onsdag 25. november 2009

Til dere!


(bildene er tatt fra min pc for jeg fikk ikke til å kopiere inn generatoren - altså bevis!! )
Tusen tusen takk til alle dere som ville delta på Give Away denne gangen.. 164 stk..
Det var helt utrolig mange synes jeg, og ikke minst alle hilsener dere la igjen til meg..
Utrolig motiverende og veldig søtt at dere tar dere tid.. Ikke minst siden jeg er den som
ikke legger igjen så ofte hos andre, fordi tiden strekker bare ikke til nå om dagen..
Jeg har skrevet ut alle kommentarer, for de skal jeg gjemme og ta frem når jeg skal kose
meg og finne tilbake til alle dere søte som så absolutt skal få et besøk av meg i nærmeste
fremtid... Igjen... Tusen tusen takk.. Bloggen rundet 100 000, og jeg er kjempestolt!!
Tenk at min blogg skulle bli noe som så mange liker å kikke rundt i..
*
Så til vinneren: jeg har brukt en random generator, og skrev inn tallet 1-164 og den
heldige var nr. 41!! dvs Mette fra bloggen Landlig eleganse.. Gratulerer!!
*
Jeg trekker også ut 2 trøstepremier, men det må bli imorgen, nå er det
forberedelser til i morgen og litt pakking av klær som står for tur!!!

post signature

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  2. Gratuelerer med så mange besøkende:) Artig:) Og grattis til den heldige vinneren:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥