onsdag 11. november 2009

Det ordner seg..


I dag fikk vi sminkebordet til lille Tomine i hus.. Det var like
fantastisk som vi hadde trodd, og enda litt til.. ( se her )
Fargen over viser nok fargen jeg har valgt i vårt hus.. Jeg synes
det er lekkert og vil ikke ha hvitt en gang til...
Gulv er også bestilt i dag, og trappemannen tegner og tegner..
*
I helgen blir det ene badet og vaskerommet fliselagt.. Hurra..
Jeg skal male,male, male for varme mattene
blir lagt lørdag, så jeg være klar til da.. Vi har fått låne den
snille barnehagetanten til Tomine 2 ganger i uken og litt i helger
fremt til jul, så nå skal husmora jammen få svingt seg i huset
også.. Jeg kan ikke gjøre annet enn å glede meg....

11 kommentarer:

  1. Lekkert soverom!!! Hva heter veggfargen?

    SvarSlett
  2. Nydelig veggfarge...
    Jeg eller vi da hehe, vurderer å male veggene og har tenkt endel på sand, men litt lysere.. Hva heter denne fargen ?? Sand-dyne ??
    fant den ikke på noe fargekart skjønner du ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Kikket på sminkebordet og det er helt nydelig. Når jenta vekst fra det ringer du meg. ;)

    Flott soveværelse forresten. For en drøm!

    SvarSlett
  4. Så herlig!

    Det er travelt, men gubba så kjekt også.
    Husker jeg flakset som en flyfille når vi holdt på. Inn og male når gullet skulle sove, hjem for litt mating og så tilbake igjen på kvelden etter han hadde lagt seg. Han sov som en stein og snekkeren lo hver gang han kjørte sirkelsaga uten at der var et knyst i vogna. Ikke mye lydsky her nei. hihi Som offshore fru nyttet det ikke å sitte å vente på en som sitter med sugerøret rett ned i oljemilliardene. Da er det bare å rulle ut tapeten og skvette på malingen selv.

    Vil bygge en gang til jeg, det er noe av det kjekkeste (og travleste) jeg har gjort!

    Nydelig farge på veggene. Er SÅ glad vi ikke tok hvite vegger her. Blir bare mer og mer fornøyd!

    Ha en flott dag i morgen da snuppa!
    Klem

    SvarSlett
  5. Lekkert soverom! Og nydelig farge! Blir nok lellert i huset deres!

    klem

    SvarSlett
  6. Hei Tomine
    Så sjarmerende og nydelig sminkebordet ditt er, blir liiiitt missunnelig ja ;o) nydelig er også fargevalget ditt, liker det!!! og som vanlig er det vakre og inspirerende bilder du legger ut…. Jeg har også bestilt meg boken HENNIE INTERIØR, og håper jeg har den innen helgen!!! gleder meg en masse, har hørt så mye bra om den.
    Ønsker deg en riktig fin og produktiv uke :o)) Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Nydelig farge.Ja du er god... maler og maler.

    SvarSlett
  8. Heldiggris:) Ikke noe er så gøy som når man er kommet så langt at man kan begynne å male å se hvordan det endelige resultatet vil bli. Kos deg!!

    SvarSlett
  9. Her går det unna ja!!! Så flott dere kunne låne en liten hjelp da!!

    SvarSlett
  10. Nydelig farge. Her har stuen fått en beige farve også.. angrer ikke!

    Dere kommer til å få det så fint altså. Og det sminkebordet er jeg mektig sjalu på;)

    klem camilla

    SvarSlett
  11. Oj, så lekkert. Du viser jo alltid slike fine bilder :)
    Så koselig at du likte pulsvarmerne. Skal lage ett par i beige til deg også, men det ser ut som jeg er fri for den blonden som er nest øverst, så det blir litt annen blonde. Går det greit? Men, skal prøve å få tak i den andre...
    Ønsker deg en fin dag.
    Klæm Susanne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥