torsdag 31. desember 2009

Godt nyttår

Vi har ikke sett barna på mange dager, mamma og pappa har forbarmet
seg over de mens vi holder på i huset.
Gjett om det er deilig å få litt Mob bilder av de søte små da. Nå
er vi iallefall på vei for å hente de. I kveld skal vi kose oss hos tante, og endelig puste ut litt

Ønsker dere alle som har vært på besøk her på bloggen i 2009 et deilig og fremgangsrikt nytt år . Tusen takk for alle søte små hilsner og alle flotte mail jeg har fått.. Det har virkelig holdt motivasjonen oppe.. Jeg skal blogge masse fra nyhuset og håper jeg kan komme med tips og ideer til de som jeg setter i gang med husbygging!!

Gleder meg til mer blogging i år 2010 og bli enda mere kjent med dere alle..

8 kommentarer:

  1. Det er godt å ha besteforeldre! Godt nyttår til dere!

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår til deg og dine!

    Nyttårsklem frå Nina

    SvarSlett
  3. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!
    Gleder meg til å følge deg videre i 2010.
    Du gir meg masse inspirasjon!

    Kari :-)

    SvarSlett
  4. Hei søte du!

    Ønsker deg og dine et riktig GODT NYTT ÅR!

    Takk for kontakten fra september da jeg startet opp min blogg.

    Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og bloggen din i 2010!

    Stor klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Et riktig godt nytt år ønskes deg og dine! Jeg gleder meg til å følge deg i 2010 og til å se hvor flott huset deres blir!

    Varm klem

    SvarSlett
  6. Godt nytt år til deg!
    Gleder meg til å følge deg i det nye huset dette året!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  7. All my best wishes for a happy and warm new Year to all of you!
    Many 2010-greetings, Marjolijn :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥