søndag 29. november 2009

Så tenner vi 1. lys i dag..


Riktig god søndag og 1. advent til dere alle.. Ikke lenge siden de fleste av oss tenkte at
det er alt for lenge til jul, men nå er den her igjen... Jeg elsker det.. For oss blir det litt
annerledes enn vi hadde tenkt, men vi er sammen, og er lykkelige og det er jo det absolutt viktigste.. Jul i nyhuset blir det mange av så dette går bra ( sier fruen i huset med gråten i halsen ) hoho
*
Vi var på Barbie fest i Oslo i går.. det var moro.. og ikke minst veldig stort for Tomine og treffe henne. Fikk nok forøvrig et lite sjokk, da Barbie var en nydelig ung dame, og ikke en liten dukke.. Det hadde jeg jo glemt å fortelle.. at Barbie skulle være levende... Vi dro også innom Pascal og kjøpte noen esker makroner på vei hjem.. gurimeg noe så nydelig!!! Et lite stopp på
søstrene Grene rakk jeg også, for å kjøpe bånd og små kuler til å feste på julegavene..
*
Jeg bakte også Biscotti i går, noe sååå godt!!! For ikke snakke om lettvindt.. Det mååå dere prøve.. Perfekte førjulsgaver ikke minst...
*
Av mangel på bordplass eller hylleplass så har jeg laget en advents stake på peishyllen.. A4 ark som jeg har skrevet Joex Nöel på i flere forskjellige fonter, stemplet det litt for "shabby old look", tallene er fra herlige Mols i Sandvika, litt fjær og hyssing... vips.. det var vår adventstake for i år... Jeg gleder meg til å se din...
Nå kommer barnevakten, så nå er det opp i huset for å male litt.. og yes! jeg skal ta bilder så dere får se.. Masse har skjedd... Kos dere alle og ikke minst: Ønsker dere alle en Riktig GOD JUL!

post signature

4 kommentarer:

  1. Jeg må innrømme at jeg ikke vet hva Biscotti er, jeg. Kanskje et lite bilde og en oppskrift er mulig, så kan vi prøve herlighetene?
    Adventslysene var kjempelekre og noe helt utenom det "vanlige"!

    SvarSlett
  2. Heisann!
    For en flott adventsstake du har laget!!!! Nydelig!

    Så utrolig artig med barbie fest!! Det er alle jenters drøm tror jeg!

    Ønsker deg en fin 1. søndag i advent - gleder meg til å se bilder fra huset:) Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. En lynklem i natten ♥ ♥ ♥

    Vet alt om hvor kjeelig det er å ikke få flytte inn til jul, men det går jo tross alt bra da og jul blir det lell. Vi flyttet inn 23. januar, akkurat i tide til å få pakket ut litt og få feiret lillebrors første dag i nytt hus :)

    SvarSlett
  4. Hei. Så utrolig fin adventstake du har laget da :-) Veldig mange fine bilder ellers på bloggen din også. Morro å se ;-)

    Vennlig hilsen
    Hilde på Sjarm og Glede :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥