tirsdag 27. oktober 2009

HUSKER DU DETTE?

Åh nå ble jeg såå glad.. Husker dere at jeg fikk tak i dette bordet til rommet til Tomine
for leeeenge leeeenge siden?? Det har visstnok stått på et slott i Danmark og jeg ble fra
meg av lykke når jeg fant det på nettet til en rimelig penge..
MEN.. guri det har tatt mange mail fordi det viste seg at det var ikke så lett å få det kjørt
til Norge.. og til slutt så gikk det litt i glemmeboken, men nå fikk jeg akkurat ny beskjed!!
Det er på vei!! Og vi får det denne uken.. Hurra hurra hurra!!
Der kan du jo se verdens beste mamma!!!
Man være positiv akkurat som du sa... du vet: den som venter på noe godt...

Sminkebordet er kun 157 cm høyt så det passer perfekt til en liten prinsesse ( og mamman som også må få prøve)

post signature

21 kommentarer:

  1. wow! hva en flott møbel!
    Du er en heldig fyr:)
    klem,
    barbara

    SvarSlett
  2. Herregud du er heldig!!!!! For et fantastisk møbel!

    SvarSlett
  3. Utrolig flott sminkebord.
    Skjønner godt at dere er fornøyde nå.
    Ha en fin fin dag!
    smil og klem

    SvarSlett
  4. Den var flott! Nå blir nok Tomine veldig fornøyd :) Hvordan går det ellers med husbyggingen?
    Ha en fin dag!
    Klem Hege

    SvarSlett
  5. hei, jeg håper min oversettelse er ikke så ille? Jeg er ikke veldig bra ... hvis jeg gjør noe galt, så du trenger ikke være sint;)
    klem,
    barbara

    SvarSlett
  6. Det var fiiint! En prinsesse verdig. :)
    Ha en flott dag!
    Klem A

    SvarSlett
  7. Nydelig møbel:)

    Ha en fin dag

    Klem Nina

    SvarSlett
  8. Fantastisk nydelig møbel!
    Passer godt for en liten prinsesse :)

    SvarSlett
  9. Den kommer att passa perfekt på prinsessans rum! :-) kram Alexandra

    SvarSlett
  10. Sååå spennende :-D Gleder meg til å se det i nyhuset!

    Ha en flott dag! Nå skal vi til Trondheim på 3D ultralyd! :-)
    Klem Jorid

    SvarSlett
  11. Å heldige du!! kjempeflott møbel!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  12. For et helt fantastisk nydelig sminkebord! Dypt missunnelig:)

    Takk for bokanbefaling i innlegget under forresten! Har tenkt på å lese "The Secret" i lang tid, men det har gått litt i glemmeboken. Nå er boken bestilt til både meg og flere venninner (julegaver:) og jeg gleder meg til å endelig få se om denne er så fantastisk som så mange sier!

    Elsker forøvrig bloggen din og gleder meg til å følge deg videre!

    Klem
    Anita

    SvarSlett
  13. Wow! Sååå flott! Et nydelig møbel!!!

    Ha en fin dag!! p.s. huset deres blir kjempe-flott!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  14. Så lekkert da! Ser ut som hele huset blir rimelig L-E-K-K-E-R-T også gitt. Fiint*
    samboer ønsker seg slikt et hus en dag.hihi.. Men det blir nok maaaange år til i tilfelle.

    Ønsker deg en flott dag
    Klem*

    SvarSlett
  15. den var aldeles nydelig!!

    ha en fiiin kveld! :)

    SvarSlett
  16. Så vakkert,
    det blir fantastsik
    å se dette på lille frøknas
    rom i nyhuset deres, gleder meg ...!

    ha en fin uke videre, klem til deg

    SvarSlett
  17. Så heldig du er!! Fatter ikke at du klarte å glemme det engang:P Hadde til og med drømt om det om natta dersom det hadde vært mitt:P

    SvarSlett
  18. Åhh så moro :))
    Er jo dritlekkert !!!!
    Alt ordner seg for snille jenter vettu :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  19. Nydelig fint!! Hvor fikk du tak i det? *Litt misunnelig* Hehe:)

    Ha en fin kveld:)

    MVH Kristine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥