mandag 28. desember 2009

Fargekoder

7 kommentarer:

  1. Heisan. Kjøkkenet blir kjempeflott!!
    Klem fra Heidimor

    SvarSlett
  2. Oi oi, dette var litt av et kjøkken...Lekkert!

    SvarSlett
  3. Ute på en liten julebukk runde for å by god jul.

    Nettet hikker her, men jeg skal nok komme rundt før nyttår ;o)

    De beste ønsker!
    ♥ ♥ ♥


    Og kjøkkenet blir lekkert!!!!

    SvarSlett
  4. Så flott kjøkken dere har fått dere:O)
    Gleder meg til å se de endelige bildene:O)
    *Ønsker meg også et nytt kjøkken,ENGANG*

    Ha en fortsatt flott kveld:O)
    Klem

    SvarSlett
  5. Super lekkert!!!! Gleder meg såå til å se det ferdige resultatet!

    SvarSlett
  6. Dette blir et staselig kjøkken! Ser ut som du har brukt mørk grå farge på veggen?? Eller er det brunt i den? Legg gjerne ut fargekoden ja....

    SvarSlett
  7. Hei du, jeg har ikke fått kommet så langt at jeg har fått sendt deg mail med spørsmål om fargekoden... Er dette noe du vil dele med oss her?

    Ønsker dere samtidig et godt og innholdsrikt 2010 :o)

    Marianne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥