torsdag 1. oktober 2009

Trekning av 50 000


( Foto: Utleie leiligheten til noen venner av oss.. )

Hei alle..
I morgen trekker jeg en vinner på feiringen av mine 50 000 besøk i september.
Du kan fortsatt bli med i trekningen her
*
I går fikk jeg en del møbler som jeg har bestilt, veldig fine og jeg gleder meg til å få de i hus..
Inntil videre står de til lagring.
MEN jeg har nok bestilt litt for mye.. For alt dette har vi ikke plass til ...
*
Jeg legger de ut her senere i dag, så kan dere kikke litt før det går på finn.no...
Det er forøvrig en fantastisk rokokko sofa i beige.. En drøm spør du meg..
Men det holder med en sier sjefen i huset, så derfor må en ut! Mulig en beige rocokko stol også.. Får ikke helt bestemt meg.. Håper alt er bra med dere alle som kikker innom.. Frost på bilen har jeg hatt nå i 2 dager.. men jeg liker det jeg!!! Høsten er en deilig tid!!

post signature

6 kommentarer:

  1. OI 50.000 besøkende, gratuelere så mye!!

    Så nydelig hybelleilighet og flotte bilder fra Hadeland, der er det alltid koselig å rusle rundt. datteren din er jo bedårende!

    Skulle ha bestilt noen klær hos deg, skal på barselbesøk til onsdag, klarer vi det hvis jeg setter inn penger til deg i morgen?
    Tenker veldig på det søte settet du har til gutt :)

    SvarSlett
  2. heihopp ab.. sender du meg en mail.. jeg kommer ikke inn på siden din.. settet har jeg ikke igjen, men jeg har en supersøt langarm body med høy hals i mørkeblått?? gi meg en lyd så sender jeg imorgen..

    SvarSlett
  3. R@@
    Hvordan er det med dere? Komme til nesøya snart? Mandag om litt over en uke? Ok, da sier vi det da!

    HOHOHOHO

    SvarSlett
  4. Hei hopp søta!

    Er det problemer med bloggrollene igjen? Innlegg kommer jo opp flere timer etter de er postet... Irriterende!

    Bare innom for å si hei på deg og ønske god helg!
    Vi begynner på høstferie på disse trakter i morgen, det skal bli godt!

    kos og klem

    SvarSlett
  5. Hei! Flott blogg!! Nyyydelig hus! Hilsen ny blogger og følger;-)

    SvarSlett
  6. her hadde vist eg gått glipp av noko...puh litt hektisk om dagane. Ja ja, om du vi vere grei å ta meg med likavel er jo det veldig snildt, om ikkje; lykke til til dokke andre.

    Sofaen over var forøvrig rålekker, men som så mange andre av oss har heller ikkje eg plass til fleire store møblar.
    Då er helga endelig koma! Trur eg skal slutte tidlig på jobb og unne meg ein tur på kafè. :o)
    God helg! Klem Tonje

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥