søndag 1. november 2009

Søndag..


God morgen..
Bildene over er fra en strålende glad Tomine som hører på Shakira i bilen
på vei til byen i går... Smykket Lillegull har på seg er fra Celine, og det er
verdens fineste synes Tomine..
Nok en kosedag med storegull, lillegull og Tante i lille byen vår en Lørdag.
*
En tur i nyhuset ble det også, og Storegull's rom er ferdig klart til å males!!
Da er det bare gulver igjen, så er ett rom helt klart??!! Kan du fatte det?
Jeg synes det går så fort.. nå er alle plater på rommene satt opp,nå skal
det bare sparkles i tak, og så sprøytemales.... Utrolig... Det føles godt..
Jeg er i gang med baking IGJEN for vi skal feire svigermor i dag, så kjolene
fra Kaph Ahl henger klare og cupcakes MÅ vi jo bare ha....
Vi her i Tomines hjem ønsker alle en deilig søndag.
Oppdatering: Kikk inn til Tines kreative blogg i dag.. Jeg ble blown away,
dette er virkelig noe å tenke på for alle... Klikk her
og les de siste linjene godt...
Work as if it was your first day.
Forgive as soon as possible.
Love without boundaries..
Laugh without controland never stop smiling
Work as if it was your first day.
Forgive as soon as possible.
Love without boundaries..
Laugh without controland never stop smiling

post signature

14 kommentarer:

  1. hallo:)
    Jeg ønsker deg en fin søndag!
    Felix og jeg har nettopp bakt bringebær kake ... vi gleder oss til det!
    du vil ha en brikke? * Glise *
    klem,
    barbara

    SvarSlett
  2. Å skjønne tulla di da. En liten prinsesse vil jeg si.
    ha en fin søndag.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så nydelig liten frøken du har. Jentetur til byen er superkoselig. Minstedamen på 10 nyter å få være med mor på shopping og lunch på erverdige Halvorsens Konditori i Oslo. En tradisjon fra min barndom jeg har ført videre til mine barn.
    Ha en deilig søndag.
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Så fine bilder av lille Tomine!
    Ha en fin søndag du også!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  5. Herlig bilde!!! Og jammen går det unna med dere,moro!!!Ha en herlig søndag!
    klem fra Anette

    SvarSlett
  6. Å så skjønn liten jente du har,
    nydelig liten prinsesse :o)
    Ønsker dere en riktig fin søndag.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Fin liten sessa i fina kläder! Och du vad är väl några kanelbullar mot dina cupcakes!? ;-) Ha ett fint firande!! Kram Alexandra

    SvarSlett
  8. Herlige jenta di ...!
    Også den flotte jakken, hvor handler du Chill Norway til jenta di?
    Så spennende med at huset begynner
    å ta såpass form, tenker dere å flytte inn til jul?
    Gleder meg til å følge med videre, herlig herlig!!!
    klem til deg

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så herlige bilder :-) Nydelig hun er!

    Aaah, som jeg gleder meg til å se bilder av huset!

    Håper dere får en flott søndag!
    Klem J

    SvarSlett
  10. Herlige bilder av Tomine:) Og en fantastisk fin jakke fra Chill:)
    Ha en fortsatt fin fin søndag!
    smil og klem

    SvarSlett
  11. Så nydelige bilder av en nydelig jente...kjekt å få pynte seg en gang i blandt...

    Det går jo kjempe raskt med huset deres, nå begynner snart det som virkelig er kjekt og som vises....gleder meg til å se valgene dine!

    SvarSlett
  12. Så herlig bilder av jenta di :) Og jammen har vi ikke like jakker også ;))

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥