lørdag 17. oktober 2009

Utfordring på alvor!



God lørdags kveld alle dere..
Jeg er ikke blitt helt gal som legger ut disse bildene.. men jeg fikk en utfordring fra denne bloggeren for en eeeeeevighet siden om hvordan jeg ville dekke mitt festbord..
Men jeg orket ikke å begynne å lete i bildene som ligger godt kopiert over på cd, og ikke
har vi hatt noen festivitas som jeg har kunne dekke til heller, så da blir det julebilder!
*
Men nå som jeg bor i et ryddig og rent hjem ( enn så lenge pga visningen ) så fant jeg cd veldig lett.. Så jeg tok utfordringen på alvor.. Slik var juleaften 2008 hjemme hos oss... Jeg vil veldig gjerne se ditt bord enten det er fra i fjor eller året før, så jeg slenger utfordringen videre til
de som har lyst, så da får vi alle tid til å sanke noen tips litt her og der om det er noe vi liker!!
*
Nå er det mer skal vi danse for oss her i heimen, med far i huset godt plantet i sofaen...
Det er koselig det!!

post signature

8 kommentarer:

  1. Nydelig pyntet bord, virkelig flott med naturen på bordet.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. Nydelige julebilder! Blir helt julesyk av disse juleinnleggene rundt om... gleder meg til å kunne begynne pyntingen i desember. ♥

    SvarSlett
  3. Så delikat!

    Jeg har ikke tid til å ta dne utfordringen. Her er det nisse fest med mer eller mindre anstendige nisser plassert rundt omkring. At jeg ikke kunne huske hvor mye detaljer og pirk det var med de skapningene... Er vel som med fødsler det, hadde vi husket hvor inn i gransauen vondt det virkelig gjorde ville det nok ikke vert mange søsken rundt om.

    Vel, vel jeg skal ikke klage for det ER morsomt også! Snart ferdig og klar til åpning nå. ;)

    Gratulerer med salget, det gjorde godt tenker jeg. Full fokus mot siste innsurt og ikke minst pakking nå. Pakking er jeg drit god på,spesielt diverse kassene, så hadde vi bodd nermere skulle jeg svippet innom og hjulpet til! hihi

    Her er mannen på kompisfest, så det var meg og nissene som danset i kveld.

    Nattinatt nå er det snart søndag!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med solgt hus;- skal si det gikk fort unna :o))
    Julestemninga kommer nok den, men ennaa litt tidlig! Gleder meg til pinnekjoett, importert fra gode, gamle Norge!
    Bordet ditt er som en deilig julekveld - GLADE JUL
    Klem fra Sylvi

    SvarSlett
  5. Så fin blogg du har!! Og med ein gong eg ser eit innlegg om jul, er eg hekta;) Eg legg meg til som følger hos deg og eg, så eg får med meg når du legg ut nye innlegg:) Ha ein deilig sundag!!

    SvarSlett
  6. Mmmmm... og eg får ENNO meir julestemning ;-)... for jepp, den er alle rede på plass :-D Kanskje fordi det i år blir første jula der huset er sånn nogen lunde i orden? Gledar meg som ein unge til å pynte og gjer det fint! :-D

    SvarSlett
  7. Vilket vackert julbord!! Mera såna bilder!! Jag som är ny i blogglandia för i år ser fram emot att få tips och inspiration till julen! :-) Ha en fin kväll! kram Alexandra

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥