søndag 25. oktober 2009

En time til takk!!


God Søndag.. Har du husket å stille klokken tilbake?? Dette er den beste søndagen i hele året!
Tenk å få en hel time ekstra.. Vi har brukt den til å spise deilig frokost å se en film fra sofaen.
*
Over ser du bilder fra huset, som jammen begynner å tette seg godt med vegger å tak.
Nå gjenstår det sparkling og maling, varmematter og gulv, så setter vi inn kjøkkenet!
Vi fikk jo kjøkkenet på fredag, og det var virkelig over all forventning..
Gruen er et så fantastisk smykke at jeg har ikke sett maken!!
Tusen tusen takk til Mosaic i Askim for perfekt utført arbeide!!
*
Jeg har også kikket litt på tapeter i helgen, og har bestemt meg for å ha hele
soverommet med den rutete beige tapeten.. Det passer godt til stilen vi skal ha
på resten av rommet..
Den smalstripete rosa er til vindusveggen til Tominegull. Se mer av tapeten HER og prøv å
tapetser ditt eget rom.. Veldig moro å se.. og FOR et utvalg!!
Nå er jeg i gang med baking - vi får besøk av Christine og Celine i morgen, og vi
har lovet iallefall 3 slag.. Det gleder vi oss til, nå er det lenge siden vi har sett dem..
*
Ønsker dere alle en riktig god søndag, og legger med noen bilder av vår lille
fashion Diva som i det siste har blitt utrolig glad i å jåle seg, så det vil hun
gjerne at vi tar bilder av, så vi knipser og knipser..


post signature

13 kommentarer:

  1. Dette ser bare sååå stilig ut :))
    Gleder meg til å se bilder..
    Kjøkkenet ditt blir sikkert en drøm.... Sukk...

    Kos dere både idag og imorgen :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Hei,
    Den lille diva er så søt!
    Vi har nå brukt den ekstra timen til gode, også. Vi har spist lang og hard, og Walt Disney-klassikeren "Snow White" sett med Felix.
    Deretter gikk vi til en Reiterhof og har felix med sin ponny "Benny" kan ri ... han var veldig glad:)
    Nå må jeg lage mat (mennene som sult!
    mye moro i morgen!
    klem,
    barbara

    SvarSlett
  3. Så flott hus dere bygger!

    SvarSlett
  4. Fantastisk hus dere får... blir spennende å se kjøkkenet ditt :) Ha en finfin søndagskveld!

    SvarSlett
  5. Spennende! Jeg likte veldig godt tapeten til Tomines rom, vet du hva den heter? Har du begynt å tenke gardiner også? Jeg har lyst på lange, litt tunge, men er usikker på fargevalg. Vi får stor takhøyde og mange vinduer...
    Takk for veldig koselig kommentar:) Kos dere med lunsj i morgen!
    Klem

    SvarSlett
  6. HJlepes for en fjong liten frøken da....
    Så ening i at denne lange søndagen har vært gull! Fin tapet du har valgt!!
    klem

    SvarSlett
  7. Så gøy at huset virkelig begynner å ta form, på innsiden også! :)
    Herlig bilder av lille Tommine.. En aldeles ndelig liten frøken! Kos dere med besøk i morgen!
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei!

    Den rutete tapeten var kjempefin; er det mulig å få vite hvor den er fra?

    SvarSlett
  9. God kveld!
    Venter spent på bilder fra deres nye kjøkken;) Sitter fortsatt med mitt eget, her skal alt prøves før jeg evnt. sender det avgårde til rentegning. Har ikke eksakte mål av kjøkkenet enda - mangler panel på veggene...

    Så fjong liten prinsesse dere har - er nok ikke så lenge før vesla her følger i samme fotspor;) Med mamma, to tanter og mormor med interesse for klær og mote, er det nok sjanse for at hun også blir litt påvirket.

    SvarSlett
  10. hei hege! Tapeten er fra Borås tapeter, nr 2519 og er på side 27 i den nye boken!! Den kom IKKE bra frem på bilde, så den er superlekker i virkeligheten..

    SvarSlett
  11. Spennende… gleder meg til å se kjøkkenet ditt, sammen med resten av huset.
    Ønsker deg en riktig fin uke, og tusen takk for koselig hilsen på bloggen min…
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  12. For et utrolig lekkert hus dere får, og ikke minst var det nydelige tapeter dere hadde valgt....Dere er jo kommet langt på rekordfart, flinke folk som bygger for dere tror jeg!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥