett
  14. Lykke til med Gipsen! Et skikkelig rom hun har der, jeg er på jakt etter inspirasjon til en sengehimmel jeg skal lage til Matheo. Tror jammen jeg skal lage sånne luker jeg også!

    :)

    SvarSlett
  15. Så nydelig rom Tomine har!! Her var det inspirasjon å hente!! Håper det går bedre med eldstemann denne gang!

    Klem

    SvarSlett
  16. Nydelig rom a gett:) helt herlig...lurte litt på den hvite kjolen som henger der, med vaffelsøm...er den fra Jacadi???ser litt typisk ut som en kjole derfra, tror snuppene mine tilsammen har et dusin kjoler derfra, jeg elsker disse franske kjolene med vaffelsøm, og en søt sløyfe bak på ryggen:)klemmer

    SvarSlett
  17. For et nydelig barnerom. For en smart måte med tanke på kjolene. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  18. Aldeles nydelig!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  19. For et kjempekoselig barnerom! Nydelig seng, og kommoden likte jeg veldig godt! Hvor har du fått den fra?
    :-)

    SvarSlett
  20. For et kjempekoselig barnerom! Nydelig seng og kommden likte jeg også veldig godt-hvor har du fått den fra?
    Kristine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥