søndag 6. desember 2009

Tidenes juleduk




God Morgen..
Hjemme hos oss ligger ikke kjøkkenduken lenge på før den må til vask..
2 dager er vel å strekke det langt.. Ikke hadde jeg planer om å kjøpe 20 jule-
duker så det er flott på kjøkkenet hele tiden, så derfor ble jeg så glad når jeg
fant denne lin"voks" duken med juleevangeliet skrevet så nydelig på...
Den kan tørkes av med en våt klut og tåler noen flekker uten at det synes..
Duken kan du få kjøpt her, på bloggen Creme de la Creme
*
Vi koser oss med deilig Biscotti, som vi dypper i te til frokost... nam nam..
*
Nå er det full fart opp til huset når barnevakten kommer, masse jobb venter..
Lister er bestillt og noe allerede kjøpt inn så det blir begynt med listing i morgen..
*
Ønsker dere en fin søndag, skal prøve å få lagt inn litt bilder av nye
kjøkkenet senere i dag...

post signature

13 kommentarer:

  1. Herlig frokost, og gjett om jeg ønsker meg den duken a`?? Yess, det gjør jeg!!

    Å jeg må si jeg gleder meg veldig til bilder av det kjøkkenet ja......

    SvarSlett
  2. Så herlig! Har aldri laget biscotti, men det høres så godt ut. Må prøve en dag :)
    God jobbedag!
    Kjersti :)

    SvarSlett
  3. Så flott voksduk! :-) Skal også invisteres i til oss etterhvert!

    Håper dere får en flott 2. søndag!
    Klem J

    SvarSlett
  4. Hvor var det du fikk tak i duken da?

    Lindis

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se bilder av kjøkkenet :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Så flott ein duk!

    Lykke til med innspurten på huset...

    SvarSlett
  7. Så flotte og stemningsfulle bilder:)
    Ha en fin søndagskveld! Går vel fremover i rekordfart på huset nå tenker jeg:)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  8. OOOH YES I like this koekies very mutch.
    Jammie !!!

    Hug from Holland
    ♥ Patricia

    SvarSlett
  9. Flotte stemningsbilder du viser i dag. Biscotti er supergodt. Veldig fine å servere i julen også!

    Tenker det går en kule varmt i huset nå. Husk å puste!
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  10. for noen flotte bilder!! Og den duken var bare lekker!!

    SvarSlett
  11. Her var det mange herlige innlegg
    og mye har skjedd med huset siden
    sist jeg var innom, så gøy ...!
    God 2. advent ønskes deg og dine, klem

    SvarSlett
  12. Koselige bilder ;) Jeg er ikke noe sånt dukmenneske egentlig,men syns det erkoselig når det først er havnet en duk på bordet likevel. Er vel strykingen som er verste heftet ;)

    Så flinke dere er å jobbe, burde absolutt hatt litt av din arbeidsiver ;) Takrosetten blir nok nydelig.

    SvarSlett
  13. Hei!
    Kjempe fin blogg, jeg er fast leser!
    Gleder meg til å se bilder når kjøkkenet i nye huset er ferdig!

    Ser det er flere som lurer på hvor juleduken er fra..den er å få kjøpt i nettbutikken creme de la creme; http://www.creme.no/productdetails.php?product=794

    Riktig god jul til deg og dine!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥