torsdag 1. oktober 2009

DIN NYE SOFA?


God kveld igjen
Har litt problemer med bloggen i kveld, men jeg håper at dere har fått med dere siste dag før trekning i morgen.. ( se inlegg under.. ) Gaven er en nydelig sølv skål - helt ny - så sleng deg med om du ikke allerede har gjort det!

Sofaen du ser over er nå i hus ( eller dvs i min svigerinnes hus ) Nå er det bestemt, og vedtatt! Man kan faktisk få for mange møbler.. selvom det er en "Loveseat " !!! så må denne sofaen over selges!
Den er helt ny, kun prøvesittet noen minutter og strøket på med kjærlige hender...
Send meg en mail om du er interessert så kan denne bli din!! ( Høy prisklasse )

Ønsker dere alle en deilig weekend, og for vår del siste dag av høstferie i morgen!


post signature

8 kommentarer:

  1. Åhhhh..
    Skulle gjerne kjøpt den av deg, men så var det det med plassen da ;)
    Helt nyyydelig sofa, sukk....

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Hei!!!
    Kjempefin sofa, skulle gjerne hatt den jeg -men har litt plassmangel enda:-) Flytter inn i nytt hus til våren vi!
    Vil takke deg for en fin blogg som jeg stadig er innom for å få inspirasjon!
    Vil gjerne være med på trekning av sølvskålen, jeg elsker sølv og gamle møbler!!!

    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  3. Nyyyydeleg sofa! Skulle ynskje eg hadde plass og råd...
    Ha ein herleg oktoberdag!

    SvarSlett
  4. Nydelig sofa altså :) Heldige den som får kjøpt den :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  5. Åå... nydelig bolle! Jeg vil gjerne være med på trekningen! men jeg finner ikke helt hvor jeg skal melde meg *rødmer*, har vært litt slapp i bloggverdnen i det siste, men gløden har meldt seg igjen! Håper jeg ikke er for sen til å være med på trekningen!
    Klem Hege

    SvarSlett
  6. fIIIN SOFA :O)

    Vil gjerne være med på konkurranse !! :)

    Klem:)

    SvarSlett
  7. Hei,

    Nydelige møbler!! Synd å ikke få plass til sånne skatter:-(

    Jeg er gjerne med på trekning! Vi bygger hus i disse dager, og denne hadde passet midt i blinken hjemme hos oss;-)

    Hilsen Lakka

    SvarSlett
  8. Kjempe lekker sofa.. Den hadde glidd rett inn hos meg, men her er det ikke plass! Den får sikkert en heldig eier kan jeg tenke meg..
    Fin fredag, og god helg!
    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥