fredag 30. oktober 2009

Halloween Helg!!


(Foto: Min stil )
Så deilig med fredag.. og vi har til og med fri i dag pga planleggingsdag i barnehagen..
Bare kos i dag, med litt muffinsbaking til storegull som mest sannsynlig skal ut med venner
og spise seg stappmett på gotteri proppfulle med E-stoffer.. Svigermor har bursdag i helgen,
så litt feiring må vi også ha.. ( Tomine og jeg venter veldig på å få brukt kjolene vi kjøpte på
KappAhl så: ja takk til litt fest )
*
Jeg er en "hanske- slenger" i vinterhalvåret.. jeg kaster hanskene fra meg over alt og glemmer
de.. Er ikke pulsvarmere helt midt i blinken for meg da?? Har kikket på Odd Molly sine, men
fargene er ikke helt meg.. Så gjett om jeg ble glad når jeg ser hva Susanne fra denne bloggen
lager... Har du sett noe så flott?? Med perler, blomster og blonder.... Kan det bli bedre???
Gleder meg til de kommer i posten.. Min datter er så heldig at hun har fra før. .
*
Riktig god/uhyggelig Halloween-helg til dere alle,
og lykke til med Cupcakes til dere som skal lage..
Husk å kjøpe inn nam nam til de søte små som har gledet seg til å ringe på dørene denne
helgen..Jeg legger ved et bilde av Cupcakes som storegull har pyntet, det blir
vel flere som disse i dag. ( jeg skriver hvordan han fikk til dette mønsteret, for jeg visste det ikke: tegn sirkler med glasur fra innerst til ytterst..
trekk så en kniv fra ytterkant til midten over hele muffinsen.. vips..
så har du edderkoppspinn.. )

(Foto: Tomines hjem )


Lyst på flere cupcakes tips? sjekk ut denne bloggen for 100-vis av tips!!!



( Foto: http://www.cupcakestakethecake.blogspot.com/ )



post signature

17 kommentarer:

  1. Hallo!
    De votter er så vakker. Jeg har også hva, fra Lisbeth Dahl, og jeg elsker dem. De er så vakker romantisk!
    nice weekend,
    barbara

    SvarSlett
  2. Hallo!
    De votter er så vakker. Jeg har også hva, fra Lisbeth Dahl, og jeg elsker dem. De er så vakker romantisk!
    nice weekend,
    barbara

    SvarSlett
  3. wow I love these gloves and I would do it myself if I could:)
    we also celebrate Halloween. my son, Felix, is 4 years old and is very exciting for him. here is a party and the children go from
    House to house to get candy. it's so cute, the little gnomes in their costumes:)
    I wish you a great halloween weekend!


    hugs,
    barbara

    SvarSlett
  4. Hmmm osäker på om min kommentar fastnade! En riktigt god halloweenhelg till dig också! kram alexandra

    SvarSlett
  5. Her blir det cupcakes i kveld. Datteren min på 8 år har akkurat sett bildene på bloggen din, og vi lot oss friste begge to. Så nå gleder vi oss til å sette igang.
    Kjempelekre pulsvarmere. Riktig god Halloween helg til dere også.
    Anita:-)

    SvarSlett
  6. Hei igjen.
    er det riktig at det skal være 10-15 dl melis?
    Anita:-)

    SvarSlett
  7. Hei vennen, og tusen takk for kjempefin omtale. Det setter jeg virkelig pris på :) Ble rett og slett litt rørt ;)
    Satser å få sendet de på mandag, og håper de passer og at du blir fornøyd.
    De kakene var jo råstilige. Takk for tips.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  8. Nydelige pulsvarmere!!! og deilige muffins... Ønsker deg og dine en riktig fin helg og Halloween feiring. Klem, Mette

    SvarSlett
  9. Her var det mange kule muffins. Jeg har også bakt muffins idag, men de var ikke så kule......
    Ha en fin Halloween !

    SvarSlett
  10. Hei, hei!
    Vi skal også feire svigermor i helgen, burdag samme helg de da!
    Tror jeg skal prøve muffinsene med glasurtipset ditt.
    Slike pulsvarmere har jeg også, mamma heklet de til meg for mange år siden. Kjempesmarte!
    Happy halloween:)

    SvarSlett
  11. Kjempe fine muffins :) Sånne må jeg prøve på en dag..

    Så deg og frøkna på senteret i dag ;) Så nydelig den Chill jakken hennes var!!

    Ha en fin Halloween :)

    Klem

    SvarSlett
  12. Ja de pulsvantene var nydelige! Nå vet hva jeg skal hekle av mitt nydelige isblå garn :-).

    SvarSlett
  13. Kjempe fine pulsvarmere:) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  14. Så nydelige pulsvarmere!! Og takk for cupcakes-tips!! Kanskje jeg skal prøve meg på noen spindelvevmuffins i år?!;)

    Ha en strålende helg!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  15. De pulsvarmerne burde du få satt inn navn og nummer i i tilfelle de blir borte! De var jo til å spise opp.. muffinsene også! Utrolig hvor kreative folk er! I morgen er det voksen-halloween for oss, kanskje jeg skulle lagd med meg noe sånt... hmm...

    Ha en god helg da!

    SvarSlett
  16. Kjempesøte pulsvarmere! Så flott at deler muffinstips. Det står på agendaen i morgen tidlig å bake masse muffins m barna. Skal ha 4 årsdag og Halloweenfest i ett.... Her finner jeg nok mange gode tips. Vibeke

    SvarSlett
  17. utrolig lekre vanter, ja. Nå må jeg kikke innom den bloggen. Ha en herlig kveld videre

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥