mandag 2. november 2009

TO DO listen



Uansett om vi liker det eller ei.. eller om det er for tidlig for noen.. JEG har iallefall begynt å
tenke på julen.. Jeg har inntrykk av at jeg aldri får startet for tidlig...
Jeg lagde meg en bok hvor jeg skriver inn alle gaver vi har gitt bort, evnt ønsker jeg snapper opp i løpet av året og ting jeg gjerne har lyst å gjøre annerledes eller ting som jeg vil huske fra julen som gikk..
*
Men i min store pakkelyst, så pakket jeg boken ned med alle mine scrappeting, så derfor måtte
jeg lage en ny. Og egentlig passer det bra, for vi skal jo forhåpentligvis feire julen i nytt hus, så
det vil nok komme noen nye tradisjoner for oss..
*
Boken over har jeg kjøpt på søstrene Grene for 4,85 kr og pyntet med et gammelt ark fra en loppisbok, litt fjær og litt perler.. Alle mine stempler er pakket ned som sakt så boken får bli shabbet og stemplet tittel på senere når esken med alt stæsj dukker opp igjen..
*
Jeg har en venninne som har det mest fantastiske hus, og hun lager en julestemning som er helt unik.. Jeg skal spørre Fru A om jeg får lov å blogge litt fra huset hennes, for der er det virkelig
mange tips og en hel masse inspirasjon og hente.. Ønsker dere alle en frisk og god uke...

post signature

6 kommentarer:

  1. Heisann. Så smart med en egen bok til alle planer, gaver og gjøremål!!
    Og så fin som boken er:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Så lurt med en slik bok! Og dette eksemplaret var jo alldeles vakkert!
    Jeg bruker en på jobben der jeg noterer tips og husk i forbindelse med jul fra år til år.

    Tror jammen jeg skal skaffe meg en selv også!

    Jeg krysser fingrene for at din venninne lar deg blogge litt julestemning:)

    SvarSlett
  3. Eg begynte med juleforbredelser for lenge sida, det er aldri for tidleg:p Den brune JUL-boka du viser på biletet har eg ikkje anskaffa meg endå, men no må det skje snart!! Har så lyst på den! Anbefaler du den?:)

    SvarSlett
  4. Jul...joda den sniker seg innpå;) Jeg har pakket inn 3 julegaver idag. Godt med alt som er gjort!

    SvarSlett
  5. Hei,
    hva en vakker bok!!!! Tanken er virkelig god! Jeg vil også gjennomføre:)
    klem,
    barbara

    SvarSlett
  6. Heisann!
    Så smart!! Jeg har også tenkt på å lage min egen julebok :-) Nå ble jeg iallefall motivert, ettersom vi bor i vårt nye hus nå!
    Det er nok aldri for tidlig å tenke på julen :-) Det har også jeg, kjøpt noen gaver også!

    Ha en fin kveld!
    Klem J!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥