mandag 14. desember 2009

14. desember



( foto: Tomines hjem, forkle en gave fra Hvitstil.com Christine)
En liten pepperkakebaker.. Håper vi rekker en ny runde i dag,
for kakene ble spist opp fort.. Lucia tog i barnehagen i dag..
Det blir søtt og se synes jeg..

Fikk de vakreste ord i dag fra min lillesøster , og jeg deler de gjerne med dere:

. . . TO MY SISTER . . .
I'm blessed to call you sister,I also call you friend;
You've loved me unconditionally,And stood through thick and thin.
You've shared my joys and sorrows,My laughter and my tears.
You've been my inspiration,As we grew up through the years.
When we were little children We laughed and played together;
Then growing up you stood by me,Through good and stormy weather.
There's something God has given us,That's more than family;
He's placed a love for you, my Sister,Deep down
in the heart of me.

"Allison Chambers Coxsey"

post signature

7 kommentarer:

  1. Skjønn jente :)
    Og gratulere med dagen :)
    Nyt den :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  2. Søt lita jente og søte små barnehender :)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder! Stilig med brodert Tomine på forkleet! :)

    Kos dere med luciatog i barnehagen! :)

    Ha en god uke!

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  4. Nydelig hun er! :-) En ekte pepperkakebaker!

    SvarSlett
  5. Hei du!
    Gratulerer med dagen. :) Håper dagen blir bra!

    Du kan trøste deg med at du ikke er alene om å være lei... Jeg er så møkk lei avgjørelser, alenetid hjemme og ja... Alt! Jeg tror rett og slett at jeg er utbrent.
    Det skal bli godt med jul nå.

    Gleder meg til å se mer fra huset ditt. Og enig med deg at det er fint med smalere lister rundt vinduene når du skal ha brede gulv/taklister.

    Din casa blir lekkert!

    Kos deg masse i dag. :) Bursdagsklem fra meg

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder. Hærlig lita jente. Flotte ord fra din søster.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  7. Oooh what a lovely child....
    What is she making, Xmas cookies :-D

    Have a wondeful day.
    Here in Holland it's very cold. It has freezing this night -8C And now it's so beautiful outside, a blue sky and everything white...

    Hugs
    ♥ Patricia

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥