søndag 13. desember 2009

5 små skatter


(foto: Tomines hjem - av en kald og frossen benk )

Endelig fikk vi inn loppeskatten fra bilen, så nå står den i gangen oppe å venter på at gjestebadet skal bli så klart at den kan bli båret inn der.. Det var utrolig flott, og jeg ble så glad når jeg åpnet skuffen og så de fine nøklene.. Hele 5 stk til 2 låser, så da har jeg noen til pynt også..
*
Vi har fått gjort en hel del i helgen, svigermor og svigerfar har passet lillegull og tante S har hjulpet til i huset.. Nå mangler bare lister i stue og spisestue, så er det klarti 2. etg.!!!
Det er fantastisk følelse.. Litt mere mas med kjøkkenet pga feil mål, men det kommer seg..
Hallen nede er malt, rommet til Tomine likeså.. Det blir malt antikkhvit på 3 vegger, mens vindusveggen
får rosa og hvit smalstripet tapet..
Nå er det Beck på tv og deilige Lussekatter som just ble ferdige..
*
Oppi alt dette kom jeg også på at jeg fyller år i morgen.. DEN feiringen må nok bli til en annen dag, jeg skal inn i malerklærne og opp i huset..!! Mandag kommer avretning av gulvet nede, så da skjer fliselegging i hallen muligens på torsdag!! Gud bedre som jeg ser frem til dette nå!!
*
Tusen takk alle dere søte som legger igjen hilsen til meg.. Det er virkelig så
koselig å slenge seg ned noen minutter og lese gjennom hver kveld.. Jeg er heldig!!



post signature

9 kommentarer:

  1. Nyelig skatt du har funnet!
    Og nøklene var bare rå.

    Ha en fin førjulstid!

    SvarSlett
  2. Skjønner godt du gleder deg, for nå kommer du nærmere og nærmere mål... Og sjenken er jo bare så lekker og elsker fargen ;)
    Og for et fantastisk flott hus du får♥ Gleder meg masse til å se det ferdig..
    Ha en flott uke og gratulerer masse med dagen på forskudd ♥
    klem victoria

    SvarSlett
  3. Tenk at det har gått så fort...
    Skjenken er jo bare nydelig.. Gleder meg til å se den på plass og selvfølgelig resten av huset...

    Ha en fin uke vennen..
    Og grattis med dagen imorgen :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Så fint det ble :) Skikkelig flott!

    SvarSlett
  5. Hei. Gler meg eg og...til å sjå ditt nye hus klart og dekorert:))) Blir kjempe spennande!!

    Klem Ann

    SvarSlett
  6. Oi oi oi, så moro :) Ha en finfin uke!

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Og du! Her er nok linken du leter etter :) http://www.3finegrains.com/main.html

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med dagen, kos deg med malingen.

    Klem, Mette

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen! Håper den blir fin selv om du må jobbe! Men det blir fantastisk til slutt, og da glemmer man fort alt slitet;)Så ha en strålende dag. Stor klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥