fredag 20. november 2009

Jeg begynner til helgen!



Fredag allerede!! Ukene går så altfor fort.. og muligheten for å komme inn til jul minker litt
føler jeg.. Jeg elsker julen.. virkelig, og det hadde vært en drøm å fått nytt hus å pynte.. Men ikke for enhver pris.. Vi er nå snart 2 uker forsinket pga taket, og trappen er enda ikke i orden..
*
Men - vi har feiret mange koselige jul i huset vi bor før, så det skal vi klare fint igjen..
I går var jeg på Plantasjen og Kid.. handlet masse flotte ting og tang, så jeg tror jeg begynner allerede til helgen..Har pyntet litt lys og sviblene er i hus... Denne julen blir det også en del rødt.. Jeg blir rødere og rødere jo eldre jeg blir jeg, hvit jul er for sart for meg iallefall.. Men lekkert er det!!
*
Lørdag er det Black and White jenteparty og snille Hilde fra Carma har sendt meg en lekker topp.. Er det noen sak med så snille mennesker rundt om??
*
Neste helg er heldige Tomine og jeg invitert i ekte bursdag til Barbie.. Hun fyller år og feirer på et Barbie-pyntet utested i Oslo med mat og drikke og fremvisning av sin nye film!! Gjett om Tomine gleder seg til å bruke tiara og prinsessekjole, og det gjør jammen mamman hennes også!!
*
Riktig god helg alle dere søte snille, skal legge ut litt vintage bilder senere...
Veldig morsomt at så mange vil bli med på give away, så sleng deg med under om du ikke har gjort det!! Jeg lover det er 3 flotte premier kjøpt inn i Danmark!!

post signature

6 kommentarer:

  1. Du har helgeplanene klare skjønner jeg.. så da gjenstår det bare for meg å ønske deg en riktig god helg =)

    SvarSlett
  2. Skal prøve å holde meg i skinnet litt til, men snart må jeg bare begynne å pynte litt jeg også...

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Hei og hopp..
    Kjekt med litt gøye planer synes jeg, da har man liksom noe å se frem til!
    Dere må ha riktig god helg og selvfølgelig kose dere på barbie bursdag neste helg.

    Gleder meg til å se bilder over helgen jeg, for regner med du viser oss litt "snadder" fra dine juleforberedelser..

    Klem fra Lotte

    SvarSlett
  4. God helg til deg :O)
    Følger spent med på husbyggingen;O)

    Kirsti

    SvarSlett
  5. Kan du ikke vise det du kjøpte på Kid og plantasjen??

    Kamilla Heuter

    SvarSlett
  6. Kanskje det er best å bare slå seg til ro nå med at flyttingen blir på nyåret. Så slipper dere å ha det som stressmoment i adventstida; da skal en jo helst kose seg. Hvis huset blir ferdig nok kan dere heller pynte et stort juletre der og ta juletregangen der! Barbiebursdag hørtes topp ut! Der blir det nok høy rosafaktor. Kos dere!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥