mandag 7. desember 2009

Kjøkkenet Skybert!


Vi har fått kjøkken.. og det er montert en del.. Men det blir ikke ferdig riktig enda..
Vi må sette opp alle glass skap som skal stå på benken, og tilpasse gruen så det blir bra.
Det passer ikke helt til huset, så det må gjøres om litt, og vi venter også på kjølehjørne
og vasken.. Men litt kan jeg vise frem i all sin enkelhet.. Det vil nok bli mye bedre...
Jeg likte spesielt søylene rundt gruen ( Gruen med vifte er ikke satt opp enda, men jeg håper snart) og sukkerbitlistene på toppen av skapene..
Jeg har kun tatt bilder fra ene siden, så kjøkkenøyen på hjul og kjølehjørne siden ser dere ikke.. Det får bli neste gang..
*
Moro at så mange likte rosettene - de kan kjøpes i de fleste malerforetninger og koster
ikke så mye som man skulle tro.. jeg tror for den største så ble det ca 3000,-
Bauhaus har også mange som faktisk er veldig fine, og til veldig hyggelig priser!!



post signature

14 kommentarer:

  1. Så nydelig det blir :-) Gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet !!

    Håper du får en flott uke!
    Klem J

    SvarSlett
  2. Du legger igjen så søte hilsener at jeg blir rett gald! Takk :o)

    Så spennende med disse sniktittene på veie altså. Ja du vet jo at jeg har en sær ting når det gjelder byggekaos, så jeg nyter alt du deler! hahaha!

    De takrosettene var råflotte. Luuuurer meg på om slikt kan ettermonteres... hmmm!

    Ha ei skjønn uke kjære du!
    ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  3. Wow!! Kjøkkenet ser kjempe-flott ut! Nå blir det spennende å følge med her framover;)

    Masse lykke til med alt sammen!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  4. Spennende!! Gleder meg til å følge med videre....

    Ønsker deg en flott uke videre!

    Klæm Linda

    SvarSlett
  5. Lekkert!

    Tips: Dekk til benkeplaten med gamle laken o.l, det er sååååå fort gjort å få hakk i platen når en arbeider med kjøkkenet.

    SvarSlett
  6. Oj så spennende, gleder meg til å følge med og ikke minst til å se resultatet...veldig fint på tegningene iallefall...Ser lekkert ut!

    Kjempe lekre takrosetter dere har kjøpt inn, kunne godt tenkt meg slike...

    SvarSlett
  7. Hejsan! det ser ju ut att bli jättefint och vilka vackra takrosetter i inlägget nedan. Mamma och pappa har takrosetter i sitt hus och det är så vackert! Ha en fin dag! kram Alexandra

    SvarSlett
  8. Anonym: yes.. veldig lurt.. vi har snudd den nå, så undersiden ligger opp.. :)

    SvarSlett
  9. Hver dag logger jeg meg på og sjekker blogg siden din. Jeg blir aldri skuffet. For meg er det som å lese ett interiør magasin etter min smak!! Huset blir fantastisk fint!! ps har lært meg å legge inn bilder nå, så da er det bare å starte! Ha en fantstisk kveld!

    SvarSlett
  10. Drømmehuset... følger med her ja ---- har en plan om å vinneilottopålørdag å bygge omtrent samme:)

    SvarSlett
  11. Åå, det blir sikkert kjempefint!! :) Gleder meg til å se det endelige resultatet!! :)

    God tirsdag kveld!

    Camilla.

    SvarSlett
  12. Hello Tomine,

    I wanted to announce myself already much earlier to you and me for yours love kommentare thank. also thank you say for birthday greets in charly. thank you for dear worte. this was very nice. and also if it is too late, I wish yours mama still everything good afterwards to birthday.

    many dear ones greets, annie

    your kitchen looks quite wonderful. We just also renovate ours. many impressionen!

    SvarSlett
  13. Kjøkkenet ser kjempebra ut - deilig med stor plass! Gleder meg til å se det ferdige resultatet:)
    Klem

    SvarSlett
  14. Hei! Det er første gangen jeg titter innom bloggen din i dag, jeg fant den via en annen. Så nydelig huset blir! ...skal legge meg til som følger nå. :)

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥