tirsdag 20. oktober 2009

Litt trist


Jeg sitter å ser gjennom alle bildene som ligger inne på pc.. jammen er det blitt flyttet på masse
i dette huset.. stadige endringer for å prøve å få bedre plass eller flytte på krims krams inn og
ut av boden for å bytte litt på alt som ikke kan stå fremme til enhver tid..
Det blir jammen litt vemodig også.. når vi koser oss i dag sitter vi jo sammen og ser tv, men i
nye huset ser jeg for meg at jeg sitter på mitt nye kjøkken.. Storegull i TV stuen og mannen
i stuen oppe..
Jeg får lage masse god mat og lokke de alle inn til kjøkkenet som jeg gleder meg så til begynne
å bruke.. .. Ikke minst kunne invitere masse venner på middager.. nå får vi plass til mange rundt bordet. Hurra!!
Finnes det noe bedre enn rødvinslag med gode venninner??!!
*
I morgen trekker jeg vinneren på Lille Tomines blogshop,
så er du ikke følger av bloggen så sleng deg med, så er du også med på trekningen!
Lykke til!!

post signature

9 kommentarer:

  1. Det er vemodig å flytte, men tenk det er jo til noe mye bedre da!! Rødvinslag er vel det beste som finnes det vel......

    Spennende med trekning imorgen, jeg er med!!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! Og det er godt å høre at det ikke bare er her ting blir flyttet rundt på:P Du får bake masse godt så skal du se de strømmer til kjøkkenet ditt:P

    SvarSlett
  3. Ja, det är alltid vemodigt när man avslutar ett kapitel av livet och startar ett nytt. Men tack och lov går det snabbt över och man kan minnas med värme. jag håller tummarna för vinst! ;-) Ha en fin dag! kram alexandra

    SvarSlett
  4. God morgen snuppa! Visst er det vemodig. Det er det alltid.
    Men dere får en casa andre bare drømmer om da!
    Jeg gleder meg mest til stort kjøkken, rødvin, god mat, venner og liv! Det skal bli så godt å få et skikkelig hjem, for det har vi ikke nå. :)
    Husker ikke om jeg gratulerte med salg?!? Grattis værtfall. Kan tenke meg det er godt å få det unnagjort.

    Jeg skal kjøpe stener til deg i dag tenkte jeg. Hvilken farge vil du ha? Med gull eller sølv?
    De champagnefargede er veldig fine til gull. :)
    Klem!

    SvarSlett
  5. Gratulere så mye med salg av huset....så deilig å være ferig med det.Gleder meg veldig til å se det nye huset deres.Du har jo en utrolig god smak.

    SvarSlett
  6. Slenger meg på som følger, du har en fantastisk blogg! Kan godt forstå at det å flytte fra det fine huset dere har kan være trist, men d blir jo supert med nytt hus!!!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. I love this very elegant glassware you show here! The little shoes are really cute and a nice decoration.
    Have a good day!

    SvarSlett
  8. Hei,
    og takk for hyggelig hilsen på bloggen min!
    Jeg er inne på din hver dag så nå legger jeg meg som følger. Flotte bilder i dag.
    Gleder meg til å se bilder fra det nye huset.
    Jentekveld med rødvin = alltid vellykket!
    Ha en flott onsdag.
    Anita:-)

    SvarSlett
  9. Hei,

    Gratulerer så mye med salg! Skjønner at det er vemodig, men tenk hva dere skal flytte til! Et hus alle vil misunne dere (iallefall jeg:))

    Drømmer om stooort kjøkken med plass til venner og liv og røre- vi har stort hus, men ikke et så digert kjøkken. Men men..

    Nydelig lille Tomine er! Også så fine klær, er det å få kjøpt i Hønefoss? jeg kommer fra Modum, skjønner du. Og har en tante i Hønefoss, så kanskje vi skal besøke henne snart. Og svippe innom litt butikker:)

    ha en nydelig dag!

    Klem fra Margit
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥