fredag 4. september 2009

Var jeg sååå glad i sprosser??


God fredags morgen!! I dag er jeg hjemme fra jobben fordi min lille Mikael veltet på
sykkel igår.. Etter mange timer hos legevakt fikk vi lykkelig vite at det ikke var brudd men
bare veldig forslått.. Hoven i håndleddet er han, og leierskolen starter mandag, så her gjelder
det å bli bra fort!!!
*
Som du kan se på bildene så har sidevinduer og verandadører kommet på plass i huset.. Jeg syntes plutselig det ble myyyye sprosser på verandadørene ( for mye???).. men jeg får vente til sitronvindu kommer på plass før jeg gjør noen endringer ( særlig jeg får lov til det... ) hoho
*
BARE SÅ DET ER SAGT så skal jeg så klart ha sprosser, men det er på veranda dørene jeg syntes det ble litt mye!!! HOHO..
*
Har tatt noen bilder inne også, så vi er godt i gang med isolering, og de ovale vinduene på kjøkken og gjestebadet opp ble veldig bra synes jeg.. Om 2 uker er det mulig vi kan begynne å fliselegge badet oppe, så jeg synes det går i en rasende fart!!
Ønsker dere alle en deilig helg.
Jeg skal på 2 loppis, og håper jeg finner noe fint som IKKE tar stooor plass!!

post signature

22 kommentarer:

  1. Stakkar liten!! Bra det ikke var brudd da hvertfall!!! Og synes det er flott med sprosser jeg!! Tenk når du får innredet så kommer ikke sprossene så veldig i fokus og da blir du sikkert kjempefornøyd!!!

    SvarSlett
  2. Oj, så uheldig gutt da!! Godt det ikke var brudd da. Nå må han jo bare bli frisk til turen!!

    Det er slettes ikke for mye sprosser nei det ble helt utrolig lekkert!!

    Ha en flott helg, her er det marked, fotballcup og studestjeling, og svømming på tapetet!!

    SvarSlett
  3. Sprosser er veldig fint på et slikt type hus dere bygger, uten tror jeg kunne sett litt merkelig ut. Jeg tror du skal ta det helt med ro:)

    God bedring til gutten din!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  4. Klemme lille gutt fra meg!

    Det er knallfint med sprosser, bare en jobb å vaske, men hvor ofte vasker man vinduer da??? Ho ho ho

    Nå skal jeg på trening! *skryt* Klem

    SvarSlett
  5. Skummelt med velt på sykkel! Regner med han hade hjelm, siden det gikk så godt!
    Jeg synes det er nydelig med sprosser på slike hus, det skal vi også ha!;-)

    SvarSlett
  6. Syns det blir kjempefint jeg, ville sett merkelig ut uten sprosser:)

    God bedring til sønnen din, håper han blir bra igjen til leirskole:)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Huff, så leit å høre om sykkevelten. Håper det går bra med han ? :-)
    Syns sprossene gjorde seg jeg, som pink lady sier, hadde nok kanskje blitt rart uten ?! Du ser det vel når siste vinduet kommer. LEKKERT, det blir det uansett!

    Håper dere får en flott helg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Stakkars gutten din! Ønsker han god bedring og krysser fingrene for at det blir leirskole på han:)

    Synes ikke det ble for mye sprosser. Synes det ble lekkert og passet veldig godt til huset! Jeg er enig med Pink Lady om at det kanskje ville sett litt merkelig ut uten. Men det er du som skal bo der så det viktigste er at du blir fornøyd:) Uansett det er et stoslagent og vakkert hus dere bygger:)

    Klem Silje

    SvarSlett
  9. Stakkars lillegutt...
    Håper han blir bra fort...

    Guuud for et hus !!!! skikkelig lekkert og jeg synes heller ikke at det ble for mye sprosser...;)
    Må jo være en drøm som går i oppfyllelse dette huset....

    Klem,Kari

    SvarSlett
  10. Så utrolig nydelig hus.. Må ha sprosser ja :)

    Klem

    SvarSlett
  11. Hei,

    Nydelig hus dere bygger, kjempeartig å følge på bloggen din.
    Sprosser er fint, og som de andre sier, ville det nok sett nakent ut uten, men kanskje glassene bare kunne vært del i fire deler (som de andre vinduene), og da hadde det ikke blitt "såå mye sprosser".
    Det var nå bare min mening, da...
    God helg, og riktig god bedring til den lille.

    Hilde

    SvarSlett
  12. Huff da, ikke gøy med sykkelvelt nei. Håper han kommer seg til mandagen da.

    Sprosser er så fint altså.Det er noe jeg skal ha på mitt hus(når det blir.) Jeg synes det ser helt utrolig flott ut.

    STÅ PÅ:)
    God helg fra meg

    SvarSlett
  13. Flott med sprossene! Jeg skal også på loppis og gleder meg veeeeldig ;O)

    Lykke til, og god helg!

    SvarSlett
  14. Hei !!

    Var du som tidligere fortalte at du hadde fått et tips om pc program til å behandle bilder ? Av "hvit stil" tror jeg kanskje.. ?

    Hilsen Hanne

    SvarSlett
  15. Det blir så fint! Kanskje vi sees på loppis i morgen?!! :)
    Gooood fredda!

    SvarSlett
  16. Huff, god bedring til sønnen :( Ikke godt med slike sykkelvelt! Heldigvis "gror" barn fort igjen :)

    Og angående sprossene synes jeg det var kjempestilig. Og jeg er enig med deg i at sprosser - det må man ha!

    Ønsker deg en riktig god lopperunde, og igjen god bedring til sønnen din!

    SvarSlett
  17. Huset blir aldeles nydelig!
    Og riktig god bedring til lillemann.

    SvarSlett
  18. Ja, jeg er enig med deg ang.sprossene.Se hvordan
    dengamlestil-desvunnetider har løst det. God bedring til sønnen i huset.

    SvarSlett
  19. Syns sprossene var fine eg:)
    god helg til deg!

    SvarSlett
  20. Kjempefint hus - allerede nå :) Og stort..! Ser i hvertfall slik ut... Gleder meg til å se fortsettelsen og det ferdige resultatet :)

    SvarSlett
  21. Det blir utrolig bra! Sprosser må man ha vet du ;) Synes det er fantastisk å føge utviklingen på husbyggingen deres, det går jo så vanvittig fort!

    SvarSlett
  22. Nydelig hus du har her. Gratulerer med sprosser, huset ditt kledde det.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥