mandag 12. oktober 2009

Nye Hurricanes!



I dag har jeg shoppet nye Hurricanes som det heter.. De er superlekre men alt for
store for huset her vi bor, men jeg måtte bare sette de opp!
De kommer til å passe perfekt på spisestuebordet i nye huset! Jeg gleder meg!
Svigermor har lånt lillegull i hele dag, så jeg har hatt fri til å ordne klart..
Jeg gruer/gleder meg veldig til onsdag, men jammen er det deilig å få ryddig
og rent hus over det hele!!
~Takk for alle lykke ønskninger~

post signature

15 kommentarer:

  1. Hei Tomine
    En stund siden jeg var innom nå, men sååå mye spennende å se da :) de lyktene, eller Hurricanes som de kalles var bare rålekkre!! Spennende å følge husprosjektet, ser ut til å bli et aldeles nydelig hus. Så stort og romslig, sukk… litt missunelig her jeg (smil)… uansett så er det artig å få lov til å se hvordan det går. Det er i alle fall et utrolig vakkert hus, og jeg følger spent med videre. Lykke til med visningen! og ha en riktig fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Flotte lykter og jeg har lært et nytt ord nå:-)

    SvarSlett
  3. De var superflotte!
    Ha en finfin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Lekre var det. Er på utkikk selv etter slike. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt dine? Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  5. Det var utrolig lekre!!!
    Hvor har du kjøpt de? =)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  6. Åhh så nydelige de var !!!!
    Masse lykke til med visning. Alltid like spennede. Er heeelt sikker på at dere selger fort !!!!

    ha en fin dag videre :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  7. Hei,

    Nydelige lykter, de var bare knall, altså...
    Så jeg spør som flere her - hvor har du fått tak i de, og var de kjempedyr...?

    Mvh. Hilde

    SvarSlett
  8. Kjempe flotte lykter. Blir nok flotte i ny huset. Gleder meg så til å se hvordan det blir når dere flytter inn. Dere har jo handlet så mange flotte møbler til huset. Elsker stilen!!!
    Lykke til på visning.

    Klem

    SvarSlett
  9. Hei.
    Ja disse var lekre.
    Koselig å ha noe å glede seg til. Regner dere å være inne til jul?
    Ha en fin kveld da!
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  10. Gosj for noen lekre lykter. De skulle jeg gjerne hatt ja!!!

    Tvi tvi i konken min!!

    SvarSlett
  11. Herlige lykter! Helt i min smak - men jeg har allerede et par fra Covent Garden som venter på å komme til sin rett på langbordet vårt - mangler bare langbordet;)...Skulle gjerne hatt et på to meter jeg da, det i har er bare 1,60.

    Håper visningen idag går bra! Og at dere får noen bra bud (man vil jo gjerne ha mest mulig igjen for huset sitt;))

    Klem fra Mette - Landlig eleganse

    SvarSlett
  12. Dette var fint,
    lykke til med visning,
    håper det kommer mange, riktig så mange ...!
    klem

    SvarSlett
  13. Hei!
    Så fin blogg du har - hit kommer jeg tilbake! Veldig spennende å følge med på husbygging!
    Og lyktene var flotte :-)

    Klem Kristine

    SvarSlett
  14. Hvordan har det gått i dag?

    SvarSlett
  15. Hei Storesøs!

    Herrgud for noen flotte lysholdere. Ups.. er det kanskje feil å kalle de det? hehe Som du vet er jeg ikke så flink som deg på dette så glad for at jeg har en storesøster som jeg kan finne inspirasjon av.
    Love you!

    H

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥