onsdag 28. oktober 2009

Bord dekk deg..


( Bildet er fra ukjent nettside )
Gleder meg så til å dekke bord og pynte til fest igjen.. Høsten er en deilig tid..
Kom plutselig til å tenke på benkeplate på kjøkkenet, og det må jo bestilles,
men aller først velges!! Vi skal ha mørke gulver så en mørk treplate er vel best.
Eller hva med trappen vi har glemt??!! hoho.. Bygge hus er nesten en heldagsjobb
det.. Så mitt beste råd er: Begynn med alt tidlig.. tenk på ALT!!!
*
Storegull lagde de flotteste cupcakes her om dagen (dvs pyntet ) og de ser du hos
Hvitstil.com... Jeg er veldig stolt av lille konditoren vår... Happy onsdag, og husk:
Tenk positivt!!


post signature

8 kommentarer:

  1. Cupcakesen storegullet ditt hadde laget var alldeles nydelig. Det er en dreven kar som er lært opp godt av sin mor det.

    Jeg har en stor liten kar som snart fyller 1 år (1mnd til i dag) og skulle så gjerne ønske å ha en god frosting på cupcaksene jeg skal lage.

    Jeg spør rett ut jeg, kan ikke du lage et innlegg med oppskrift på cupcakes og frostingen du serverer i bursdager m.m

    Tror nok det er bare å holde tungen rett i munnen når det gjelder husbygging ja, men så tror jeg at du har det ganske så i orden der også. Det blir vanvittig flott, inspirerende. Gleder meg til å se du innreder rom for rom. Jeg følger med.

    Klem, C

    SvarSlett
  2. Hei Tomine, og takk for koselig kommentar på siden min. Jeg skal prøve med rosiner i grøten neste gang, det har jeg ikke prøvd ennå ;o)
    Mye fint du viser på siden din.. likte godt den senggavelen fra Blanc d'Ivoire som du viste litt lengre ned, nydelig var den… og det sminkebordet du har fått tak i var bare helt fantastisk, jeg vil også ha et slik!!! Hehe…
    Ha en fortsatt fin dag. Klem, Mette

    SvarSlett
  3. Alltid like koselig å dekke bord, det er helt sikkert. Snart er det jo jul, og med det kommer juleselskap og da kan det pyntes!!! :)

    Så bilde av de fine muffinsene junior hadde laget, de var virkelig bare lekre! Noen tips å dele bort, kanskje..? Jeg tar gladelig i mot!
    PS! Har ikke fått testet ut focaccia oppskriften din enda, men til helgen da skal den til pers! Gleder meg allerede!

    PPS!Giveaway hos meg snart... :)

    God onsdag!
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  4. Hei :-)
    Så herlig bilde!

    Håper du får en flott onsdagettermiddag og kveld!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  5. Hei!
    Ville bare si at jeg liker bloggen din veldig godt. Ut fra hva du viser har vi mye samme smak. Mange flotte inspirasjons-bilder. Det hadde vært supert om du kunne skrive opprinnelsen til bildene du bruker. Da får vi andre som liker bildene sett flere spennende fotos hos kilden/produsenten/leverandøren.
    Ha en koselig kveld!
    Hilsen Anette Willemine

    SvarSlett
  6. Å så flott bord, er det du som gjort det?
    Nydelig uansett.

    Natta natta...

    SvarSlett
  7. Koselig bord du har dekket.
    Tenker det er mye dere må ta stilling til når dere holder på med huset, men det er jo litt moro også.(iallfall etterpå)
    Ha en herlig dag videre

    SvarSlett
  8. Hei søte du...

    jeg måtte le litt da jeg så dette innlegget. For jeg var selv i går å skulle bestemme meg for benkplate på kjøkkenet, men klarer jeg å bestemme meg???? Neida, så absolutt ikke, så kommer jeg hjem, tenkte sende deg en mail på hva jeg skulle velge- men så ser jeg, jo du har ikke bestemt deg du heller;))) Vi også skal ha hvit kjøkken og jeg klarer ikke bestemme meg for om vi skal ha stein eller tre....

    Ha en super duper dag snuppelure så snakkes vi snart igjen!!! Klem til deg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥