mandag 26. oktober 2009

Noe for hvermansen??


Det som er så utrolig flott i interiørverden er jo at man kan faktisk få til
det meste!! Altså ønsker du deg noe så går det an å få til noe som ligner
ganske så bra hvis du finner et bra utgangspungt, og legger til noen timer
med oppussing litt kjærlighet og masse tålmodighet.. ja så kan du faktisk
ende opp med litt Blanc d'Ivoire light feks.. Det skulle ikke vært meg i mot
men jeg kan tenke meg at prisen er litt utenfor rekkevidde her, men
ideer får man iallefall og lekkert er det.. Se mer her om du liker stilen, eller ta
en tur til SH Interiør.. de fører merket!!
*
Vi har hatt besøk av Hvitstil.com i dag på fridagen vår , og det har vært så kos..
Unger som leker og mammaer som ler og spiser kake.. En deilig deilig kosedag!!
*
Mamman min kom også innom og fortalt meg om en spennende bok jeg skal få..
Skal lese den så skal dere få høre.... Kort fortalt: er du positiv så kan du få til
det meste......altså tankenes kraft.. Spennende ikke sant?? Du kan se mer her
Iallefall noe jeg tror på, så gleder meg til den.. Har du en bok å anbefale?? Jeg
er en skikkelig lesehest så tar imot tips med glede!!
*

Ønsker dere alle en god uke, og håper at alle får være friske og raske!!

post signature

9 kommentarer:

  1. Jeg tror på tankens kraft!Hvilken bok er det?

    SvarSlett
  2. Huset deres blir så lekkert altså. Virkelig virkelig.....

    Og det bildet du viser her, er også fristende. Flaks det er soverommet vårt som skal detaljeres som neste prosjekt. Skal titte mer på den stilen;)

    SvarSlett
  3. God kväll kära du! Såklart jag tar med sockerdrickan! :-) Jag är också en riktig läshäst/bokorm! Mycket mer böcker än TV i detta hemmet faktiskt! Har du läst Blonde av Joyce Carol Oates? Väldigt bra bok! Har du något bra tips tar jag gärna ett jag också! Trevlig kväll! kram alexandra

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte bilder! Kanskje ikke type bok du mente, men jeg har ført opp Hennie Interiør på ønskelista! Fantastisk bok! Karna anbefaler:)

    SvarSlett
  5. Jeg har sett fimen/dokumentaren. Den er helt fantastisk V. Litt amerikansk, men meningen i det er så sant som det er sagt. Mamma har alltid levd etter tankens kraft, og det er jeg lært opp med fra jeg var liten:)

    Klem til dere og takker for bilder

    Christine

    SvarSlett
  6. Dere har nok hatt det koselig idag ja, det får du meg til å tro!!

    Det jeg mere tviler på....det er at du får tid å lese?????Hvordan......

    SvarSlett
  7. Blanc d´Ivoire is a brand ´magnifique´ with beautiful colours and materials, but soooo expensive!! :D
    I especially like their grey tones of linen. Good choice anyway!

    SvarSlett
  8. Lekre bilder ja. Moro å få litt tips. Blogg verden er flott, mye tips å ta med seg her

    SvarSlett
  9. Hei!
    Nydelige farver!
    En deilig dag ønskes av Anette Willemine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥