torsdag 5. november 2009

Sånn blir badet


( Flisene vi har plukket ut er på dette bilde brukt på vegg og i annen farge )


Nå er det gjort.. Badet blir sort igjen!!
Og gjett om det var hyggelig å komme hjem i går til så mange hyggelige meldinger om det sorte
valget mitt!!
*
Jeg vet at jeg må fortsette å vaske og gnikke bad, men det er jammen verdt det ( tror jeg ) når jeg
ikke fant noe annet som virkelig falt i smak.. og som dere sier: jeg vet jo hva vi har og at vi liker det!!
*
Som du kan se av bildet over så er dette flisene vi har valgt, men de er sorte..

Det er store fliser 60x60 i sort med en slags lær imitasjon.
De skal legges gulv storebadet, og blanke sorte 30x60 som står i høykant på veggene.
Jeg tror at med hvitt badekar m/løveføtter og "gamle" armaturer og en hyggelig innredning med

nedfellt porselensvask, så blir dette bra.. Iallfall for oss.

Har du lyst å se mer om flisene så klikk her for hjemmesiden til REX

Fliser til bad og vaskerom i 2. etg ble også valgt og bestilt i går, så da er jammen meg badene i
boks. Fliselegging starter neste helg!! Hurra!!
*
De store sorte "lær"flisene skal vi også legge i gangen, så da blir det ikke sjakk matt der..

Kun på vaskerom og bad oppe.. Til helgen begynner jeg å male rommet til Storegull, så nå går det
virkelig fremover..


post signature

14 kommentarer:

  1. RÅTT!! Gleder meg til å se dette altså!! Det oser av eleganse....

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som kan male!
    Jeg digger sånne lærfliser. De er råfine V!

    SvarSlett
  3. Kjempekjekk blogg du har, håper det går greit at jeg legger den til på min blogg

    SvarSlett
  4. Det blir maskulint og elegant på én gang. Lekkert! Lykke til med malejobben Tomine!
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Så spennende!
    Det er virkelig nå du ser fremgangen av arbeidet dere gjør. Og tenkt på hvor morro det skal bli når det endlig står ferdig!

    SvarSlett
  6. Så kult! Jeg er kjempsspent på hvordan det blir :-) Ja, hvorfor ikke velge noe man allerede har og er fornøyd med!?

    Ha en flott dag!

    Klem Jorid

    SvarSlett
  7. Wowwww sier jeg bare...
    dette blir bare sååå bra !!!
    Kjempestilige fliser :)))
    Gleder meg til å se huset dere altså ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. dette blir rå tøft.digger sånne fliser:)gleder meg til å se resultatet:)

    SvarSlett
  9. Så stilig!
    Aldri sett før, gleder oss til å se:)

    Du har en så sikker og fin stil!

    Snart er det helg:) Yeah!

    SvarSlett
  10. svart er jo så utrolig lekkert da...
    blir spennende og se det ferdig..
    ha en flott helg
    klem victoria

    SvarSlett
  11. Lekkert!!! Utrolig flott valg! Gleder meg masse til å se hvordan det blir ;-) klem

    SvarSlett
  12. Herlighet så STILIG!!!
    Klem,M

    SvarSlett
  13. De flisene så bare utrolig lekkre ut! Synes sort bad er kjempe stilig (så lenge man orker all vaskingen og gnikkingen som du sier)!Gleder meg til å se det ferdige resultatet:)

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem Silje

    SvarSlett
  14. Hei,

    De flisen va, som vi nordlændinga si, djævelsk fin, syns æ...

    Hilde

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥