onsdag 18. november 2009

Hos lille meg?!


( foto: Tomines hjem~ spisestue )
På mandager har jeg fri, og svigermor lånte Tomine.. Da fikk jeg lagt slett tapet i hele stuen oppe og malt oppå den igjen..På samme dag!! hoho
Helt fantastisk flink var jeg, ( jaaaa jeg var jo det!!! ) og jammen ble det bra også..
Overlappet tapeten og gjennomskar med tapetkniv, og vips så ble det helt rett kant mot kant!! Hva vi lærer under denne prosessen!!
Fargen jeg har brukt er Sand dyne, og den er ganske mørk men vi liker den..
*
Telleren min kryper opp mot 100 000 nå, og det må feires !! Tenk at jeg har så mange trofaste lesere, så mange flotte mennesker som legger igjen de søteste hilsner til lille meg og min blogg!!
Det er virkelig fantastisk.. Jeg elsker å blogge, kikke på blogger, og bli tipset om blogger.. Jeg har fått mange bekjentskaper i vårt landstrakte land, og ikke minst mine bloggvenner i Tyskland..

Nå er det også over 200 følgere, som ligger der av fri vilje uten å måtte pga konkuranser
osv. og det er også utrolig koselig.. Jeg er stadig innom dere alle og ser og nyter gode ideer!!
PREMIE: når og hvis telleren runder 100 000 trekker jeg en vinner og 2 trøstepremier!!!
Legg igjen hilsen undere dette innlegget, så er du med på trekning, med eller uten blogg!!
Lykke til alle dere søte damer der ute som besøker min lille blogg!!

Har du forresten sett den fiiiine nissen som teller ned til jul!! Jeg vet hvor du finner han...HO Ho Ho!!

166 kommentarer:

  1. Hei :)
    Du har en utrolig fin blogg, en fornøyelse å følge med :)
    Gleder meg til å se huset ferdig:=)-lykke til videre med husprosjektet:)
    Mvh Bente - uten blogg....

    SvarSlett
  2. Jeg legger gjerne igjen en hilsen=) Elsker bloggen din fordi jeg syns du har en fantastisk stil og gleder meg til å se hvordan det nye huset deres blir! Jeg syns også det er gøy å lese om barna dine da jeg også har en jente og en gutt(som jeg elsker å kle opp;)

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  3. Hei..
    Jeg er en fast leser av bloggen din fra Ålesund,kjempe fin blogg du har!
    E så veldig kjekt å følge med dere i husbyggingen..Veldig kjekt siden vi skal bygge samme huset:=),vi begynner i neste uke å græve ut tomten:=)
    Mvh Beate

    SvarSlett
  4. Hei hei

    Fargen er kjempefin, gleder meg til å se når lister og gulv er på. Får nesten lyst til å bygge selv jeg , blir kjempeinspirert av bloggen din. Ha en flott uke:)

    SvarSlett
  5. Oi,for et lekkert hus!Flink du er som legger tapet selv:)
    Grattis med mange besøkende!Kommer gjerne igjen;)

    SvarSlett
  6. Så nydelig farge!! Den ligner på Marakesh, jeg har den og er utrolig fornøyd!! Den passer til alt, tror aldri jeg blir lei den!
    Vil selvfølgelig også være med på konkurransen din :)

    -Klem Audhild-

    SvarSlett
  7. 100 000!! Det må feirast ja:)
    Korleis går det forresten med strikkinga midt under husbygginga? *ler*

    Min genser er ferdig;D

    Likte veldig godt fargen du har tapesert med! Synast ikkje han ser for mørk ut på bilete. Godt valg:)

    SvarSlett
  8. Hei, jeg vil være med, er ofte inne hos deg å titter, gleder meg til å se huset ferdig =)

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  9. Hei! For et vakkert hjem!!! Her ser jeg absolutt at jeg trenger lenger tid! Kommer tilbake igjen, derfor legger jeg meg til som følger!

    Klem fra Kari i Bolettes hus

    PS: Må også berømme din flittighet! Skikkelig flink og kjempefin farge!

    SvarSlett
  10. Fin farge!! Har maleprosjekt hjemme selv om dagen, men der blir det hvitt og hvitt :)
    Har forresten sendt deg en mail! (Wenche)

    SvarSlett
  11. Så flott farge du maler? Er så gøy å følge med på hvordan huset blir. :)
    Ang. tapetseringstrikset; Er det overmalbar tapet du bruker?
    Blir gjerne med i konkurransen din også, selvfølgelig! :)
    Ha en fin dag!
    -Hilde

    SvarSlett
  12. Hei Tommine, jeg er en av følgerene dine, og er daglig innom bloggen din for å kikke. Jeg er nok i samme kategori som deg når det gjelder blogging, jeg elsker det, selv om jeg er veeelding ny i denne bloggverden. Må innom hver kveld å kikke på alle de flotte bloggene som finnes, både i in -og utland. Spennende å følge med på husprojektet. Holdt på å ramle av stolen da du nevnte i en blogg at du regner med å være inne til jul:-) Det er jo bare å ta hatten av for viss du klarer det:-)Ønsker deg ihvertfall lykke til videre. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  13. At telleren din kryper opp mot 100.000 overrasker meg ikke:-. Du har en utrolig flott blogg som er veldig hyggelig å følge. Jeg er faktisk innom ihvertfall ett par ganger om dagen for å se om det ligger noe nytt. Spennende med huset, jeg gleder meg veldig til å se hele resultatet. Og jeg er helt enig med deg at du var veldig flink på mandag, fargen er flott.
    Blir veldig gjerne med på konkurransen:-)
    Anita:-)

    SvarSlett
  14. Så flink du har vært å tapetesere! Dette blir bra! Vi skal til å male gangen og stua i Sjøsand, tror kanskje den er ganske lik deres Sand dyne :)
    Forundrer meg ikke at du har så mange følgere! Bloggen din er et must! Spennende innlegg har du hele tiden :)
    Håper jeg vinner ;) Klem fra Idun!

    SvarSlett
  15. Tapetsert?? Du?? Ja da er du jammen god. prøvde selv eigang med det var helt umulig, måtte tilkalle mannen.
    Nydelig farge.
    Å ja jeg følger deg og er klar for en premie om jeg skulle være såå heldig.

    SvarSlett
  16. Må jo legge igjen en hilsen her, kanskje jeg er så heldig å vinne :)

    Er ikke overrasket over at det nærmer seg 100 000 hos deg, noen flere besøkende du enn meg.. :) Hehehe!

    Ha en flott dag!

    Klem

    SvarSlett
  17. Det huset ditt er "to DIE for"!!!
    Så heldig du er!
    Klem,M

    SvarSlett
  18. Så flink du er, den spisestuen der blir helt sikkert kjempe lekker!

    Ha en fin dag videre =)

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  19. Så klart telleren telleren går mot 100.000! :) Du har jo så flott blogg. Du var kjempeflink på mandag, og jeg gleeeeder meg til å se hvordan dere får det i det nye huset! :)

    SvarSlett
  20. Utrolig inspirerende og spennende blogg du har. Det er så kjekt å følge med på byggeprosessen, får jo bare så lyst til å bygge hus igjen. Det blir kjekt å se det ferdige resultatet:-)
    -Lena

    SvarSlett
  21. så utrolig flink du har vært...
    fult lov og være stolt når man har gjort en god jobb...
    nydelig farge dere har valgt..
    klem victoria

    SvarSlett
  22. Så mange besøkende fortjener en feiring ja! Gratulerer så mye :)
    Gleder oss til å se huset ferdig om ikke lenge, og det ser ut til å bli utrolig flott!

    Hilsen fra
    HusmorDronninga - Kjersti

    SvarSlett
  23. Hei:o)

    Du har en kjempe fin blogg, er innom hver dag og kikker;o)
    Å GLEDER meg til å se huset ferdig!!!

    Ha en flott uke:o)

    SvarSlett
  24. Så dyktig du er ;-)
    Klart vi kjem innom...
    så flink å dele tips og idear..
    Lykke til med innspurten !!!

    SvarSlett
  25. Flott farge på veggen, sand dyne - skal huske den til jeg skal male stua til våren.
    Ikke rart at du nærmer deg 100 000 besøkende, du har en kjempe flott blogg og med mye bra lesing.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  26. Så flink du har vært :-)
    Gratulerer Tomine med så mange lesere og følgere, ikke rar, for bloggen din er kjempefin!

    Håper du får en fin dag !

    Klem J

    SvarSlett
  27. Gratulerer med snart passerte 100000! Velfortjent!

    SvarSlett
  28. Det blir så fint, så fint! Jeg hadde den fargen på soverommet mitt før jeg hadd familie. De er veldig behagelig.

    Gratulerer til besøkstallet. Så gøy for deg!

    :)
    Emma

    SvarSlett
  29. Hei :0)
    Jeg er innom bloggen din hver dag.Liker bloggen din kjempe godt :)Gleder meg til å se huset ferdig :) Og så må jeg bare si at du har en såå nydelig jente :)men det vet du helt sikert fra før ;)
    Ha en fin dag :)
    Stine

    SvarSlett
  30. Hei Tomine :o)
    Vil gjerne være med i trekningen din, kjempegøy… Du har en utrolig flott blogg som jeg er daglig innom, og det er også spennende å følge husprosjektet ditt. Mye flotte bilder og ideer du kommer med. Ønsker deg en riktig fin dag. Klem fra Mette

    SvarSlett
  31. så effektiv du har vært, blir kjempe fint!
    Gratulere med så høyt besøkstall :)

    SvarSlett
  32. Så flink du er. Hadde ikke jeg klart!!
    Klem fra me

    SvarSlett
  33. Hei!

    Kan godt forstå at du har så masse lesere og følgere til den kjempeflotte bloggen din.

    Mvh. Judit

    SvarSlett
  34. Er ofte innom bloggen din og leser litt jeg og :)
    Må si du er tøff som gyver på med tapetisering -hadde nok ikke jeg turt meg borti...

    Hilde :)

    SvarSlett
  35. Nydelig farge på veggene!!
    Du har en utrolig fin og inspirerende blogg :o)

    SvarSlett
  36. Kjempeflink er du!!!
    Og gratulerer så mye med så mange besøk...morro...
    Og fargen på veggen ble lekker....i kontrast til hvite lister...
    ha en flott dag videre
    klemmer edda

    SvarSlett
  37. Hei,

    Nå må du ikke være så beskjeden! Du har en utrolig fin og inspirerende blogg, en av mine favoritter. Gleder meg så på deres vegne at huset begynner å ta form:) Du er ei skikkelig stå på dame! Flinka!

    Gratulerer med så høye besøkstall!

    Mvh
    Margit

    SvarSlett
  38. Det er da lov å skryte litt av seg selv med så flott resultat! ;) Fargen er veldig fin - har sett på den selv - absolutt ikke for mørk heller!
    Jeg håper jeg får anledning til å bruke den eller en lignende nyanse i trappegangen vår etterhvert. Badet deres ser også lovende ut, forresten...gleder meg til mer derfra.
    Klem fra Mette/LandligEleganse (som forøvrig takker for tips om Carma-bloggen - love it og en veske jeg så der...;D)

    SvarSlett
  39. Hei!
    Du har en utrolig fin stil og en inspirerende blogg!
    Jeg blir gjerne med.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  40. Huset ser ut til å bli helt nydelig!!! Elsker bloggen din og er innom minst en gang om dagen :-)

    SvarSlett
  41. Oi så flink du er da! Det ble jo kjempe flott!!! Det går fort fremover med huset deres nå!

    Klem

    SvarSlett
  42. Fargen så veldig fin ut! Spennende å følge med på bloggen din. Jeg vil gjerne være med i trekningen;)

    Mvh Anja ( anja.carina@hotmail.com)

    SvarSlett
  43. Jeg følger med på bloggen din daglig og ønsker å være med i konkurransen.

    Flott hus du får, gleder meg til bilder når huset er ferdig innredet!

    SvarSlett
  44. Du er helt rå du, rett og slett!! Dette huset gleder jeg meg virkelig til å se altså!! Lekrere har vi knapt sett tror jeg!!

    Vil også veldig gjerne være med i trekningen din da!!

    Klem fra Lierjenta!!

    SvarSlett
  45. Kjempeflott!! Du er jammen flink!!
    jeg vil veldig gjerne være med! Leser alle innleggene dine, men er ike så flink til å legge igjen spor for tida - er i en tørkeperiode:)

    Klem fra Gry

    SvarSlett
  46. Hei du søte!
    Jeg er jo både fast leser og følger av den flotte bloggen din. Du er jammen raus som lar oss komme inn i ditt hjem, og dele din interesse for interiør. Stå på videre du! Du vet du er velkommen hos meg også!
    Ha en koselig ettermiddag!
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  47. Hei :)
    Eg er imponert over tapet legginga di!!! :o) Eg ser for meg det som ein nesten umuleg her treng vi hjelp av fagfolk jobb!!!

    Gratulere med snart 100000 besøkande-vert nok fort det dobbelte so fin blogg som du har :)

    Og ja, eg såg nissen...og fekk panikk... bere 36 daga igjen til jul?????? Håpe verkeleg at forma og energien min kjem seg fort!!! For eg har masse igjen :o/

    Klem M :)

    SvarSlett
  48. Skal si du har vært effektiv:)
    Hadde nesten samme farge på veggen i gamlehuset, jeg syns den er rålekker:)

    SvarSlett
  49. Jeg ligger med glede igjen en kommentar - synes du har en fantstisk fin blogg her og jeg kan knapt vente til å titte innom igjen.. Er sååå spent på hvordan det blir til slutt.. :)
    Lykke til videre
    De beste ønsker om en fin dag videre til deg og dine

    Klem fra Lotte

    SvarSlett
  50. Heisann!
    Som du vet leser jeg bloggen din fast, men får ikke til å legge meg til som følger, da jeg ikke er blogspot-blogger (enda..). men følger med? Oh yes. Synes det er så spennende med husprosjektet deres.
    Gratulerer med så mange lesere, snart!! Selvsagt blir jeg med på trekning.. det er alltid spennende!

    God onsdag!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  51. åhh så lekkert det blir :))
    Skal si du jobber og står på...
    Bloggen din er jo bare lekker og da, og man blir glad av å lese innleggene dine :))
    Jeg har en trekning inne hos meg og, så du er hjertelig velkommen til å delta hvis du vil ;)

    Ha en fin dag videre min venn
    Klem,Kari

    SvarSlett
  52. Nydelig farge :0) Mørk? Neida, det blir riktig lekkert! Jeg er gjerne med på trekningen din.
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  53. Jeg er innom deg daglig og kikker. Moro å følge husprosjektet - må si du er veldig flink!
    Må takke deg for tipset om Carma - nå venter jeg spent på et skjerf!
    Tvi, tvi videre(:
    Marit

    SvarSlett
  54. Gratulerer så mye med snart 100.000 besøkende! Liker bloggen din veldig godt, herlig inspirasjon. Gleder meg til å se huset bli ferdig:)
    Ha en fin kveld!
    Klem AG

    SvarSlett
  55. Gratulerer med så mange besøkende! Og tapetsering kan være gøy, ihvertfall når det går litt unna og det gjør det jo med deg tydeligvis:)
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  56. Wow!!! Gratulera med snart 100.000 besøkande!! :) Å nissen som teller ned var jo berre helskjønn!!! Ha ein fortsatt fin fin dag!! klem mariann

    SvarSlett
  57. Det blir utrolig flott hos dere! Spesielt gøy er det å følge med når vi bygger samme hus selv ;)
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  58. Hei.

    Ikke så lenge siden jeg fant bloggen din, men digger deg og er innom hver dag. Stilen din er virkelig i mine baner og gleder meg masse til å se åssen du innreder i nye huset, som for øvrig ser aldeles nydelig ut på utsiden også. Gratulerer med så mange besøkende:)

    Gro i Bergen

    SvarSlett
  59. Hei hei. Så fint det blir i nye huset. Elsker fargen sand dyne, skikkelig fin. Gratulerer med så mange besøkende og lykke til videre med malingen

    SvarSlett
  60. Så MORO!!! Jeg blir gjerne med:) Og tenker som deg ang følgere...om du skjønner!!
    klem

    SvarSlett
  61. Hei, har fulgt bloggen din en stund og liker den! Det blir så fint hos dere :-)

    SvarSlett
  62. OI! Likte virkelig godt bloggen din :) Alle bildene var kjempefine og tegner til masse fremtidig inspirasjon både for hus og hobby :)
    klem

    SvarSlett
  63. Jeg besøker deg så ofte jeg kan, og det er alltid like hyggelig å komme på besøk.

    SvarSlett
  64. Spennende å følge med på bloggen din..Lykke til med husprosjektet...
    Klæm Linda
    Ps kom gjerne og bli med på give awayen min...

    SvarSlett
  65. Hei!
    Gratulere med så mange besøkende!! Du har en flott blogg.
    Gleder meg til å se når huset er ferdig!! Tipper det blir flott!!

    SvarSlett
  66. Hei hei..du har en kjempeinspirernde blogg og jeg er innom daglig,vi er i nybegynner fasen og det er helt topp å følge noen som virkelig har smak :o)

    Mvh Anne (uten blogg)

    SvarSlett
  67. Hei!
    Det er altid så spennende å lese bloggen din. Legger med glede igjen en kommentar. Er innom hver dag for å følge med husbyggingen. Du får et kjempefint hus. Lykke til videre.

    Klem fra Gry (haugsbygd)

    SvarSlett
  68. jeg følger ivrig med i husprosjektet ditt... elsker trekkninger så jeg er med.

    klem

    SvarSlett
  69. At telleren din kryper opp mot 100.000 overrasker meg ikke:-)
    Lykke til med husbyggingen!
    mvh Lene-Kristin

    SvarSlett
  70. Gleder meg til å se hvordan huset ditt blir ferdig! Ja du er riktig flink!!
    Jeg har tapetsert i dag jeg og, men ikke på din måte, og det ble ikke så fint. Men vi lærer så lenge vi lever...
    Gratulerer med 100 000 besøkende!
    Klem

    SvarSlett
  71. Du altså, alfabetet i revers... Ja, jeg skal tenke på det. Ha, ha, ha! Meg og gullrekka, ble nesten litt varm i kinnene. Knis!

    Skal du ha utlodding, det vil jeg være med på. Og du, du vet vel hvorfor du har så mange besøk vel? Bloggen din er jo bare helt fantastisk! Du er en av mine absolutte favoritter, det skal du bare vite! Og så artig å se det er flere damer som tapetserer. Jeg tok hele huset her jeg, mens mannen enten var opptatt med å suge opp litt oljemilliarder eller være barnevakt. hihi!
    Fargen dere har valt er kjempefin. Og så skal dere vel ha hvite lister, så da blir den ENDA finere. Spent på deres vegne!

    Når du nevnte følgere, så ser jeg til min overraskelse at jeg ikke har lagt meg til. Fy, skam! En ren forglemmelse altså :)

    Ha en fin kveld og hvil deg mellom slagene, søte du!
    Takk for blogg gleden og god klem fra Tove

    SvarSlett
  72. Gratulerer så mye! :)
    Jeg er trofast leser av bloggen din.. :) Gleder meg sånn til å se huset deres ferdig..

    Stor klem fra
    Christina

    SvarSlett
  73. Hei
    Å som jeg gleder meg til å se bilder fra et ferdig hus. Imponert over innsatsen din, med tapetsering etc.
    Og ikke rart er det at bloggen din snart når 100000, den er jo så inspirerende med masse flotte interiørbilder.
    Ha en fortsatt strålende november :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  74. Er innom bloggen din daglig, og blir gjerne med på trekning;-)
    Klem Heidi.

    SvarSlett
  75. Hei Blomst!

    Lekkert lekkert! Fargen var super fin...Utrolig gøy å følge med på husprosjektet og gleder meg videre til fortsettelsen...

    Klem fra carma hilde

    SvarSlett
  76. Hei!

    Huset ditt blir nyyydelig. Blir gjerne med i trekningen jeg:-)

    Ha en fin kveld.

    Lill Mari

    SvarSlett
  77. Dette blir flott! Likte veldig godt fargen dere har valgt. Deilig at dere ikke har hvitt overalt. Blir litt mer spennende da mener jeg.

    Følger med deg hver dag! Spennende med husbyggingen. Gleder meg til dere er ferdig!

    Ha enfortsatt super uke!
    -v- ;-)

    SvarSlett
  78. Er så spennende å følge med på nye huset deres, så det er ikke rart du har mange treff! Gratulerer med 100.000-jubileum! :-) klem

    SvarSlett
  79. Jeg er fast leser av bloggen din, og jeg syns det er så spennende å følge med på byggingen av det nye huset deres. Og selv om jeg er mer en sånn 'shabby-chiq' jente, syns jeg bare du gjør det så lekkert rundt deg :) Lykke til videre med huset!! :)

    Og jeg vil gjerne være med i trekningen ;o)

    Ha en deilig onsdags kveld!!

    Mange hilsner fra Lille LiljeHvit

    SvarSlett
  80. Jeg fant bloggen din i dag, da jeg søkte på Helene Hennie, og jammen er jeg glad jeg gjorde det. Har lagt deg til i blogglisten min, for her må jeg følge med. Nydelige bilder, og jeg GLEDER meg til å se huset deres skride fram.

    Laila

    SvarSlett
  81. Nydekig farge du har valgt på på veggen. Veldig lekker.
    Blir spennende å se rommet møblert.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  82. Ja, du er absolutt flink! Det var eit litt uvanlig fargeval i desse lyse tider, spennande. Gledar meg til å sjå resten.
    Gratulere med 100 000 besøkande, det star det jammen respekt av :o) (eg manglar snart berre ein 0 ;o) he he) Keep up the good work!
    Helsing Tonje

    SvarSlett
  83. Kjempe flott Blogg som jeg kom over ved en tilfeldighet. Er stadig innom siden din, og gleder meg til å få sett huset deres når det blir ferdig. Masse lykke til med husprosjektet. Det blir VELDIG fint.
    Klem fra Jess.

    SvarSlett
  84. Gratulerer med mange følgere og veldig mange besøkende:) Jeg følger med vettu og gleder meg til å se ferdig resultat av hus.
    Ha en fin torsdagskveld!
    smil og klem

    SvarSlett
  85. Hei !

    Ikke rart du har så mange lesere med denne fine bloggen ! Og vi følger spent med på å se det flotte huset deres ferdig, rene drømmeprosjektet !

    God kveld !

    SvarSlett
  86. Gratulerer så mye med snart rundet 100.000 - det er helt villt!

    Men ikke så rart, for du har en veldig koselig og spennende blogg å følge med på :-)

    Klem Kristine

    SvarSlett
  87. Grattis till dig! Jag prövar lyckan! kram alexandra

    SvarSlett
  88. Heisann.
    Sååå flink du har vært til å tapetsere!! Det kommer til å bli lekkert når det blir ferdig:)

    Jeg blir selvsagt også gjerne med på trekningen din:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  89. Det ser utrolig fint ut :-). Flotte vinduer også. Du har vært flink. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Du lurer på hvor pipa til peisen i allrommet vårt er. Pipa er på andre siden av veggen - i hallen - og det kan man jo ikke se av bildet. Vi lurer også på om vi skal kle pipa inn i garderobeskap, slik at den ikke synes i det hele tatt.
    Klem

    SvarSlett
  90. Jeg vil også gjerne være med på konkurransen din! Liker bloggen din veldig godt og ikke minst stilen din! Ha en fin helg. Klem

    SvarSlett
  91. Gratulerer med så mange besøkende:) slenger meg selvfølgelig med i trekkningen og håper på det beste!

    Utrolig effektiv du har vært, tapetsering og maling på samme dag er imponerende:)

    ønsker deg en fin dag!

    Klem Silje

    SvarSlett
  92. Hei!

    En hilsen fra en bloggløs fast leser!

    Alltid spennende å lese bloggen din. Stilen din er en stor inspirasjon:-)

    Hilsen Marit, Fredrikstad

    SvarSlett
  93. Takk for hyggelig kommentar hos meg for en tid tilbake. Har vært utrolig Spennende å følge deg og husbyggingen :)

    Takk for tips om Carma bloggen. Neste gang vi besøker Trondheim står besøk (+ shopping) på CARMA butikken blant de øverste gjøremålene på agendaen. God Helg Vibeke ;)

    SvarSlett
  94. Fantastisk flott med så mange besøk! :) Jeg syns det er deg vel fortjent, for bloggen din er så bra! :)
    Hiver meg gjerne med på en liten trekning jeg.. :)
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  95. Hei, hei.
    Er en bloggløs følger, og det spennende å følge med husprosjektet.
    Nå før jul er det ekstra spennende å følge med på hva som rører seg i blogglandia, og kjekt å se litt rødt også (for det er min favorittfarge til jul).
    Ha en fin helg:)

    Mvh
    Kathrine (kathgudd @frisurf.no)

    SvarSlett
  96. Jeg vil gjerne være med i giveawayen din! Krysser fingre og tær, for premiene blir sikkert veldig flotte!

    Ønsker deg og familien din ei riktig god helg!

    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  97. Jeg følger bloggen din :-) Veldig spennende å følge med på utviklingen i huset! Ha en fin helg!

    Hilsen Siri K

    SvarSlett
  98. Gratulerer så mye med snart 100 000. Er ofte innom bloggen og liker stilen! Lykke til med resten av husbyggingen. Hilsen Sanne :)

    SvarSlett
  99. Lykke til med sist rest av husbyggingen. :-)

    SvarSlett
  100. Er gjerne med jeg også.
    Krysser fingre for at dere kommer inn i ny huset til jul, men som du sier det er ikke verdt det for enhver pris.

    God helg

    SvarSlett
  101. Jeg vil også gjerne være med!
    Huset deres kommer til å bli kjempe fint. Vi har akkurat avsluttet vårt boligprosjekt, og skal feire jul i nytt hus :-) Det gleder vi oss til. Håper dere rekker å være inne til jul!
    Ønsker deg en god helg.

    Hilsen Camilla W

    SvarSlett
  102. Så hyggelig at du stikker innom Glassveranda av og til! - Og gratulerer så mye med 100000 besøkende!! :)) Det er jo knallbra, men også vel fortjent, -du har en virkelig flott blogg og det er spennende å følge med på husprosjektet ditt! :) Om du ikke flytter inn i huset før jul så kan du likevel julepynte litt utenfor inngangsdøren og henge opp en adventsstjerne i vinduet :)) Tullete? Kanskje, -jeg gjorde det i dagligstuen da vi bygde den i nyfløya. Det var komplett ubeboelig, men du verden som vi koste oss med varm kaffe og pepperkjeks oppå materialdungen i nystuen likevel! ;))

    Ha en riktig fin helg!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  103. Å, huset deres blir så fint!!
    Ha en god helg:)
    Klem A-H

    SvarSlett
  104. Jeg som utrolig mange andre, leser bloggen din hver dag. Det er veldig spennene å følge hus prosjektet ditt og dine selvsikre flotte valg når det gjelder absolutt alt. Jeg er utrolig imponert :-) Ønsker deg lykke til. Klem fra Vigdis uten egen blogg.

    SvarSlett
  105. Hei
    gratulerer med de første 100000 besøkende, og lykke til med de neste 100000. Det er jeg overbevist om at ikke tar lang tid. Du har en flott blogg som jeg titt er innom for inspirasjon.
    Jeg er mer en gjerne med i trekningen.

    Hilsen Eplerosa

    SvarSlett
  106. Gratulerer med 100 000 besøkende!! Du har en kjempe-flott blogg!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  107. Jeg slenger meg med og prøver lykken.. ;o) Er innom deg hver uke, men er litt dårlig på å legge igjen kommentarer. Men det betyr ikke at ikke jeg koser meg her ;o) Spennede å følge med pa husyggingen og innredning - liker stilen din kjempegodt! Ha en fin uke!

    Klem Christine / dethvitehuset

    SvarSlett
  108. Ikke rart du har så mange besøkende; bloggen er kjempefin, bildene flotte og du skriver godt :) Spennende å følge med på nye huset også.

    Må innom og lese hver dag,så slenger meg på trekningen :)

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  109. Hurra med så mange besøkende.Ikke rart,du har en inspirerende blogg,og fine bilder,samt at det er spennende å følge dere i husbyggingen.
    Ha en fin uke :)
    Line

    SvarSlett
  110. Hei! Dette vil jeg gjerne være med på. Du har en kjempefin blogg :-)

    lisabertheussen@hotmail.com

    SvarSlett
  111. Oi, 100000 besøkende(!) - gratulerer:)
    Jeg vil vinne premie!
    Ønsker deg en riktig fin uke:)
    Klem

    SvarSlett
  112. Jeg er med!

    Kommer dere i hus til jul?

    KLem Pink Lady

    SvarSlett
  113. Du ER flink! :) Gratulerer med mange besøkende, med ønske om maaange fler!

    Jeg vil gjerne være med på gavedrysset ditt!

    Vibeke :)

    PS: Har jeg vært så uforskammet at jeg ikke har takket for genseren?? Jeg kom plutselig på det, og husker ikke om jeg har takket. Hvis ikke; TUSEN, TUSEN takk, den var nydelig!! :)

    SvarSlett
  114. Hei! Super blogg, knallfint hus:)Er innom Tomines hjem med jevne mellomrom og følger med i ditt eventyrlige husprosjekt.

    Mb

    SvarSlett
  115. Ikke rart du har så mange besøk og så mange følgere! Jeg er stadig innom for å inspireres, og for å drømme! Jeg liker huset mitt, men huset ditt... ja det er virkelig en drøm! :)

    SvarSlett
  116. Hei.
    Kjempeflott blogg du har. Nyter å være innom. Lykke til med huset.
    Førjulshilsen fra Rosehagen

    SvarSlett
  117. Jippi! Jeg rakk å komme med før telleren gikk over 100 000. Litt av en prestasjon med så mange besøkende! Du har en vakker blogg, stilen din er bare nydelig!
    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  118. Gratulerer med snart 100 000 lesere. Det nye huset kommer til å bli helt suuuupert !! Klem fra AFS

    SvarSlett
  119. Hei.
    Liker bloggen din kjempe godt,er innom hver dag å titter.Du har en veldig god smak som jeg liker:-)
    Hilsen Kjersti fra Askøy.

    SvarSlett
  120. jeg vil være med :))))

    klem :)

    såååå mange besøkende sååå gøy :)

    SvarSlett
  121. jo ho jeg vil også bli med

    SvarSlett
  122. Jeg blir gjerne med på trekning, jeg! Det er veldig hyggelig å følge med på bloggen din. Takk for gode ideer. Hilsen fremtidig nabo:)

    SvarSlett
  123. Fjo, jeg rakk det! og du- gratulerer mer 100 000 besøkende. Så fantastisk moro, når det er sagt så skjønner jeg godt at flere enn meg vil følge med;)

    tvi tvi til meg:)

    klem camilla

    SvarSlett
  124. Hei.
    Flott og inspirerende blogg! Jeg må innom å se hver dag!

    Hilsen Thea (thea_jacobsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  125. Hei. Takk for kjempefin blogg. Er ofte innom her.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  126. Gratulerer med så mange lesere!! Slenger meg på i siste liten jeg og håper jeg vinner... :)

    SvarSlett
  127. Du har en super blogg som det er spennende å følge med på. Gleder meg til å se hvordan huset til sist blir. Godt å se noen som ikke har malt sine vegger antikkhvite. Jeg vil ha grå vegger, men det det får bli litt senere.

    SvarSlett
  128. Gratulerer :)
    Skjønner at du har så mange besøk. Jeg koser meg masse her. Elsker å følge med på byggingen av huset deres.
    Slenger meg på konkurransen din også.

    Klem :)

    SvarSlett
  129. Hei hei,

    Gratulerer med utrolig 100 000 besøk!! ;) Jeg er fast leser av din inspirerende blogg. Gleder meg til å følge husbyggingen deres videre. Mvh Lill

    SvarSlett
  130. Hei!
    Kjempefin blogg og veldig inspirerende å se.
    Huset blir veldig flott, spennende å følge byggingen gjennom bloggen din. Ha en super adventstid!
    Mvh
    Linda

    SvarSlett
  131. MASSE, MASSE GRATULERE MED OVER 100 000!!
    DET ER LITT AV EN MILEPÆL.
    MEN SÅ HAR DU JO OGSÅ EN SUPER BLOGG
    :-)
    KLEM

    SvarSlett
  132. Utrolig fint hus dere får. Gleder meg til å se hvordan det endelige resultatet blir:) Du gir meg masse inspirasjon:)
    Hilsen Yvonne (Augustsnuppe)
    yvonne_a89@hotmail.com

    SvarSlett
  133. Gratulerer! Jeg kaster meg ned i siste liten.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  134. Det er såå spennende å følge deg i husbyggingen! Gleder meg hver gang jeg ser du har et nytt innlegg :)

    Klem

    SvarSlett
  135. oj.. hvordan har jeg klart å overse denne!
    Jeg vil gjerne være med :)
    Liker å lese i bloggen din :)
    God natt!
    Klem Hege

    SvarSlett
  136. 100 000 tenk det da1!! Utrolig bra, men ikke rart så fin som bloggen din er! Jeg er helt "avhengig" og må innom hver dag he he :-)

    SvarSlett
  137. Puh, kaster meg på i siste liten. Vil så gjerne være med i trekningen din. Kjempekoselig blogg du har. Er innom stadig vekk for inspirasjon.

    SvarSlett
  138. Hei :)
    Jeg elsker å følge bloggen din.
    Og så utrolig flott hjem dere har.
    Kan tro jeg gleder meg til det nye huset er ferdig,kommer jo bare til å bli kanonflott.
    Klem

    SvarSlett
  139. Hei!

    Gratulerer så mye! :)
    Jeg er trofast leser av bloggen din.. :) Gleder meg sånn til å se huset deres ferdig..

    Hege

    SvarSlett
  140. Gratulerer med så mange besøkende:-D

    snøklem

    SvarSlett
  141. Frustrert Fruenovember 24, 2009

    Hei
    Jeg slenger meg på i siste liten:o)
    Har ingen blogg selv - enda, men det kommer nok...
    Er sååå koselig og følge alle deres fiiine ideer og hjem:o)

    Er sikker på at huset deres kommer til å bli helt perfekt, dere er flinke og jeg gleder meg til å se resultatet!

    Mvh
    Frustrerte Frue

    SvarSlett
  142. Frustrert Fruenovember 24, 2009

    Hei igjen, glemte mailadressen da, kunne jo være at jeg vant:o)

    frustrert@frue.no

    SvarSlett
  143. Stor fan av bloggen din. :)
    - Ingvild.

    SvarSlett
  144. Er ofte inne å titter på bloggen din, ser ut for at du er en dame med god smak ang. interiør og farve-valg. Flott at du skriver hvilken farve du har brukt. Savner det i de fleste blogger etter oppussing. Ha en flott advent... Janne

    SvarSlett
  145. Oj håper jeg rekker å bli med... :)
    Jeg jobber som nattevakt på et sykehjem og syns nettene kan bli mildt sagt lange... Derfor er det supert at du(og mange andre) har sånne inspirerende blogger! Syns det er gøy og følge med i utviklingen av HUSET:)
    Takk for at du deler,klem fra meg

    SvarSlett
  146. Da vi fant ut at vi ventet en liten frøken, googlet jeg rundt på navn jeg likte.
    Tomine var en favoritt fra starten, og jeg fant bloggen din i jakten på info og assosiasjoner til navnet.
    Jenta fikk navnet Tomine, og jeg har blitt fast leser av bloggen din etter det.
    Et nyyydelig hjem, hyppige oppdateringer, og en flott webshop.
    Keep up the good work :-)

    Ha en flott kveld!:-)

    SvarSlett
  147. Hei på deg!
    Grattis med så mange besøkende, OG følgere!! Jeg blir gjerne med på din give away i siste liten, takk for tipset! : )

    Bli gjerne med på min også! : )
    Ønsker deg ei flott uke!

    - Hilde

    SvarSlett
  148. Hei.
    Jeg blir gjere med på trekningen din.

    Så flott huset deres blir. Skal bli spennende å se det ferdig :-)

    SvarSlett
  149. Hei !
    Gratulerer og absolutt fortjent. Du har en inspirerende og spennende blogg.
    hilsen Irene G.

    SvarSlett
  150. hjertelig gratulerer...henger meg med, da jeg trives her inne..men får ikke besøkt deg eller andre så mye pga pc kræsj.ha en vakker fin dag

    SvarSlett
  151. Oiii denne må jeg være med på.. :)
    Er inne hver dag og lese på bloggen din. Spennende og få være med på husbyggingen... Veldig mange kjekke ideer. ;)
    Må inn og lese ofte.. :)

    Knib fra anette L.

    SvarSlett
  152. Hei!

    Jeg er fast leser av bloggen din og gleder meg hver gang jeg ser at du har lagt inn noe nytt. Jeg vil gjerne være med på give-away konkuransen.

    Hilsen Lin (lin.holthe@lifi.no)

    SvarSlett
  153. Kjempespennende å følge med på husbyggingen:-)Blir et utrolig fint hus!!! Vi bygger selv om dagen, og da er en jo litt ekstra interessert i slikt også.. hihi!


    Hilsen Lakka

    SvarSlett
  154. Hei Tomine,
    Koser meg med bloggen din og takker for masse positiv inspirasjon. Gleder meg på deres vegne til huset er ferdig - det blir bare så lekkert. Så fint at vi kan "komme på besøk" via bloggen din. Gratulerer med sååååååå mange besøkende :-))

    SvarSlett
  155. Håper jeg ikke er for sein og hiver meg på!

    Takk for en inspirerende og flott blogg!

    SvarSlett
  156. Dette vil jeg veldig gjerne være med på:-) Trofastleser som også har fått tips om innkjøp fra deg. Fantastisk spennende å følge husbygging og planlegging rundt dette. Er grønn av misunnelse, skulle gjerne hatt anledning til å gjøre alt fra starten. Lykke til!
    Klem Elisabeth, Bærum

    SvarSlett
  157. Dette slenger jeg meg med på. Jeg er daglig innom bloggen din og kikker. Veldig spennende å følge med på husbyggingen. Huset ser virkelig flott ut! Helle

    SvarSlett
  158. Heisann..

    Vanvittig flott blogg. Innom flere ganger i uka. Lykke til med nytt hus.

    Mvh Jessica

    SvarSlett
  159. Dette vil jeg veldig gjerne være med på:)
    Gratulerer med å runde 100 000 besøkende. Det fortjener du virkelig, denne bloggen er noe av det flotteste jeg har vært innom. Huset deres ser virkelig ut til å bli en drøm, og jeg gleder meg til å følge med på fortsettelsen..

    SvarSlett
  160. Hei! er en leser fra nord-trøndelag som liker bloggen din kjempegodt:) liker stilen din!!!

    god inspirasjon!!!

    mvh Kine

    SvarSlett
  161. Slenger meg også med i siste liten. Har aldri flaks, men kanskje denne gangen... Spennende å følge husbyggingen deres. Ha en koselig førjulstid. mvh Stine H.

    SvarSlett
  162. All skryt til deg for bloggingen din. Jeg stjæler inspirasjon fra det titt og ofte.
    Må jo slenge meg med i trekningen jeg også :)
    Klem Signe

    SvarSlett
  163. Hei!
    Gratulerer det var mange besøkende du har hatt.
    Jeg slenger meg på i "siste liten" på din give away.
    Hilsen
    mary.johannesen@hjemme.no

    SvarSlett
  164. Takk for en inspirerende blogg. Følger med hver dag :) Spennende med husbygging.

    SvarSlett
  165. Hei,

    Spennende blogg som jeg er innom daglig, gratulerer med de 100 000. Høres ut som spennende give-away, jeg hiver meg gjerne med.

    Hilde B.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥