fredag 16. oktober 2009

HUSET ER SOLGT!!



Endelig Fredag kveld, og vi har solgt huset! Det gikk superfort, så vi er
veldig fornøyd.. Deilig å være ferdig... Mamma kom innom jobben med
Champis så vi kunne feire i kveld, men vi får spare den til senere..
Nå er det fokus på huset vi bygger og lite tid til tømmermenn hoho..
*
Veranda har snekker gjort ferdig.. den runde og den på siden.
Det ble flott.. Vi har snekkere som holder på for fullt, så vi er inne til
jul.. Det gleder vi oss veldig til...
*
Stolen det er bilder av skal stå i gangen i nyhuset! Den har vi fått fra
Danmark og det er en lekker pall til også.
Foreløpig er det lagret på jobben..
Den blir fin sammen med sort/hvitt sjakk gulv.. tror jeg da..
Hvis ikke skal den selges, jeg har jo den sorte sofaen min jeg
plass til i gangen også. En riktig god helg til dere alle!

post signature

24 kommentarer:

  1. Grattis med salg!! må være kjempe deilig. Nå kan dere jo ha ful fokus på huset.

    Håper dere får en flott helg.

    Og du kjempe flott stol!!

    SvarSlett
  2. Gratulere med salg! Så deilig at det gikk så raskt. Nå kan dere bruke all tid på huset. Stolen er kjempe lekker!!

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse! :))

    God helg, og kos dere med huset. ;)


    Vibeke...

    SvarSlett
  4. Så deilig å få solgt da! Gratulerer! Er vel greit å ha bare et hus å tenke på:) Og jeg som trodde tømmermenn var akkurat det man trengte når man bygde hus, hihi, men kanskje ikke sånne...;)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  5. Gratulerer med hurtig salg!
    Med denne damens sans for interiør så overrasket det ikke;)

    SvarSlett
  6. Litt godt å være ferdig med huset også ja:-) Vi har trappen i hallen vi. Skulle tatt deg en tur opp til Trondheim å sett den du vettu;-) Vi er i allefall veldig fornøyde.
    Håper å se deg i butikken min en gang ja!!!

    SvarSlett
  7. Gratulerer sååå mye!! Når regner dere med å kunne flytte inn i nytt hus? Før jul?

    Ha en strålende helg!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  8. Ja, ganske tørrvittig, haha:) Vi er ajour med alle pakker tilogmed i dag, så da har du det nok ganske snart!
    Nå er det kvelden!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  9. Aldeles nydelig stol, dette blir en lekker gang =)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med hussalget!
    Godt å bare ha ett hus og tenke på:O)
    Det blir jo så flott.
    Knallfin stol, håper du får plass^^,)
    Klem Anita

    SvarSlett
  11. Heihei! :-)
    Gratulerer med solgt hus! Herlig kan jeg tenke meg !? Og nå kan dere bare konsentrere dere om det nye vidunderet!

    Tusen takk for fin kommentar! Ja, tenk, snart fullgått :-) Tiden løper fra meg, men som jeg koser meg! Er noe med disse mennene, gleder meg virkelig til å se min Anders ta fatt på papparollen :-)

    God helg til deg og vennen!
    Klem J

    SvarSlett
  12. Gratulerer med salget! Så deilig å ha det i boks.. Da er det en ting mindre og bekymre seg for, og dere kan ha fullt fokus på det nye huset.. Som forøvrig ser ut til å bli sinnsykt fint! :)
    Stolen var kjempe lekker..
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer med salg, skal si det gikk fort. Tenker det er deilig å slappe av i forhold til det nå.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  14. Gratulerer med hussalg! Blir koselig å feire jul i nytt hus!

    klem Kristine

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye med salg av hus!

    Selv om jeg skjønner ikke hvorfor dere vil flytte fra det flotte huset:)

    Mariann
    www.zak.no

    SvarSlett
  16. Gratulerer med salget :)) En deilig følelse, hva ???
    Stolen er bare lekker, sukk..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  17. Gratulerer! Skikkert deilig å få det gjort.

    SvarSlett
  18. Gratulerer, så kjekt! No kan dokke konsentrere dokke fullt og heilt om det nye huset. Så heldige dokke er så får feire jul der :-)

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye:)Deilig å få solgt det tenker jeg.Vi er inne i samme prosess med hussalg vi å.

    Nydelig stol:)

    SvarSlett
  20. Så flott
    at det
    ble
    solgt
    så raskt!!!

    Lucky you ...!

    klem klem

    SvarSlett
  21. Grattis!

    Og for ein herlig stol! Gledar meg SÅ til å sjå når huset er ferdig og du har innredninga på plass!

    Fortsatt fin lørdagskveld!
    :o)

    SvarSlett
  22. SÅ deilig at det gikk så fort!! Gratulerer:-)

    SvarSlett
  23. Gratulerer med salget!

    SvarSlett
  24. Så flott! Da kan dere bare glede dere til å flytte inn i nytt hus. Koselig å kunne julepynte samtidig som en flytter inn, da!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥