torsdag 15. oktober 2009

I siste liten






Hurra.. jeg kan leve normalt igjen!!
Endelig er vi ferdige med visningen, og det gikk over all forventning..
Det var over 30 stk totalt, til og med en kjendis uten at jeg skal røpe navn!
*
Det er deilig å være ferdig, og jeg er veldig godt fornøyd. Jeg hadde til og med fyr i peisen
ved hjelp av en Clas Olson DVD, og Mikael hadde akvarium DVD på sitt rom.. Veldig moro
og nokså fint synes jeg!
*
Tusen takk til alle som har hjulpet til.. Svigermor som alltid stiller opp som barnevakt..
mamma som kom og hjalp meg i siste innspurt da jeg var litt på bristepungtet etter å ha
brukt syre isteden for jif vinduvask ( ikke veldig lurt å blande sånt UTEN å merke flasken!!!)
på vasken.. ( det gikk bra.. ) og til Tante Stine som har løpt hit og dit og alltid hjelper meg!
Søte lille Mikael min som la resten av ferdigplenen og tente lykter og fyrte i bålfatet
som jeg endelig fikk prøvd!
*
Da er det bare å vente på at et bud eller to kommer inn.. Vi er iallefall spent!
Bildene over er fra rommet til Mikael
Ønsker dere en fin dag!

post signature

13 kommentarer:

  1. Så kjekt å være ferdig med visning da. Spennende får dere å vente nå da.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. Skönt att kunna andas ut ett tag tänker jag! :-) Lycka till! Kram alexandra

    SvarSlett
  3. Så deilig å endelig være ferdig med visning! Krysser fingrene for at det kommer inn gode bud på huset:)

    Lekkre lykter du har fått deg. Kan jeg spørre om hvor de er kjøpt?

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem Silje

    SvarSlett
  4. En spennende tid i vente, flott med masse folk på vising, dere har jo et lekkert hjem så det er ikke så rart folk er interessert ;)

    Ha en fin dag videre!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Så spennende :-D
    Ha en fin dag!
    Klem J

    SvarSlett
  6. Har du noen link til FINN?

    SvarSlett
  7. Så bra at visningen gikk fint.
    Da blir det vel en real budrunde da! :)

    Ha en finfin kveld snupp. Klem A

    SvarSlett
  8. Lykke til! Håper du er like heldig som jeg var; Solgt på første visning og til langt over forventet.
    Sender min lille lykkeengel en tur over til deg. :)

    SvarSlett
  9. Da er det bare å krysse finga å håpe budene strømmer inn fort som fy! Lykke til vennen!!

    SvarSlett
  10. Mine beste lykkeoenskninger for ett hurtig salg!!

    SvarSlett
  11. Snuuuupa! Jeg trakk deg som vinner av øredobber!!! :) Du kan få velge farge selv.

    SvarSlett
  12. Hei! Jeg er ny her. Vil få lov til å si at du har et nydelig hjem! Helt fantastisk! :)
    Lurer litt på hvorfor dere skal selge?

    SvarSlett
  13. Hei Linn Marie.. Vi bygde nytt hus og flyttet inn i Jan 2010!
    Du kikker på gamle innlegg på bloggen..

    Heihopp!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥