tirsdag 3. november 2009

Ventetid...


(foto: Tomines hjem )
... mens jeg sitter her å venter... Nå er lysten fullstendig borte til å pynte rundt om meg..
( ikke julepynt altså.. litt for tidlig... )
Jeg sitter nå her på kjøkkenet å venter på at far i huset skal sparkle ferdig hver kveld, og
pakker unna sånn litt hippsomhapp.. Blir iallefall mindre og mindre ting å blogge fra her
men desto mer i det andre huset..
Men særlig bloggbart er det vel ikke enda.. bare noen sparklede vegger, og rot over alt...
Godt jeg har bloggen min synes jeg,.. så kan vi kikke litt på det som engang var og hvordan vi
hadde det.. Jeg skal jammen lage meg en bok som Christine på Hvitstil.com gjorde.. Det er noe
å ta frem til barnebarna det...

post signature

11 kommentarer:

  1. Jeg har også såååå lyst til å pynte til jul! Men jeg SKAL vente. Jeg deler opp, nå er det planlegging til treårsdag til helgen,SÅ skal jeg handle ferdig de siste gavene,SÅ er det første søndag i advent og julekosen kan få komme inn i huset:)

    Vanskelig å vente når man ser alt det fine på nettet,bloggene og i butikkene, føler nesten man har dårlig tid:) men det blir fort nok første søndag i advent.

    Ha en fin kveld. Gleder meg til dere er inne i nytt hus, så vi får se:)

    klem

    SvarSlett
  2. Jeg er så spent på hvordan det blir til dere :-))
    Ja, bloggbok det skal jeg også lage meg, både av interiørbloggen og babybloggen! :-))

    Ha en fin kveld!
    KleM J

    SvarSlett
  3. Har begynt å laste opp blogbok noen ganger jeg også, men du dæsken det tok tid... Får se til helgen igjen, om jeg har tålmodighet da:)

    Kjenner til den midtimellom følelsen gitt. Og vi bodde på 50kvm i SJU måneder for huset var forsinket. To voksne, tre barn og to katter... Gru og skrekk! Men gamlehuset var jo solgt, så hva skulle vi gjøre... Ikke kom vi inn før i januar heller, så det ble tidenes mest stusselige julepyntede kott.

    Ikke lenge til nå snuppa, så kan du svinge deg i dansen og stulle og stelle i drømmehjemmet!

    De vimplene under her er de fineste jeg noen gang har sett og headderen din ble kjempefin slik! ;)

    Kos og klem

    SvarSlett
  4. Oi så lekre bilder du viser!

    Ja kan tekne meg det blir litt kjedelig å sitte og vente på å få flytte inn... Vi tenker bare på å bygge hus, og jeg begynner allerede å miste lysten på å pynte o.l i huset..ha ha ha..

    klem

    SvarSlett
  5. Hei.
    Ok så dere er på flyttefot. Det er travle tider, men du verden så godt når det er gjort, og en er kommet i orden.
    Uansett, det var da fine sølvting du viser, og glassklokker...jeg bare elsker sånne klokker.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  6. Flotte bilder du viser uansett! Og ventetid blir det nok når man bygger hus. men nå er det jo ikke lenge igjen til du kan begynne å trylle i det nye huset. Ha en deilig dag. Linda

    SvarSlett
  7. Hei elskling tremenning!

    Da var julekortene i boks og bare noen fåååååå julegaver igjen.
    Ikke for å skryte altså! Tror jeg kommer opp på fredag. Muligens er Mor i Nord med, men det vet jeg ikke sikkert. Kommer innom og hilser på logistikksjefen hvis det er greit!

    Klem

    SvarSlett
  8. oh, det med julekortene og gsvene var for å skryte. Men det er heeeelt sant

    SvarSlett
  9. Nå begynner jeg virkelig å lure på om jeg er skikkelig treig. Har ikke skrevet et eneste julekort jeg. Vel bildet er valgt ut da. Julepresanger? Særlig (not) ferdig. Du Christine, jeg er skukkelig misunnelig på deg. Hva skl du gjøre i hele desember da? Å ja, selfølgelig kose deg og NYTE at du er ferdig. HA! Du er flink - og heldig!
    Kos deg du Tomine - du får snart nok å gjøre.
    Ha en deilig dag!
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  10. Å, er ikke noe av kosen i desember alle forberedelsene da?
    Huset ditt blir nok ferdig tilslutt, og da kan du pynte av hjertens lyst!
    Jeg har ikke kjøpt mange julegaver ennå, og julekortene får vente enda noen uker!

    SvarSlett
  11. Så lekkert. Du viser bare de sjønneste bilder, asså :) Jeg blir aldri lei av å se i bloggen din. Kjempeflott!
    Klæm Susanne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥