fredag 16. oktober 2009

Yes i did!!







For en fredag! For en glede!!
Åpner mailen min idag med hilsen fra Anine/Villa von Krogh på denne bloggen her
om at jeg har vunnet øredobber!! ååå jeg ble såå glad.. jeg har snart
brukt opp de jeg bestillte fra deg for jeg ble så glad i de.., og ble så lei meg når lillegull har
klart og rotet bort den ene!! FOR en vinnerlykke jeg har!! Fra Stines blogg vant jeg dette ,
og fra Villa Creme vant jeg jo den fantastiske nespresso maskinen, se her ( nederst i innlegget )
og det lekre armebåndet som jeg vant ser du her fra bloggen Drømmen om en eplehage.
Gurimeg så heldig jeg har vært!!!

Tusen tusen takk Anine .. jeg gleder meg!!
Julebilder kommer i dag!!

Mange, mange siden jeg glemte bort forrige fredag.. igjen...


post signature

17 kommentarer:

  1. Grattis till dig!! De örhängena är ju så fina. God helg! Kram alexandra

    SvarSlett
  2. Så gøy! Grattis!!

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med nye øredobber. De er bare rålekre og kler deg nok helt supert!!

    Gleder meg til julebilder!!

    Klem Aase

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nye øredobber!!De kler deg sikkert supert!!

    Jeg gleder meg til julebilder!!

    Ha en flott helg!!

    Klem fra Lierbygda

    SvarSlett
  5. Gratulerer, heldig du, de er jo så utrolig lekre de øredobbene =)

    Gleder meg til julebilder!

    Håper du får en fin oktoberhelg.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Skal si du har vinnerlykke, blir jo rene julaften med alle disse gevinstene:)
    Ha en fin helg!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  7. Så morro!!!
    For en lykke :)
    ha en super helg, klem til deg

    SvarSlett
  8. Hei!
    Grattis :-D Du fortjener det!

    Håper dere får en flott helg :-))

    Klem Jorid

    SvarSlett
  9. because you`re worth it......

    Skal si du har vinnerlykke :)) Kjempemoro :))
    Og sånne flotte gaver da !!!

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  10. Kjenner ingen andre med sånn vinnerflaks!
    Du må ha en god aura! :)

    SvarSlett
  11. Å, så fiiiine de er!
    Skikkelig fjonge seg øredobber. Slikt liker en jåledukke som meg ;)

    Her er vi innestengt med falskt krupp og ufattelige mengder med snørr i dag. Gullet er til tross dette og feber i fin form, så her er livlig ut på rommet han nå. hihi!
    Kjedelig med slike sykedager, men vi får gjøre det beste utav det.

    Grattis med vel blåst visning. Krysser fingrene og har en gooood feeling på at dette kommer til å gå strålende. Håper, for din del, at dere slipper mange runder. Det er jo litt travelt.
    Vi hadde en privat visning og en felles visning. Det var nok for min del og gav full uttelling. juhu!

    Armbåndet går i posten i dag. Lillebror jublet "Å ja, miiin pakke, MIIIN!" Heldigvis er han ganske føyelig og jublet fort på dine vegne når jeg sa det var damen sin pakke. "Jaaaa, dama glad da"

    Ha ei fin, fin helg Tommine. Kos deg med alle dine!
    Kos og klem

    SvarSlett
  12. Så det er du som stikker av med alle premiene;)..hihi..
    Kjempeheldig da! Jeg vurderer å kjøpe meg et par jeg å, men er litt usikker på farge..

    Ha en god helg!
    Klem Hege

    SvarSlett
  13. Grattis, de var skikkelig lekre da :) Hvordan går det forresten med salget da? Fått inn noen spennende bud? Er alltid nervepirrende når man skal selge. Husker jeg var veldig spent når vi solgte boligen vår nå i vår :) God helg ja :)

    SvarSlett
  14. åååå så heldig du er,og skal si du har hatt bra med vinnerlykke....det er vel det man kan kalle bra flaks...god helg foresten;)klemmer

    SvarSlett
  15. Det var da voldsomt til vinnerlykke, har du vurdert å kjøpe deg en lottolapp^^,)
    Nydelige øredobber, gratulerer så mye!
    Ha en fin helg!
    Klem Anita:O)

    SvarSlett
  16. Gratulerer så masse, kos deg med gavene:)
    Takk for at du deler bilder med oss, det setter eg pris på, bruker dei til masse forskjellige prosjekt!
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  17. Her var det jammen med mange fine julebilder.. begynner å glede meg masse til jul nå, selv om jeg egentlig syns det er altfor tidlig å tenke på julen nå i oktober... :)

    Gratulerer med hussalget! Det gikk jo bare utrolig FORT! Bra for dere, og jeg tipper kjøperne gleder seg masse til å flytte inn i huset deres også.

    Ha en fin helg!
    Hilsen fra Husmor Dronninga

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥