fredag 18. desember 2009

Fredag 18 des


En riktig god fredag til dere som er innom..
Denne helgen er det atter jobbing i huset for oss
og vi har begynt for fullt i 1.etg.
Rommet til Tomine er snart klart. Jeg skal bare tapitsere
den ene veggen med rosa og hvit smalstripet tapet
og legge gulv, så er det faktisk klart!
Dette rommet er det eneste som får hvitt
gulv, de andre har mørkt..
*
Mali-Mo har det lekreste kjøkkenet til sin datter på sitt kjøkken,
så der fikk jeg en super ide.
Nå blir det hjemmelaget kjøkkekrok ( på barnerommet )
med vaskevannsfat kjøpt på loppis.
Da gjenstår det å sy et forheng, men det skal jeg vel kanskje klare..
*
Tusen takk til dere alle for nydelige kommentarer
og en deilig jul til alle dere som kanskje reiser
bort denne helgen på vei hjem til familie eller venner...
*
Søndag skal vi på familiejulelunsj, og det skal bli så godt
å spise noe annet enn pølser og Grandiosa..
Til Lille miss H:
Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere!!!



Fantastiske Thomas Dybdahl ~ New York

post signature

8 kommentarer:

  1. Takk for det, kjære du ;) Blir nok stas med kjøkkenkrok ja. Lillemalien hadde først kjøkken på rommet sitt, men vi tokdet ned på vårt kjøkken, for det er jo der vi sitter alle sammen ;) Soverommene er i andre etasje, og hun er for liten til å leke så lenge der oppe alene...sosial jente vet du ;)

    God helg...kos dere med god mat..og husk å slappe av litt også da ;) Gleder meg til å se flere bilder fra huset etterhvert! JKlem fra meg ;)

    SvarSlett
  2. jeg gleder meg til å se bilder :))

    Ønsker deg og dine en riktig god førjulshelg :) Koos deg, det skal jeg ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Så bra at du kunne bruke tipset mitt! Nå ble jeg glad!
    He, he, jeg måtte le av kommentaren din om julestjerner. Jeg har et lignende forhold til disse blomstene også. Hver jul støtter jeg det lokale pikekoret ved å kjøpe 5 julestjerner. De setter jeg samlet i en stor kurv. Merkelig nok (not) så har to av dem visnet...
    Azalia derimot... Nydelige!

    Ønsker deg masse god arbeidslyst i huset, men aller mest ønsker jeg at du koser deg litt med dine denne siste førjulshelgen!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Synes du har en kjempe flott blogg og det er koselig å stikke innom deg i ny og ned og kikke!!!
    Vil ønske deg en kjempe trivelig førjulstid...
    førjulsklæm fra Linda

    SvarSlett
  5. Bare hyggelig at jeg fikk være testpilot! :)
    Jeg trodde også at jeg måtte frem med limet og feste små deler til fingrene hang sammen, så det var en lettelse at det var slik det var. Brukte ca. 15 minutter til å myse på tegningen og snu alle gulvene alle mulige veier, og så max 30 minutter å skru sammen. Håper det går like kjapt og greit med deres hus! :)

    Ps! Om du finner en lur måte å feste trappen på, som ikke er å lime den fast (min er løs ennå, for lim er den eneste løsningen jeg ser... so far... men tror nesten jeg har oversett noe) setter jeg pris på et godt råd! ;)

    SvarSlett
  6. Gleder meg så masse til se huset ferdig du har en suuuuper smak!(ikke langt fra min;)) Ellers må jeg si at det var en FANTASISK bra låt du har lagt ut!!! Aldeles nydelig! I morgen har vi "julaften" her, så får vel "skride til verket" Stor førjuls klem:)

    SvarSlett
  7. Hei
    Du har det skjønneste hjem:-)er ikke rart det er krig i verden når folk kan være misunnelig på dukkehus osv...Jeg ble helt sjokkert jeg at noen kan klare å lire av seg sånt..stakkarslig vettu...Gleder meg til å se det nye huset deres ferdig jeg:-)ha en herlig 4.advents helg Julehilsen SHO

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥