onsdag 7. oktober 2009

MÅ HA DET!!!




Alle bloggedamer med respekt for seg selv og bloggen sin har lekre interiørbøker slengt
litt histen og pisten rundt om i huset..
På stuebordet eller på toalettet. På nattbordet eller som et lekkert stilleben!! Ikke et sekund
skal kastes bort til annet enn å nyyyyte flotte bilder av "Shabby Chikke" hjem fra inn og utland.!!
*
Jeg vil ikke være et unntak, og når jeg går for noe, da blir jeg ivrig!! Så nå har jeg bestillt
8 books from "over there" ( gud hvet hvor ) med 40% avslag og gratis frakt til Noregs land!!
Slå den du!!
Så vidt jeg vet så er det momsfritt å ta inn bøker, så da er full jubel når bøkene kommer!!
*
Bare hente på posten, slå seg ned i godstolen i et nyvasket Durance-duftende hus med en
deilig latte i Green Gate -kopp og unger som pludrer fornøyd ved siden av sin lykkelige
mor som leser om lekre hjem i France og "søta bror" og drømmer seg fullstendig bort...
*
Eller kanskje en bok ved siden av toalettet ikke hadde vært så dumt?? hoho
Ha en fin dag jenter!!
Her kan du bestille bøker du også, fraktfritt til Norge!!

post signature

19 kommentarer:

  1. Oioioi... Bøkene så utrolig spennende ut!! Gled deg til pakken dumper ned i postkassen og nyt en rolig stund i interiørverden:)

    SvarSlett
  2. Takk for tips om bokside! Nydelege bøker, dei var verkeleg flotte:)
    Ha ein herleg kveld!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  3. Hehe, så sant, så sant!

    Takk for tipset:) Tror jammen jeg skal bestille noen selv:)

    Ha en fin onsdag:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Hei! :-D
    Så flott!! Jeg har faktisk ikke kommet så langt ennå å gått til innkjøp av min første interiørbok! Alt til sin tid. Men kunne gjerne tenkt meg adressen til siden du handlet fra ?! :-)

    Ha en flott kveld!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  5. Så gøy!
    De bøkene så jo bare innbydende ut også!!!
    Oioi... gled deg!

    Hilsen Liv som også fikk lyst å bestille bøker på nettet.... (Har aldri gjort det før jeg....)

    SvarSlett
  6. He,he, he....Ja, saann er det bare :o)
    Jeg er innehaver av 3 av de boekene du har bilder av.....
    Ha en fin-fin dag!
    Momsfrie klemmmer herfra

    SvarSlett
  7. I´m a interior-book-addict as well! I do have all 6 these books :)
    The Swedish Interiors-one is very nice, beautiful pictures (see also: www.swedishinteriors.blogspot.com) and the last Ashwell-book is pretty as well.
    Enjoy all the nice things! :)

    SvarSlett
  8. God kveld i stua.
    Jeg har noen her og der...bokstavelig talt. :)
    Den siste jeg kjøpte er den nyeste fra Rachel Ashwell. Nydelig bok!

    Ha en flotters kveld vennen.
    Klem A

    SvarSlett
  9. Ja,er det ikke herlig..:-)
    Love your irony...!!

    SvarSlett
  10. oi oi oi , tror jeg må løpe inn og bestille noen bker jeg også :)

    SvarSlett
  11. Interiørbøker må man ha! :) Jeg har kjøpt flere på capris.no.
    Så nå er det bare å vente på postmannen ja.. :) Heeerlig!

    SvarSlett
  12. Oioi! Heldiggris!!! Disse bøkene kunne jeg tenkt meg også :)
    Håper de lever opp til forventninger!
    Ha en finfin kveld
    *Siv*

    SvarSlett
  13. Nydelige bøker!! Og så gøy å gå å vente på pakke i posten!!

    SvarSlett
  14. He,he bestilte 6 bøker i forrige uke...det er mva fritt med bøker til Norge, og på Play.com er det heller ingen porto og kjempe rask levering.

    Jeg må anbefale noen bøker til deg (hvis du ikke allerede har dem): Hamptons Heavens (lekker stor bok med mange flotte hus i Hampons) og HOME boken fra Pottery Barn....

    SvarSlett
  15. ...og ja ikke minst bøkene fra Beta, de bøkene de selger gjennom Slettvoll...utrolig lekre bøker....

    SvarSlett
  16. Dear Tomine,
    i am also a addicted for interior books. The new book from Rachel Ashwell is amazing. Also i knwo the "at home with white" also a wonderful book. The swedish interior is on my wishlist....
    Enjoy relaxing and reeding this books...
    Hugs
    Bine

    SvarSlett
  17. Heisann på deg!
    HeHeHe....der traff du nok mange av oss ja,sikkert dei fleste og;)))
    Men dette bladet såg no berre lekkert ut !!! Eg har faktisk ikkje komt på å best.blad frå nett...hmhm
    Lykke til med bladet når det kjem!!
    Ha ein fin dag.Klem frå meg,Randi

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥