fredag 6. november 2009

Deilige fredag


Vi skal male tak og vegger denne helgen! Jeg gleder meg!!!
*
Fikk pakke i dag fra søte Hilde igjen fra bloggen Carma. En deilig Timo kjole
etter tips fra bloggen hennes som du kan se her.. Er du glad i Timo strømper
er de mye billigere på Carma enn feks i Oslo, og hun sender over hele landet!
Kan det bli bedre?? Ønsker dere alle en riktig god helg..
*
Christine fra Hvitstil.com har invitert meg på Louis Vitton champagne kveld i
desember så gjett om jeg gleder meg!! Ingen fare for at jeg kjøper meg ny koffert
den kvelden, det er iallefall helt sikkert, men kikke og drikke sprudlevann.. Det kan jeg..!!

post signature

7 kommentarer:

  1. Artig vi skal ha det! klem til deg

    SvarSlett
  2. hei;)
    Jeg ønsker deg mye moro når renoveringen!
    nice weekend!
    klemmer,
    barbara

    SvarSlett
  3. Så fine fliser du har valgt til badet! Skjønner godt at du holder deg til det du vet du liker - neimen ikke lett å bestemme seg. Vi skal ha sorte polerte skiferfliser i gangen, et kompromiss mellom meg og samboeren; han ville ha skifer og jeg ville ha noe som er lett å vaske;) Gargen var enkel da - begge ville ha sort! Polert skifer har en del mer liv enn mange andre steinsorter, da.

    Flisene dine er veldig tøffe; liker lærpreget godt!

    SvarSlett
  4. Er det plass til meg? Liker både champagne og Louis Vuitton!
    Ha en deilig helg!
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  5. hi Tomine,
    I have just discovered your beautiful blog. love your style and your post. I'll take some time to go thru all your older post to get to know you better.
    Lovely photos of interior decor you have posted. The first is no doubt my favourite!
    if you have a chance do pop by my blog at http://ritashabbychicrose.blogspot.com/
    until then, have a nice weekend
    rita

    SvarSlett
  6. Hei Tomine ;o) takk for koselig hilsen på siden min. Har sett litt i boken, og det er myyyye fint ja. Men fikk en liten valp i helgen (vi fikk den tidligere en ventet), så her har det vært litt kaos... hehe...
    Ønsker deg en riktig fin kveld, så kommer jeg innom igjen - klem fra Mette

    SvarSlett
  7. så flinke dere har vært. Blir helt sikkert kjempe lekkert!

    Så koselig med Louis Vuitton kveld. Ante ikke at man kunne ha party kvelder med det?? Dere får sikkert en kjempe kveld!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥