fredag 9. oktober 2009

14 kommentarer:

  1. Så fine bilder. Litt for shabby for meg også, synes badet så litt "offentlig toalett" ut med den speilen. Men badekaret og armaturene var lekre da. Ha en fin helg!

    Hilsen Siddismamma
    siddisliv.blogspot.com

    SvarSlett
  2. jeg synes alt var nydelig jeg! Bortsett fra speilet.. det ble litt for shabby for meg og:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig :-D Det ble også litt shabby for meg!

    Håper du får en flott helg!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  4. For shabby for meg og ;)
    badet var nydelig det, men speilet og døren synes jeg ikke passet inn..

    Ha en fin dag :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Julebilder er jo bare toppen det nå frue!!

    SvarSlett
  6. Veldig enig, fine bilder også liker jeg kontrastene. Men enig der at det blir litt i meste shabby for meg også..

    Julebilder, ja takk ;)

    Ønsker deg en god helg!

    Hilsen meg.

    SvarSlett
  7. Helt enig med alt her frue! Go helg!

    *vivian*

    SvarSlett
  8. Juhu, du vant du vant!
    Pst, se i bloggen min ;o)


    Elsker slike bilder og kan studere de i timersvis, men hadde fått kløe av å bo i "flass".

    Kyss, klapp og klem

    SvarSlett
  9. Helt enig med deg. Det kan godt være litt naturlig slitt - men ikke for mye eller mange møbler/ting i samme rom. Blir fint med bilder til jul - har kjøpt første julemagasin i dag.
    Ha en fin helg.
    Britt Eva

    SvarSlett
  10. Utrolig flott farge på veggen mot panelet :)
    Litt shabby speil for meg og ja!
    Ha en strålende flott helg :)
    *Siv*

    SvarSlett
  11. Lekre bilder! Akkurat passe Shabby for meg så lenge det kombineres med noe "ushabby", ellers så blir det nok litt i overkant ja...
    Jaaaaa, julebilder!! :)

    God helg:)

    SvarSlett
  12. Hi hi ser ut til at vi bloggdamer er enige om at det går ei grense her i nord ;-) For også eg syntes den speigelen var FOR shabby :-D

    SvarSlett
  13. Deilige farver, men min smak synes nok at møblene var vel shabby. Den farven på badet ligner veldig på Jotuns Marakech som jeg har i hallen. Den har jeg fått mange komplementer for. Lekker konstrast til hvitt.
    Har du lyst til å se innom min nye blogg blir jeg veldig glad. jeg har lagt deg til som følger.
    Ha en deilig søndag!
    Hilsen Anette Willemine

    SvarSlett
  14. Med det utrolig lekre badet du har, forstår jeg at dette blir for shabby. Som du sier - det er pent på bildet.. men det er noe med å bare ha det helt strøkent på badet altså :)

    hilsen en med litt shabby middelhavsinspirert bad som nok kanskje ønsker seg et nytt litt mer som ditt:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥