onsdag 23. desember 2009

God Jul

 
Ønsker alle dere som er innom en deilig og fredfull jul.. Tusen takk
for alle mail jeg har fått, jeg skal svare dere i romjulen..
*
I dag har min kjære sønn på 12 år gått å kjøpt juletre alene!!!! og det ser
fantastisk ut.. Vi har pyntet og kost oss, og spist opp alle pepperkakene.
Vi har fått juleferie alle mann, så nå er det bare kos igjen for oss..
*
Jeg er akkurat ferdig med å pakke inn pakker for i dag, litt igjen til i morgen.
Håper alle får en god jul og har noen å feire sammen med...
Vi blogges på nyåret!!
I wish all my readers a happy happy christmas,
and see you all next year..
post signature

26 kommentarer:

  1. Flinke gutten!!!

    God jul til deg og dine.-)

    SvarSlett
  2. hi!
    i wish you a merry christmas!!!
    love,
    barbara

    SvarSlett
  3. En riktig god jul til deg og dine også;) Og så flink sønn du har!!

    SvarSlett
  4. GOD JUL til deg og dine!
    Nyt hvert måltid og hver stille stund, det fortjener dere etter alt husarbeidet deres:)

    Åååå som jeg gleder meg, verre enn unga jeg noen ganger..tihi..

    Send meg adressen din så kommer det noe Dior i din retning. Desverre ingen koffert altså..haha..

    Klem fra meg og mine

    SvarSlett
  5. En riktig god jul ønskes deg og....
    juleklem fra meg

    SvarSlett
  6. Ønsker deg en god og fredelig jul :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  7. Ha en riktig god jul til deg og dine.
    Juleklem fra Britt Eva

    SvarSlett
  8. God Jul til deg og dine også...gleder meg til å følge dere og huset deres i året som kommer!!!!

    GOD JUL!

    SvarSlett
  9. Hejsan! jag vill önska dig och dina en riktigt god jul. Inte dåligt att sonen fixat julgran. Kram Alexandra

    SvarSlett
  10. Vakre bilder og nydelig gjort!

    Ønsker dere en vakker og fredlig julefeiring!!

    Dere skal vel ratt jobbe litt og dere?? Jeg tar meg en velfortjent ferie jeg...

    Juleklem fra Aase!!

    SvarSlett
  11. Hei, innom for å ønske deg en god jul :-)

    SvarSlett
  12. WOw, for en gutt! Her rykket vi ut hele familien for å få det rette treet i hus ;)

    Ønsker dere en fin juletid!

    SvarSlett
  13. For en flink gutt du har :))

    Ønsker deg og dine en riktig GOD jul.

    Juleklem fra Kari

    SvarSlett
  14. Så flink sønn du har da. :) Han var stolt da tenker jeg.

    God jul til dere også!
    Juleklem fra von Krogh fam.

    SvarSlett
  15. GOD JUL til deg og dine også! :-) Håper dere koser dere og får noen flotte dager!

    God klem J

    SvarSlett
  16. Det var gutten sin, det! Riktig god jul!

    SvarSlett
  17. De beste oensker for en god jul & ett ekstra godt nytt aar!
    Masse, masse hilsninger fra Sylvi

    SvarSlett
  18. En riktig god jul og godt nytt år til deg og dere!! Tenk til neste år feirer dere i nytt hus:)! Stooor klem

    SvarSlett
  19. Riktig god jul til deg og dine.
    Julehilsen fra turboprinsene og Mariann

    SvarSlett
  20. En riktig God Jul til deg og dine! klem Vibeke

    SvarSlett
  21. Blir folksomt hos deg i morra.
    Kos dere masse og God Jul til deg og dine
    Klem Marianne

    SvarSlett
  22. Så koselig! Da begynner barna å bli store! )

    En riktig God Jul til deg og dine!!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  23. ♥ Titter innom for å ønske deg og dine en riktig GOD JUL ♥

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett
  24. God jul til deg og dine!
    Juleklem, Lene

    SvarSlett
  25. God Jul til deg og dine også :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  26. Merry Christmas!

    Prettige kerstdagen!

    Hugs
    ♥ Patricia

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥