fredag 11. desember 2009

En av de siste helgene



En snartur innom for å ønske dere alle en deilig 3. adventshelg. Velger noen
bilder fra loppe-tallerkenhyllen som jeg kjøpte i sommer for 40 kr .
Den var iallefall verdt pengene sine. Tags fra Bestefars verksted henger klare til å festes på
gavene og favoritt strømpen i lin og pels en venninne har laget til meg henger
også klart... Huset er plutselig mere julepyntet pga store julestjerner så det
blir ikke så mye mere for oss denne julen..
*
Tusen takk for søte hilsner til Tomine.. Ny runde med oppkast i går kveld, men
mye bedre og ikke minst feberfri i dag!

Nyt helge alle dere, dette er en av våre siste i dette huset...

post signature

11 kommentarer:

  1. For en flott tallerkenhylle - virkelig verdt pengene ja! Herlig julepyntet!

    God bedring! Og ønsker deg en riktig god helg!

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  2. nydelige bilder! :) ha en flott helg! og fortsatt god bedring til nurket ditt! :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen.

    Nå har jeg sendt deg e-post med kontonr. osv.
    Ha en fin helg. Håper tomine er bedre nå :)

    Flott tallerkenhylle forresten ;)
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Så fine bilder! Vi flyttet akkurat ut av boligen vår, og det var rimelig trist synes jeg. Men foreløpig trives vi fint i leieleiligheten også. Du spurte meg angående nils stolene, og beina er helt sorte (matte), så de vil nok passe ypperlige sammen med et sort spisebord.
    Ha en super helg!

    SvarSlett
  5. Saa koselig du har gjort det!!!!
    Jeg faar nesten lyst til aa komme over paa kaffe & julebakst :o)
    Klem fra Sylvi

    SvarSlett
  6. Heihei!
    Så flott tallerkenhyllen din er :-))
    Håper du får en finfin helg, og at lillemor blir frisk som en fisk!

    Godklem fra Levanger!

    SvarSlett
  7. Sjarmerende tallekenhylle hos deg..flott strømpe med skinn ;)

    God bedring til veslesnuppa...håper du får hvilt deg litt du også ;) Og god helg!

    SvarSlett
  8. Tusen takk for kjempekoselig kommentar! Varmer hjertet mitt det. :)

    Hyggelig at du likte julekortbildene. Det endelige julekortet er ikke helt ferdig enda, men det ser lovende ut. :) Klærne er kjøpt hos Roselille i Danmark (bestilt over nett), og lillemor sine er kjøpt på lillelam.
    Det var en skjønn, kald novembermorgen, og de to søte jentene mine var heldigvis medgjørlige. ;)

    Ønsker deg en riktig god helg! :)

    Stor klem, cecilie

    SvarSlett
  9. Så nydelige og inspirerende bilder!!! Ønsker deg en riktig fin helg. Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. God lørdag blomst!
    Så koselig hyllen din er! Håper lillemor føler seg bedre og at dere får gjort masse i helgen på huset. Husker de siste ukene vi holdt på her og for å komme oss inn. Kjempeslitsomt, men gud så godt når man endelig er inne:)
    Gleder meg veldig til å se flere kjøkkenbilder! Ser kjempefint ut så langt:)

    Titt innom til meg, du har vunnet:)

    Du er et skikkelig stå-på-jern! Kjempeflink:)

    God helg til deg og dine.

    SvarSlett
  11. Så koselig du har julepyntet. Flott julestrømpe.
    Her i huset ligger vi litt etter skjemaet så i morgen er det 1000 ting som skal gjøres. Samt at jeg har åpent på Hemsen, men det gleder jeg meg til. Veldig greit å ha butikken hjemme for da for jeg gjort litt innimellom mens jeg venter på kundene:-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥